2013. január 22., kedd

Könyvek a vezetéshez


Gondoltam egy rövid bejegyzést idependerítek nektek, mert tegnap végre elkezdtem az egyik legnagyobb idei projektem megvalósítását.

Igen, természetesen a jogsiról beszélek. Miután visszajöttem, már az első héten megrendeltem a The Official DSA Theory Test for Car Drivers című könyvet, aztán tegnap elkezdtem olvasni, mellette persze serényen szótárazok, még olyan szavakat is kiírok, amit amúgy tudok, de kapcsolódik a vezetéshez, biztos, ami biztos. Ebben a könyvben láttam, hogy lesz rengeteg utalás (mivel a könyv maga 512 oldalas) három másik könyvre, így ezeket még tegnap megrendeltem Amazonról. És mivel még tavaly "ügyesen" teljesen véletlenül előfizettem egyéves Amazon Prime-ra (ami azért nem volt olcsó, igaz az én baromságom volt... -.-), ezért egynapos kiszállítással már ma délután mindhárom könyv meg is érkezett. Íme:
Úgyhogy mostmár az elméleti (és ezzel együtt persze a gyakorlati) vizsgára való felkészülésnek nem lehet akadálya. A gyakorlatban is csak annyi probléma van jelenleg, hogy egy kicsit ki kell várni, míg jobban összegyűlik a pénz, hogy elkezdhessek vezetni, mivel ugye múlt héten az "egészségügyi akadály" is elhárult a vezetés elől, mivel meglett az új szemüveg. Amit meg itt láthattok :D ;)
Nem is emlékeztem pontosan, hogy milyet választottam :P, de megmondom őszintén, nagyon bejön! Olyan karakteres, és tetszik. Szóval már lehet készülni, olvasni, gyakorolni az elméleti tesztre, és ezzel együtt a gyakorlatira is (elméletben), hogy minél simábban menjenek majd, mikor odakerül a sor. Azt még nem tudom hozzávetőlegesen sem megmondani, hogy körülbelül mikorra várható, mert most vannak egyéb hátráltató tényezők is, elsősorban a házzal és így a család pénzügyével kapcsolatban (rossz mosógépek -.-, nincs szárítógép, de ez még nem akkora probléma; rossz mosogatógép...). Szóval egyelőre ennyi :)

1 megjegyzés: