2013. március 12., kedd

Április, tavaszolás, megyünk! :)


Megszületett! Nem tudom, hogy említettem-e már, hogy egy ideje már keresgettünk Judittal "nyaralást" áprilisra, vagyis ha már így mondjuk, akkor tavaszolást, csak még a pontos dátumot nem tudtuk, hogy mikor tudnánk menni. De múlt héten ez is bizonyossá vált, így tudtunk specifikusan azokra a napokra keresni. És jelentem, megtaláltuk és tegnap este le is foglaltuk a 4 napos, 3 éjszakás "tavaszolásunkat". :)

Először a már általam is említett kuponos oldalak Getaway-szekcióiban nézelődtünk, de azoknál mindig volt valami negatívum, ami miatt nem volt túl optimális egyik ajánlat sem. Úgyhogy elkezdtünk nézelődni más oldalakon is, amelyek rengeteg ajánlatot tartalmaznak szinte minden létező helyre, és ezeken az oldalakon lehet csak repülőre, csak hotelre, vagy repülőre+hotelre is keresni. Úgyhogy ezek az oldalak nagy segítségek.

Volt néhány feltételünk. Mivel az idő még nem a legjobb áprilisban a tengerpartokon sem, ezért azokat - nagyjából - kizártuk. Aztán, mivel 4 napra tudunk menni, azért olyan helyre mennénk, ahol van városnézésre is lehetőség, nem csak a hotelben lenni, bár azért az sem rossz, de ha már megyünk valahova külföldre, akkor lássunk is valamit a városból. :) Úgyhogy emiatt csak nagyobb városok jöhettek szóba, úgy mint Amszterdam, Párizs, Barcelona, Róma, Madrid, Milánó.

Róma túl drága volt, ezért hamar kizártuk, hasonlóan járt Madrid is. Párizsban ugye én már voltam korábban, így most inkább másban gondolkodtunk, oda majd a későbbiekben elmegyünk egyszer ;) :). Amszterdamot is ezért zártuk ki (mármint nem azért, mert már valamelyikünk már járt volna ott), mert közel van, és gyakorlatilag oda bármikor átugorhatunk, viszonylag nagyobb tervezés és előkészületek nélkül is. Így a végére két komolyabb esélyes maradt Barcelona és Milánó személyében. Nézzük, hogy hogyan is jutottunk el a döntésig! :)

Nem is tudom pontosan, hogy összesen hány különböző hoteles és üdüléses ajánlatos oldalt néztünk meg, de amikre folyamatosan és állandóan visszatértünk, illetve ezekről indult a keresésünk, azok a Fleetway Travel és a Low Cost Holidays oldalak voltak. Mindkettőn lehet specifikusan - ahogy már fentebb is leírtam - hotelre, repülőre vagy egyszerre mindkettőre is keresni, illetve természetesen pontos napokra is, hogy mikor szeretnél menni és jönni. Illetve, miután kiad egy ajánlatot, azután még a repülőgépeket is ki lehet választani, mert általában azok az olcsóbbak, amik este mennek, és reggel jönnek, csak így ugye nem nagyon érné meg menni, mert kb. kárbaveszne legalább egy nap. Majd miután ezeken az oldalakon kiválasztottunk néhány szimpatikus hotelt, elkezdtünk más oldalakon is nézelődni, hogy minél többet tudjunk meg az adott hotelekről, adjisten, a lehető legjobb (értsd legolcsóbb) ajánlatot találjuk meg egy másik oldalon ezekről a szállásokról.

Vasárnapra gyakorlatilag eldőlt, hogy melyik város lesz a befutó, de délutánra/estére a Judit családjával eltöltött Anyák-napi ebéd hatására annyira beálmosodtunk, hogy nem tudtunk érdemleges döntésre jutni, így a kb. 0°C-ban hazajöttem (majdnem megfagytam, mire hazaértem, reszkettem, mikor beléptem a házba :S), és megbeszéltük Judittal, hogy hétfőn este döntést hozunk és lehetőleg foglalunk is.

Azért egy bekezdésben megemlékezek a szombati napunkról is. :P Már pénteken átmentem Juditékhoz, így szombaton együtt tudtunk tőlük indulni a városközpontba. Pénteken napközben lefoglaltam egy asztalt szombat este 6 órára a London Fish&Chips nevű helyre, ahova a kgbdeals-ről vettünk kupont, így az tuti volt, hogy oda megyünk. Csak azelőttre kellett valami programot keresni. Végül egy kis Oxford Street-es nézelődés után úgy döntöttünk, hogy nézzünk be a National Portrait Gallery-be. Hát, nem ez lesz a kedvenc múzeumom, az tuti. Valahogy nem kötöttek le túlzottan a több száz éves emberekről készített festmények. A fotók sokkal élvezetesebbek számomra, és mivel szerencsére volt jópár fénykép is kiállítva, azért tudtam élvezni a galériát. Majd miután itt olyan 4 óra előtt végeztünk, úgy döntöttünk, hogy buszozunk egy kicsit, mert elég hideg volt már ekkor is, és nem akartunk kint sétálgatni 6 óráig. Úgyhogy elmentünk Hammersmith-be egy régi fajta piros emeletes buszon :) Jó kis élmény volt! Majd később beültünk a helyre, és grillezett halat ettünk sült krumplival. Jó volt, bár nem túl sok fűszert éreztünk a halakon.

Nyugi, nem felejtettem el, hogy az egész bejegyzés törzsét az áprilisi kiruccanásunk és a "titokzatos" város adja, ahova végül megyünk. :D Kíváncsian várjátok már, hogy végül is mire jutottunk, és hova megyünk? :) A döntés pedig.... Barcelona... lett volna, ha nem Milánó mellett tesszük le a voksunkat! :D Szóval Milánóba fogunk menni április 4-én reggel Lutonról, és április 7-én, vasárnap este érkezünk vissza. :) Tegnap este előbb lefoglaltam a repjegyeket az EasyJet honlapján, majd egy kicsit később dűlőre jutottunk a hotelkérdést illetően is. Ebbe a hotelbe megyünk: Hotel Poliziano Fiera.

Már alig várjuk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése