2013. március 7., csütörtök

Metrótűz


Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy már egy fél nap után lesz miről írni, de mégis így történt! :D Amúgy is tervben volt egy mai bejegyzés, de majd csak este környékére terveztem, de hát minél hamarabb, annál jobb, nem?! :D

Jobban indult a nap, mint tegnap (emlékezhettek a fiúk kiakadásaira, hogyha olvastátok a tegnapi bejegyzéseket), most csak elindulás után volt egy kisebb vitájuk a fiúknak, aminek hatására a középső (mivel nem ismerte be, hogy ő kezdte, meg hogy ő ütött oda a kicsinek, mikor még láttam is -.-) elvesztette a ma délutáni édességét. Hát, így járt, úgyis spórolni kéne :P :D

Sajnos most a tavasz egy másik oldalát mutatja, azaz esik, vagyis egész pontosan csepereg az eső, és a hét hátralévő részében - az időjárás-előrejelzések szerint - ilyesmi idő várható, úgyhogy egyelőre nem tartott sokáig az a 1,5-2 napos melegebb, napsütéses idő. De majd lesz még jó idő, van még erre idő! :)

Azon gondolkodtam a buszon hazafelé, vagyis már a suli felé is, hogy hova menjek lapot venni tesóm szülinapjára (mert március 9-én van), illetve egyúttal már meg is akartam venni a március 24-ei Dumaszínházra a jegyet, de a Turnpike Lane Station-höz közel lévő Paprika Store csak 10-kor nyit. De utána számolgattam, és tudtam, hogy beletelik egy kis időbe, míg odaérek, így lesz bőven 10 óra, így elindultam Turnpike Lane felé. Busszal Arnos Grove, majd onnan metróval Wood Green, itt megvettem egy marha jó lapot tesómnak :D, amit már azóta fel is adtam. Innen pedig busszal mentem a magyar bolthoz. Sikeresen megvettem a jegyeket, úgyhogy mostmár hivatalosan is megyünk a Hadházi fémjelezte Dumaszínház-trió következő előadására Clapham-be!
A terv az volt, hogy Turnpike Lane-ről metróval megyek Arnos Grove-ig, onnan pedig gyalog boltba, majd feladni a lapot. Ez többé kevésbé megtörtént, leszámítva azt, hogy Bounds Green-nél nagyon sokat állt a metró, majd egyszer megszólalt a metróvezető, hogy állnunk kell, mert Arnos Grove-nál a síneknél tűz alakult ki! Egy rövid pauza után pedig közölte, hogy le kell szállnunk, mert ezt a szerelvényt fogják használni, hogy kioltsák a tüzet?! Oké, leszálltam, vártunk ott néhányan, akik még a vonaton voltak, majd kb. 3-4 perc múlva jött egy másik London Underground-dolgozó, és közölte, hogy le van zárva az állomás, így hagyjuk el! És azóta is le van zárva az Arnos Grove és Cockfosters közötti szakasz, vagyis egészen pontosan hatalmas késések vannak, de szerencsére csak ezen a részen.
Ezután így busszal jöttem hazafelé, és intéztem el a korábban már felvázolt terveket. Hát így röviden, eléggé mozgalmasra sikeredett ez a délelőtt, gondoltam, még frissiben megosztom veletek a történteket. ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése