2013. március 14., csütörtök

Breakfast Club, pápaválasztás, gyilkosság


Akartam én már írni tegnap is, azonban egy kicsit elcsúsztam napközben, mármint időben, mindjárt el is mesélem, hogy miért, ezért nem kezdtem bele a bejegyzés írásába, de most pótlom. ;)

Múlt héten egyik este, amikor az anyuka fektette a két kisebbet, már mondta nekik, hogy amennyiben elkészülnek reggel, azaz megreggeliznek, felöltöznek és összekészítik a cuccukat, amit az iskolába kell vinni, 7.15-re, amikor neki indulnia kell, akkor egyik reggel elviszi őket Breakfast Club-ba. Ez az iskolában van, és azokat a gyerekeket viszik ide, akiknek a szülei később már nem tudnák elvinni a gyerekeket a suliba, viszont ekkorra még el tudják, és az iskola kezdéséig tanári felügyelet mellett játszanak, illetve igény szerint megreggeliznek. Az idei évtől ez 3 font/gyerek/nap tarifával fut. Már hétfőn este mondta az anyuka, hogy másnap reggel meg lehet próbálni, hogy elviszi őket, de ugye ehhez az kellett, hogy kész legyenek időben. Hallottam hangokat reggel, hogy készülődnek és hogy már mindegyik gyerek ébren volt, de nem voltam benne biztos, hogy el is készülnek időre, ezért én is kikeltem az ágyból olyan 7 óra magasságában. Végül is még jó, mert azért kellett a fiúknak a noszogatás, hogy tényleg indulásra készek legyenek, de valahogyan sikerült elindulniuk egy kicsivel 7.15 után, de még 7.20 előtt. Szóval aznap reggelre megúsztam a sulibavitelt, jeee! :D Igaz, felkeltem, de mindegy. Ezért kedd este már mondta az anyuka, hogy mivel szerdán nincs első órája, ezért akkor könnyebben el tudja vinni a fiúkat, így akkor ismét megpróbálják. És mivel ismét hallottam a készülődést, ezért csak írtam neki egy sms-t, hogy kellek-e, mert ha nem, akkor ki nem kelek az ágyból! :D Nem kellettem, úgyhogy csicsikáltam egészen 10-ig! Igen, szerdán, a hét közepén 10-ig aludtam :D

Az elmúlt napok időjárása eléggé vegyes képet mutat. Egy biztos pont van: a hideg. -.- Hétfőn egész nap kegyetlen szél fújt, majd levitte a fejünket. Keddre és szerdára ez annyiban változott, hogy egy kicsit alábbhagyott a szél, de megjött helyette a véletlenszerűen rövid időig eső hó. Nem volt számottevő hó, de azért egy párszor elkezdett esni. De a hideg továbbra is kitartott. Ma pedig megjött a napsütés, de még mindig nem volt túl meleg reggel. Hátha délutánra egy kicsit melegebb lesz.

Említést kell tennem egy esetről, ami eléggé sokkolt, mikor olvastam róla. Ahogy írtam az előző bejegyzésemben, szombaton a városközpontban voltunk Judittal, ahol vettünk egy The Sun nevű újságot, amit az elmúlt néhány napban is megvettem, majd este, a hazafelé tartó úton elkezdtük olvasni. Ebben a lapban olvastuk, hogy múlt héten egy birminghami emeletes busz emeletén egy ember leszúrt egy 16 éves lányt. Az eddigi hírek szerint már korábban is a buszon volt az ember, valószínűleg tudta, hogy hol száll fel a lány, aztán mellé sétált, ledöfte, és mintha mi sem történt volna, a következő megállóban leszállt. Az áldozatot próbálta megmenteni egy - a szintén az emeleten utazó - utas, azonban olyan súlyos volt a sérülés, hogy belehalt szegény. :( Állítólag már elfogták a tettest. De belegondoltam, hogy ha ez Birmingham-ben megtörtént, ennyi erővel Londonban is bármikor könnyen megtörténhet, és tényleg bárkivel... El se tudnám képzelni, mi lenne, hogyha valakivel megtörténne azok közül, akiket ismerek :S

Aztán nem lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy tegnap új pápát választottak. I. Ferencnek hívják az argentin Jorge Mario Bergogliót. Úgyhogy nem a magyar "esélyest", Erdő Pétert választották meg. Egyébként nem véletlenül írtam idézőjelbe az esélyes szót, mert azért már vicc kategória szerintem, hogy mindenre lehet fogadni, így természetesen a pápaválasztásra is lehetett... Az Index.hu címlapján tegnap ez volt a vezető hír, hogy "a fogadóirodák top10-be várják a magyar esélyest." És amit ma délelőtt megtudtam, hogy több mint 15 millió dollár értékű fogadás érkezett a pápaválasztással kapcsolatban! :O Hát erre nem tudok mit mondani...

Most egyelőre ennyi, lehet hogy ma még jelentkezek egyszer. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése