2013. március 21., csütörtök

Összejövetel Reninél, tetoválás, Amazon Prime, laza szerda


Azért jó látni, hogy noha már múlt hét csütörtök óta nem írtam egy bejegyzést sem, ugyanúgy megnézitek, megnyitjátok a blogomat és - valószínűleg - a régebbi bejegyzéseket olvassátok. Tegyetek is így! ;) Én meg próbálom fenntartani a bejegyzések írását. Van is mit most bepótolnom, úgyhogy neki is kezdek.

Egészen péntekig kell visszamennem, mert ugye azóta nem írtam bejegyzést. Aznap csak reggel kellett elvinnem a fiúkat, délután a szokásos menetrend szerint zajlottak a dolgok, azaz nekem nem kellett kimozdulnom, mivel a nagybácsi ment a fiúkért. Így én - akárcsak csütörtökön - ekkor is legfőképpen a Juventus-os cikkek fordításával ütöttem el az időmet. Még mindig a http://juventusfc.hu/ oldalra írok, csak hogy mindenki tudja. ;) :)

Judittal csak szombaton találkoztam, amikor is délután mentünk Renihez, mivel a hostcsaládja elutazott egy esküvőre, így teljesen egyedül lett volna otthon, ezért összejöttünk néhányan egy ebédre és filmnézésre. 7-en gyűltünk össze, Reni, Gina és Luca készítették az ebédet, ami babgulyás lett, míg a desszert a Reni-féle túrógombóc. Hát, meg kell mondanom, hogy már nagyon hiányzott egy jó kis babgulyás, és ez tényleg nagyon-nagyon jóra sikeredett, kétszer is szedtem belőle. Majd miután befejeztük, a Gettómilliomos, majd az Apafej következett. Mondjuk már láttam mindkettőt, de a Gettómilliomos még mindig egy nagyon jó "feelgood movie". Mondjuk azért jó lett volna Activity-zni is...
Este pont lekéstük a buszt hazafelé, és mivel a következő busz több mint 30 perc múlva jött, ezért úgy döntöttünk, hogy gyaloglunk, aztán majd egy következő buszmegállóban megállunk. Sétáltunk is majd' 20 percet, majd megálltunk a buszra várva. Felmentünk, majd mielőtt szálltunk volna le Barnetben, hogy átszálljunk a 184-esre, elindultam lefelé, de még fent voltam az emeleten, és pont kanyarodott a busz, én meg szó szerint ledőltem az egyik székbe! :D Jót röhögtünk rajtam :P :D. Még tiszta szerencse, hogy nem eggyel előbbi székpárosba essek bele, mert ott pont ült egy csávó. :P De nem ez volt a hazautazás legérdekesebb része. Ugyanis néhány perc múlva megjött a 184-es, amire felszálltunk, majd mielőtt indultunk volna, még három fiatal afro-amerikai srác is felszállt, de a jegyükkel volt probléma, így azért 1-2 percet még eltöltöttünk itt. De a "java" még csak ezután következett. Ugyanis valahol East Barnetben járhattunk a 184-essel, amikor az egyik megállóban ismét volt valami probléma két csávóval, mert az egyiknek nem volt pénze az Oyster-én, így megint álltunk egy kicsit, ami pont elég volt arra, hogy egy csávó dühösen felszaladjon a buszra - mint utóbb kiderült - a fia telefonját keresve, de úgy ment oda a busz végében ülő három afro-amerikai fiatalhoz, hogy ti loptátok el a telefonját?! De közben a három srác már megpróbált leszállni, a csávó is ment utánuk, elkapta a grabancukat, igaz, az egyik srác még fennmaradt a buszon, majd leszállt a buszsofőr is, mert hogy így nem mehet tovább a busz, hogy ilyesmi történt rajta... Aztán mondta a csávónak, hogy a CCTV-n megvan a felvétel, hogy mi történt, de aztán valahogy csak előkerült a telefon a busz hátuljából, így a kis intermezzo után mehettünk is tovább... Hát, mit ne mondjak, érdekes volt... -.-

Vasárnap itthon maradtunk, nem mentünk sehova, így eldöntöttük, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogy milyen fényképezőgépet vegyen Judit, merthogy mindenképpen akart egy újat, mielőtt megyünk Milánóba. Már korábban is nézegettük, és végül úgy döntöttük, hogy Amazonról rendelünk egy Fujifilm Finepix S4500 megnevezésű kamerát. Mindjárt be is teszek róla egy képet, hogy mégis hogyan néz ki. Keddre volt várható a kamera megérkezése Judithoz, mert oda rendeltük.
Még a memóriakártyákat is megrendeltük ekkor, mivel volt egy nagyon jó akció Ebay-en, 2 db 16 gigás SD-kártya került 12.60 fontba, így nem is volt kérdés, hogy ezt megveszem. Úgyhogy ezen is túl voltunk, és már csak elemre+elemtöltőkre, valamint Juditnak fényképezőgép-táskára volt szüksége. De ezeket későbbre hagytuk, majd azután akartunk ezzel foglalkozni, miután megérkezik a fényképezőgép. Ja, majdnem elfelejtettem, hogy vasárnap adott nekem egy nagyon-nagyon jó felsőt Judit csak úgy, mert meglátta a boltban, amikor elment vásárolgatni. Természetesen Juventus-os :)
Hétfőn az anyuka nem ment dolgozni, pedig akart, de mondta, hogy nem érzi túl jól magát, valószínűleg lázas, rázza a hideg, én meg mondtam neki, hogy nehogy már így bemenjen dolgozni, még akkor sem, hogyha segíteni kell a diákoknak, mert nem éri meg. Úgyhogy itthon maradt végül. De azért reggel még én vittem a fiúkat. Majd miután ledobtam a fiúkat, mentem North Finchley-be, feladtam egy levelet a postán, ezután pedig a Kelet-Londonban lévő Leytonstone-ba vezetett az utam. Ugyanis itt van egy magyar bolt, ahol lehet vásárolni Norbi Update-es termékeket, amiket Barbi születésnapjára szántunk, és mivel hétfőn volt a szülinapja és ekkor akart találkozni délben Camdenben, úgy döntöttem, hogy elmegyek előtte a boltba bevásárolni, majd egyből onnan megyek is Camdenbe. Az ajándékot egyébként Reni, Timi, Judit és Én közösen adtuk neki. A boltban amúgy még vettem egy sonkát is húsvétra! ;) :)

És hogy mi volt a déli camden-i találkánk apropója?! Már korábban is kérdezgette Barbi, hogy mit lehetne csinálni a születésnapján, ami igazán emlékezetes lenne. Aztán vasárnap este írt egy sms-t, hogy van-e kedvem elkísérni Camden-be TETOVÁLTATNI?! :) Mondom, persze. A Nemesis Tattoo-ba mentünk (a magyar tetoválószalon, ahol a magyar eseményekre is lehet jegyeket venni), ahol nagyon készségesek voltak a srácok, és egy kb. negyedórás várakozás után, mialatt nekikészült a srác a felvarrásnak, mehettünk is lefelé. Nagyon jól bírta Barbi a tetoválást, annyira nem is nagyon fájt neki, így egy tetoválással gazdagabban tért haza. :) Még mielőtt hazaindultunk volna, azért beültünk egy gyors kávéra a Starbucks-ba. Szerencsére közben jött az sms, hogy az anyuka jobban van, így ő ment délután a fiúkért, nem kellett hazasietnem. Még Wood Green-ben is vásároltam egy kicsit, de még így is hazaértem a school run előtt, mielőtt az anyuka indult, így utána már lazulás volt nekem.
Ahogy már korábban említettem, a fényképezőgépet keddre ígérték, ugyanakkor egész nap nem érkezett meg. És mivel én fizettem (nem is keveset, igaz a magam hibájából -.-) az Amazon Prime-ért, ami azt jelenti, hogy a legtöbb termékre 1 (nagyon max 2) napos kiszállítást garantál, így elvárhatom, hogy időben megérkezzenek a rendelt termékek. Úgyhogy este chat-eltem egyet egy Amazonos ügyfélszolgálatossal, megkérdezve, hogy mégis mi a helyzet a csomaggal, miért nem érkezett meg?! Majd mivel aznap már nem vihették ki, mondtam a csávónak, hogy holnap napközben, 10 és délután 2 között vigyék ki, mert akkor biztos, hogy otthon lesz Judit. És a késlekedés miatt kaptam még egy hónap extra Amazon Prime-előfizetést is, ami így utólag megérte.

Szerdán ismét csak nem érkezett meg időben a csomag, így délután most már a futárszolgálattal is chat-eltem egyet interneten, aki azt mondta, hogy aznap este 9-ig biztosan megérkezik a csomag. És lám-lám, este 7 után, meg is érkezett végre! :) Igaz, marha nagy szerencse volt, hogy pont otthon volt Judit, mert amúgy vinnie kellett volna a gyerekeket a suliba egy előadásra, azonban szerencsére az apuka hamarabb hazaért, így Judit otthon tudott maradni. Aztán este megrendelte a maradék hiányzó cuccokat, vagyis az elemtöltőt elemekkel és a fényképezőgép-táskát. Majd én még rendeltem 8 darab tölthető elemet, mert jól fog az még jönni az utazásunk alatt. :) És azt majdnem el is felejtettem mondani, hogy szerdán reggel az anyuka vitte a fiúkat a Breakfast Clubba, így nem kellett felkelnem reggel, majd délután a nagybácsi ment a fiúkért, így ki se kellett mozdulnom a házból.

Most nem ígérek semmit, hogy mikor írok megint, de megpróbálok minél hamarabb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése