2011. október 4., kedd

Au-pair-foci, majd egy újabb veszekedés ;)


A vasárnapomról még nem írtam, úgyhogy gyorsan bepótolom ezt a kis elmaradást. Az egyik FB-os londoni au-pair-csoportból az egyik lány csinált egy eseményt az FB-n, ami nem volt más, mint Foci!!! J Au-paireknek, így több lány volt, mint fiú J Azt hiszem, hogy 7-3 volt az arány a lányok javára. Gyönyörű időnk volt még akkor is, így nagyon jó volt a Hyde Parkban focizni kb egy órát. Majd hazabuszoztam, mert este Juve-Milan-meccset néztem neten, amelyen 2-0-ra nyert az örök kedvencem, a Juventus!!! J

Hétfőn, miután ledobtam a fiúkat a suliban, a városközpontba vetettem magam, mivel az idő még mindig nagyon jó volt, így ki akartam használni, így lőttem néhány videót. A Wellington Archnál kezdtem, majd Green Park, Buckingham Palota, St. James’s Park, Parliament Tér volt a további útvonal. Még mindig imádom Londont! J

Ma nem terveztem, hogy megyek sehova, mivel nem nézett ki túl ígéretesnek az időjárás előrejelzés, így arra szavaztam, hogy itthon maradok, aztán lazulok :P Így is lett, olyan gyorsan elrepült a két school run között az idő, hogy csak na! Délután csak a legkisebb fiúnak vettem édességet, mert a középső folyamatosan ignorál, nem hallgat rám, és még neki áll feljebb, úgyhogy így járt, nem vettem neki semmit. Így is fog menni továbbra is, hogyha nem változtat. Megszűnik a suli utáni snack, és kész!

De ezzel még nem volt vége a nap „érdemi” részének. A nagyfiú ­– természetesen – playstation-özött, és egyszerűen nem hallgatott az anyjára, és egy nagyon nagy veszekedés lett belőle, úgy kitört a fiú, hogy hihetetlen. Most átszállt az a szellem a nagyfiúra, ami tegnap még a kicsit szállta meg. Úgy szitkozódott, mint egy felnőtt (na jó, nem mint egy magyar, mert mi sokkal változatosabban tudunk káromkodni :P). Hozadéka ennek a kiborulásnak, aminek nagyon örülök, mármint a hozadéknak: hogy playstation nuku!!! Végre! Ha ilyen áron is, de legalább eltűnik a házból, mert csak a baj volt vele ezidáig is.

Összefoglalva az elmúlt néhány nap történéseit: nem mondhatnám, hogy unalommentesen zajlanak a napok :P De úgy jó az élet, hogyha zajlik, nemde?!

PS: most vettem észre a statisztikában, hogy kb 2 napon belül 15000 oldalletöltésnél fog járni az oldal! Köszi mindenkinek ;)

2 megjegyzés:

  1. Hát nem irigylem az anyukát 3 ilyen fiú mellett. Még jó hogy ő is szigorúan fogja őket és nem hagyja rájuk. Amúgy a legtöbb lány már panaszkodna, hogy milyen szörnyű családot fogott ki, pedig mint látszik csak hozzáállás kérdése. Hajrá! Én mindennap megnézlek már kb. fél éve.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :)
    Mint ahogy leírtam egy korábbi bejegyzésben - amit ezek szerint biztos, hogy olvastál ;) -, más már biztosan egyszer-kétszer itthagyta volna a családot a fiúk miatt, nemcsak hogy panaszkodtak volna :P :). Nem tudom, minek kellene történnie, hogy én is így tegyek :) Nem áll szándékomban. Mert a fiúkat leszámítva nagyon szuper helyem van itt, az anyuka is ott segít, ahol tud. Bennem van a kihívás, vagyis az, hogy valamilyen szintű fejlődést, jellemfejlődést (persze jó irányba :P :D) érjek el a fiúknál, és a lehetőség mindig adott. Még náluk is.
    Teljesen igazad van, minden csak hozzáállás kérdése, meg kell lennie egy bizonyos jellemnek, egy bizonyos határozottságnak, hogy az ember kezelni tudja ezeket a felmerülő helyzeteket.
    Remélem továbbra is nézel ;)

    VálaszTörlés