2011. október 1., szombat

Spontán buli


Nem is tudom, hol kezdjem. Tudom, van két érdekes történetem. Vagyis hozzám nincs egyiknek sem köze, de az anyuka tapasztalta mindkettőt, és természetesen be is számolt róluk. Az első még csütörtökön történt, amikor az egyik testvére ment el hazahozni a fiúkat a suliból, az anyuka elég későn is ért haza. Mint utóbb kiderült, Wood Greenben le volt zárva egy egész kereszteződés, mert valakit megkéseltek… :S

Tegnap is elég későn ért haza, mert egy meetingre kellett mennie, ugyanis az egyik diákja kedden v. szerdán, már nem emlékszem pontosan, olyan dühkitörést produkált, ami még a legkisebb fiúénál is 10-szer nagyobb (ezt az anyuka mondta így, neki el is hiszem, mivel van hasonlítási alapja), és ezalatt az anyuka irodájában a rajzokat széttépte, döntött-borított, sőt, mint pénteken kiderült, még egy Apple Mac-et is összetört!!! Úgyhogy pénteken összehívtak egy találkozót, amire a gyerek anyját is behívták, és mindenki a suliból ott volt, aki számított. Az lett a helyzet, hogy 4 napra eltiltották a sulitól a gyereket. De nemcsak akkor tört ki, hanem ezen a pénteki meetingen is!!! Huh… -.-

A délután viszonylag nyugisan eltelt, mármint a tegnapi, és este egy rövid eszmecserét követően egy hirtelen ötlettől vezérlve úgy döntöttünk Melindával, hogy márpedig mi bulizni megyünk! :D Egy kihívást jelentett, hogy ő délen lakik, én meg északon, és egy déli helyre beszéltük meg a talit. Röpke 2 óra 15 perc utazás után már ott is voltam Bromley-ban, busz-metró-DLR-busz-kombóval nyomultam ;) Érdekes volt látni a kivilágított Londont!

Egy rövid keresgélés után megtaláltuk a klubokat, az egyik éppen zárt (ami ingyenes lett volna), a másodikba 8font a belépő, így úgy döntöttünk, hogy a harmadikba megyünk, aminél a bejáratban 5-6 fontot mondtak a belépőre, majd a kasszánál már 7-et fizettünk :P A gyenge kezdés után belemelegedett a dj, úgyhogy egyre jobb és jobb zenéket játszott, úgyhogy mi is belemelegedtünk tánc- és ivászatügyileg is :P

Asszem valami Zenon v Zenzo bárban voltak, de az biztos, hogy Z betűvel kezdődött a neve :P Mondjuk úgy, hogy a bárból olyan 2 óra után egy kicsivel kitessékeltek minket, azért, amiért :D Buszkeresésbe fogtunk, sikeresen megtaláltuk a buszmegállókat, majd a nagy tiltakozása ellenére majdnem teljesen hazáig kísértem Melindát, mert ha nem teszem, akkor már a buszon elaludt volna, és nem száll le, vagy biztosan rossz helyen :D :P Majd én is felültem az éjszakai járatra, és kb egy óra alatt a Trafalgar téren is voltam, de ez a buszút olyan szinten rossz volt, hogy csak rontott az állapotomon :S jól felrázta a gyomromat, úgyhogy próbáltam találni valami kebabos helyet, vagy hotdogost, vagy valamit. Végül már Tottenham Court Road Stationnél találtam egyet, úgyhogy vettem is enni, mert már nagyon kellett, aztán mentem is a buszhoz. A buszon meg valami enyhén megkérdőjelezhető nemi hovatartozású egyén elegyedett velem beszédbe, na mondjuk én csak válaszolgattam a kérdéseire. A sült krumplimra fájt a foga :P Mivel nagyon rendes vagyok :D :P, ezért adtam neki, amúgy sem bírtam megenni az egészet, de szerencsére Kentish Town-ban leszállt, és még Camdenben ajánlott is egy helyet, bár a hely nevére nem emlékszem, de úgy nagyjából tudom, hogy hol van :D :P 5 után néhány perccel értem haza, és egyből ágyba vetettem magam, füldugó be (első használat!), és alvás.

Hát, nem aludtam túl jól. A füldugók is kiestek, de azért használtak, amíg bennvoltak :P 11.30 körül keltem fel, hidegzuhany, egy kávé, aztán befutott a család is, majd nemsokára jött előbb az egyik, majd a másik nagybácsi is a fiúkért, úgyhogy most nyugi van, egyedül vagyok itthon, megnéztem már a The Other Guys-t dvd-n, még mindig nagyon üt az a film :D

Múlt héthez hasonlóan ezen a héten is 7 extra órám volt, így +35 fontot kaptam erre a hétre, ami egészen elviselhető :P J Na de mostmár pihenés!

6 megjegyzés:

  1. "kitessékeltek minket, azért, amiért"
    Ilyen mondatot nem lehet írni!!! MI volt? Rosszak voltatok??????

    VálaszTörlés
  2. Nem kertelek tovább :P A pultnál már nem akartak minket kiszolgálni, mert a pultosok szerint - elképzelhető, hogy jogosan :P :D - már túl sokat ittunk, úgyhogy szóltak a biztonságiaknak, hogy oszolás van nekünk :D :P

    VálaszTörlés
  3. Huhh, csúnyán nézhettetek ki! XD

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek és "gyönyörűek" voltunk if u know what i mean :D

    VálaszTörlés
  5. Sejtem... csak fura, mert én is be tudok rúgni mocskos módon (bár szerintem ez neked nem újdonság), de még soha sehonnan nem tettek ki! (eddig?)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem most velünk az lehetett a baj, hogy túl rövid idő alatt kértünk túl sok piát :P (ergo emlékeztek ránk a pultosok :P :D), így a végén már meglátszott rajtunk, hogy nem száraz a torkunk...

    VálaszTörlés