2011. október 9., vasárnap

Egy jó hétvége: DVD, szülinapi buli, mozi


Péntek délutánt a pihenésnek szenteltem, mivel szükségem is volt rá. Este megnéztem az Unknown című filmet (Liam Neeson főszereplésével), jó kis film kerekedett ki a történetből, úgyhogy megérte megnézni. Majd alvás. Természetesen füldugóval ;)

Szombaton egy teszkózás és szülinapi bulira a kellékek beszerzése volt a téma, majd ebéd gyanánt néhány szendvics, és már 15.20 lett, így indulhattam a London Bridge-hez, hogy odaérjek 5-re a megbeszélt időpontra, hogy találkozzunk. És most kivételesen időben odaértem! :D A 43-as busszal mentem, ami Friern Barnetből megy a London Bridge-ig, és átmegy Islington városrészen is, ahova nekem vissza kell mennem, mert a buszról nekem annyira bejött, hogy elmondani nem lehet!!!

A vonatállomáson Rékával és Adriennel találkoztam, majd indultunk Petts Woodba Melindához. Kb 30 perc alatt odaértünk, majd gyalog elindultunk a ház felé, kijött elénk Melinda, és ő vezetett el a házig minket. Még a hostapuka otthon volt, így vele is váltottunk néhány szót. Majd felköszöntöttük a szülinapos leányzót :D Egy kicsit később a többiek is, + 3 magyar befutott (egy másik Melinda, Gábor és János), és adtunk a hangulatnak. Egy kis hazaival is :P Volt egy kis süti is, magyar pálinka, magyar bor ;) Nem panaszkodtunk, elhihetitek J

Azonban, hogy este 10 előtt odaérjünk a Piccadilly Institute-ba, ahova csináltunk guest list-et, hogy ingyen bemehessünk, olyan 8.40-kor el kellett indulnunk. A vonat elég kihalt volt, mi vittünk bele egy kis életet J Időben oda is értünk az Institute-hoz, majd kezdődött a party! ;) Minden szobába benéztünk, és nyomattuk. Éjfél táján felköszöntöttük már a szülinaposunkat. Innen is: Sok Boldog Születésnapot, Melinda!!! J Olyan fél 2 körül indultunk haza, és melegebb volt ekkor, mint nappal (bár ez lehet, az alkohol és a tánc hatása is volt egy kicsikét :P), de azért az eső csak elkezdett esni :D

3-ra értem haza, és ma 12 körül keltem fel. Első dolgom a hajnali Forma 1-es Japán Nagydíj megnézése volt a BBC honlapján, majd zuhanyzás, és egy kávé következett. Aztán néhány perc múlva már indultam is a családdal és egy barát családdal moziba. Ugyanis még tegnap vagy tegnapelőtt kérdezte az anyuka, hogy valószínűleg mennek megnézni a Johnny English Reborn-t vasárnap, és hogy ha van kedvem, nyugodtan mehetek velük. Mondom, miért is ne?! A jegyemet és a popcornt/kólát is ők fizették :O és a film is teljesen megérte, hogy elmentünk. Vicces volt! J Azóta volt még egy közös vacsi, illetve az anyuka egyik bátyja ajánlgatott helyeket, ahova érdemes elnézni Londonban, úgyhogy van egy-két új „hely-ajánlat” a tarsolyomban J ;)

Hú, holnap egy újabb hét kezdődik… -.- El bírnám viselni, ha még néhány napig hétvége lenne :P :D De, hogy jó hírrel is szolgáljak (elsősorban a magam számára :D), most úgy néz ki, hogy az apuka már pénteken este elviszi a fiúkat és velük lesz egész hétvégén. Tehát nyugis hétvégén néz ki. Az anyuka mondta is, hogy lehet pihenni. Mondom, ja, de hát a hétvége csak hétvége, akkor csak nem ülök itthon :P Illetve még azt is mondta, hogy a Half Term első hétvégéjére vagy a másodikra tervez egy ilyen „get together gathering”-et, vagyis egy összejövetelt barátoknak. Mondtam, hogy inkább az első hétvége lenne a jobb, mert a második hétvégé az Halloween, és akkor túl sok gyereket is meg kéne hívni, ami csak felesleges idegbaj lenne mindenki számára, azt hiszem… :P

Ja, és hogy miért nem teszek fel képeket a hétvégéről és elsősorban a tegnap estéről?! Mert most kivételesen nem csináltam egyet se, vagy talán egyet, pedig vittem a gépet :P

1 megjegyzés:

  1. Tomi, nem tudnál váltani egy kicsit nagyobb betűméretre? Kifolyik a szemem, bocsi... Tudod, az én koromban.... ;)

    VálaszTörlés