2011. október 28., péntek

Bristol letudva, jöhet Halloween!


Nagyobb zökkenők nélkül lezajlott a bristoli kiruccanásom. Még amikor foglaltuk az anyukával a vonatjegyet a neten, direkt olyan kocsiba foglaltuk, ahol van lehetőség tv-t/filmeket/híreket nézni az előttünk lévő szék háttámlájára szerelt kijelzőn. Természetesen csak azután, hogyha küldünk egy sms-t, vagy a vonat büféjében fizetünk a kódért, illetve még pluszban a fülhallgatóért. Mivel nem akartam feleslegesen 3-3-3 fontot sms-ben fizetni, így csak az ingyenes dolgokat nézhettük. Ami kimerült a hírek írott formában történő közlésében, valamint (interaktív) térképekben. Illetve egy másik „adu” volt a kezemben, hogy nincsen fülhallgatónk, ezért sem rendelek egy kódot. Rutinos versenyző lévén nem vettem elő a sajátomat, ami biztos, hogy passzolt volna a tévéhez, mert abból csak a gond lett volna. Így is volt egy kis nyávogás, de már megszoktuk :P :D
Kb 5 percet vártunk Bristol Parkway állomáson, mire befutott az apuka. „Leadtam” a gyerekeket, majd a „fantasztikusan jó” időben (esett egész nap -.-) busszal a központba vettem az irányt. 12.30-ra beszéltük meg a találkát Évával, így még volt egy kis időm körülnézni a jól megszokott Broadmeadben J Egyébiránt halloween-jelmez után kutattam, de nem sikerült Bristolban találnom egy megfelelőt sem.

A tali után a Flavourz nevű All you can eat (Buffet) helyre ültünk be, és jól belakmároztunk :D Közben meg jól átbeszéltük a jelenlegi helyzetet. Ez a Flavourz nevű hely indiai-mexikói-olasz-kínai ételeket kínál, jó a választék. És még desszert is van J
Majd még egy kis Broadmead-i nézelődés belefért, majd indultam is Temple Meads állomásra. 17.50 körül ért be a vonat és én olyan 19.40 körül értem haza (igaz volt benne egy teszkós kitérő is :P).
Sebesség: 124 mph=200 km/h!!!

Mai napom krónikája elég későn kezdődött, de a nap mottója a „Szerezzünk Halloween-es jelmezt!!!” volt, így ennek a bűvkörében zajlott a napom :D Először Camden Townban próbáltam szerencsét, de nem ott találtam meg a jelmezemet. Visszafelé Highgate-ig metróztam, majd ott átszálltam egy buszra, és még két lehetőséget adtam magamnak: 1, Muswell Hillben valahol, 2, Tesco a North Circular mellett. Végül már Muswell Hillben szerencsével jártam, elég elfogadható áron jutottam hozzá egy jelmezhez, úgyhogy öröm bódottá volt utána :D Azért még a teszkóba is bementem, és feltankoltam a holnap esti partyra! ;)

Eredetileg úgy volt, hogy ma este is megyek bulizni, de végül pénzügyi megfontolásokból lemondtam, és most itthon pihenek J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése