2010. december 2., csütörtök

2 hét múlva.....

...ilyenkor már javában össze lesz pakolva minden, oda lesz adva az ajándék a családnak (hú de szépen hangzott, hogy "oda lesz adva" :D:D), és ugyanitt fogok ülni (vagy az ágyban :P) a laptop előtt. Tudom, hogy már ezerszer leírtam, de tényleg nagyon gyorsan repül az idő, így ki kell használni minden adandó alkalmat, hogy megcsináljuk, amit meg akarunk, mert lehet, hogy már nem lesz rá alkalmunk. Micsoda nagy bölcsesség, ugye? :P De tényleg, még alig vagyok itt 81 napja (gyorsban kiszámoltam a naptárban :D), de egyszerűen tovaszállt ez az idő. Úgyhogy ez a 14.5 nap hipp-hopp eltelik.
Jó ez a kesztyű amúgy, amit megvettem ma, jó meleg, holnap le is lesz "meózva" :P, mivel nyelvsuli. Az utolsó nap idén, és nyilván bicajjal megyek, azon meg főként, hogy kell kesztyű, mert lefagyna a kezem, így is van rajta egy szép kis seb, aminek biztos "használ" a hideg :D:P
Még azt nem is írtam szerintem, hogy a családnak, mármint a host-családnak mennyiből sikerült megvennem az ajándékokat :) Ugye a család 7 tagú, de még itt van most velünk Laura is, így 8 ajándékot vettem, most figyelj......... Na, mennyiért? Mennyiért? Ł11.66-ért. :D Jó vagyok, mi? Ugye a szemem előtt az lebegett, hogy legyen ajándék, viszont azért ne túl sokba kerüljenek, ehhez képest, nagyon jól kijöttem az ajándékvásárlásból :D Mondjuk nem túl változatosan 7 könyv és 1 cd a 8 ajándék :D De a szándék a fontos, nem a lényeg.... vagy hogy mondják :D:D:D:D:D:D
Most hétvégén, holnap v szombaton viszont mindenképpen le akarom tudni már az ajándékvásárlást, nem akarom az utolsó hétvégére hagyni, úgyhogy hajrá!!! Aztán már csak a becsomagolással, és ilyen dolgokkal kell törődni, hogy minden beférjen majd a táskámba. Írtam már amúgy tegnap este egy listát, hoyg miket kéne hazavinni, hát azt még nem tudom, hogy abból mennyi fog megvalósulni, azaz mennyi fog beleférni a poggyászba.
Ma délután folytattam A gyűrűk ura trilógia második filmjének a nézését, a második felének az első részét :) néztem meg, tehát kb még 45 perc van hátra ebből a filmből, azt még ma este be fogom fejezni :)
Na, jóéjszakát mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése