2010. december 9., csütörtök

Mmmmm, leves


Most szerdára, mármint a vacsorára az első ötletem a gulyásleves volt. Ezért hétfő este eligazítást kaptam Anyától és Apától, hogy mit hogyan kell, nagyját tudtam amúgy, csak az időtényezővel nem voltam tisztában, hogy kb meddig kell főzni, meg ilyenek. Na szóval, hétfő este ki lettem okosítva (értelmesen hangzik ez?! :P :D), így kedden délelőtt meg is mondtam Az anyukanak, hogy mi és miből mennyi kell a gulyáslevesbe. Hát jöttek az észrevételek tőle, hogy a sertéshúst nem nagyon szeretik a gyerekek, úgyhogy tegyek bele inkább szalámit (?!), illetve karalábé és zöldség se a kedvencük. Mondom jól van, majd lesz valami :P Ja, meg mondta, hogy majd brokkolit és karfiolt is tegyek bele :O Jó...
Ja, meg A középső fiú kb mindig hajtogatta, hogy ma (vagyis tegnap, ugye mert arról van most szó:P) "Hungarian soup" = "Magyar leves" lesz. Én meg mindig mondtam neki, hogy ez csak egy egyszerű leves lesz, merthogy ez nem magyar, az hétszentség :P
Viszont, amilyen lelkes voltam, hogy gulyásleves lesz, majd egy kicsit lelombozott, hogy mégsem, annyira hihetetlen volt, hogy milyen "szalámit" vett Az anyuka tegnap. Nem hittem a szememnek, kérem szépen. PICK KOLBÁSZT VETT!!!!!
[Image]
Ez is egy jele annak, hogy már hamarosan megyek haza :D A leves amúgy prímára sikeredett, feldobtam egy pörkölt- és egy húsleveskockával :P, úgyhogy nem is lehetett rossz :D
Még este meg akartam írni ezt a bejegyzést, de kb néhány perccel azután, hogy beszéltem a szüleimmel skype-on, hirtelen megszűnt a kapcsolat, azaz nem volt net. Most, kivételesen :P, nem nálam volt a hiba, hanem véletlenül kicsúszott a routerből a kábel, így eltűnt a jel is :P Mindegy.
Még a tegnapi napról szólva. Délután, mikor mentem felszedni a gyerekeket a suliból, Alyson, az egyik szomszédunk, mint ahogy később kiderült, akiékhez majd pénteken megyek bébisintérkedni, mondta, hogy egy másik szomszédhoz is lehetne menni bébiszittyolni, csak hozzájuk meg szombaton kéne menni. Szombatra karaoke-t, vagy legalább valami közös programot terveztünk néhány aupairrel, még mielőtt mindenki hazamegy karácsonyra. Eredetileg 6.30-től terveztük a karaoke-t, de bébiszittelni majd 7.30-8 között megyek, szóval ez a lehetőség elúszott úgymond, de miután hazajöttem írtam facebookon a többieknek, valamint a karaoke bárnak egy emailt, hogy megkérdezzem, hogy egyáltalán mikor vannak-e üres szobák szombat délután. Délután 4 és 8 között vannak szobák, így most úgy néz ki, hogy néhányan 4 v 5-en megyünk 4 és 6 között. Még annyi a bibi ezzel, hogy előre ki kell fizetni a díjat, nem nagy összeg, 5 embernek Ł15, csak ehhez meg be kell menni a központba, és én csak ma tudok bemenni, úgyhogy még valszeg be kell hogy bicajozzak.
Amúgy a bébiszitterkedésről annyit, hogy akikhoz szombaton megyek, az apukát Phil-nek hívják, szóval ők Ł6-ot adnak óránként, ami elég jó, és még a suliban azt mondta, hogy 7.30-8-tól éjfélig kellenék. Úgyhogy nem lesz ez egy rossz üzlet... :D Szombaton napközben meg a városközpontban fogok bóklászni :P Mivel néztem az előrelzést, és 7-8°C-ot írtak, de pluszban!!!, szóval simán bicajjal tudok majd menni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése