2010. december 16., csütörtök

Last minutes


Úgy gondoltam, hogy még az utazásom előtt iderittyentek egy rövidke bejegyzést az elmúlt két napról.
Még kedden éjszaka - ami már szerda hajnal volt - 3.00 óráig voltam fenn :P, mivel azon voltam, hogy kifárasszam magam, így ma este hamar feküdjek le :)
Szerda délelőtt gyorsan eltelt, már nem is tudom mit csináltam... Ja, de kitakarítottam a szobámat és fürdőmet, aztán gyors ebéd, majd mentünk a kislányok Karácsonyi játékára, amin előadták a Jézus születését. Az "én lányaim" :D narrátorok voltak, szépen előadták a betanult mondatokat, igaz, az egyikük két mondatot összekevert :P De volt az egyik kisfiú, aki József volt, ott ült végig a színpadon, de szegény szinte végigköhögte az egész előadást, pont a hatásszünetekben köhögött :D, tehát amikor mondjuk a zene elhallgatott, vagy narrátorok befejezték a szövegüket, a végére elég viccesen jött ki nem is egyszer :D Amúgy nagyon aranyos volt az egész előadás :)
Utána délután bepakoltam a kézipoggyászomat, közben a másik kislány itt a szobában volt, és odaült a laptop elé, és elkezdett a paintben rajzolgatni :) Sikeresen bepakoltam, mindössze az egyik könyvet kell majd itthagynom, de elég necces volt, hogy befér-e a méretek közé a kézipoggyász, így úgy oldottam meg, hogy a két szótáramat rátettem, majd még azokra a kb 12 kilónyi súlyokat, hogy egy kicsit lenyomja a centiket :D
Ma reggel, míg Az anyuka elvitte a gyerekeket a suliba, én itthon maradtam az egyik kislánnyal, mivel nem érezte jól magát, így nem vitték suliba. Aztán utána délelőtt bepakoltam még a laptoptáskát is, hogy megnézzem, minden belefér-e úgy, ahogy elterveztem. Nagyjából minden klappolt, úgyhogy pöpec:)
Aztán délben a Westbury Parkban találkoztam egy német aupairlánnyal, Maria-val, aki október végén érkezett Bristolba. Beültünk Henleaze-ben egy kávézóba, egy Costa Coffee-ba, ahol én egy nagy cappuccinót ittam, és két croissant-t ettem :) Majd nézelődtünk egy kicsit a boltokba, én nem vettem semmit, majd nemsokkal később, olyan fél 3 körül elindultam haza, hogy itthon legyek, amikor Az anyuka megy a többiekért a suliba.
Miközben Az anyuka elment a gyerekekért, én megcsináltam az online check-int, azóta már a boarding pass-om is ki van nyomtatva, úgyhogy ez is pipa, megkaptam az eheti zsebpénzemet is, ez is pipa :)
Ma kitaláltam, hogy az ajándékokat majd holnap reggel, mielőtt elindulok, beteszem a karácsonyfa alá :), így egy kis meglepetést szerezve a családnak :) Nem mondtam senkinek semmit, hogy vettem karácsonyi ajándékokat :D
Egyébiránt ez a kifárasztós dolog nagyon jól sikerült, tehát hogy ma estére kifárasszam magam, hogy hamar feküdjek le :D, mivel kb egész nap olyan álmos voltam, hogy majd elaludtam :D Így mindjárt megyek is lefeküdni.
Jóéjt mindenkinek, azon leszek, hogy holnap egészben, és menetrendszerint hazaérjek :D
Ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése