2010. december 15., szerda

Várakozó álláspont


Tudtam én, hogy nem kell nekem az utolsó hétvégére hagynom az ajándékvásárlást, amit ugye már letudtam kb másfél hete, azaz december 4-én, szombaton, amikor az utolsó, még hiányzó ajándékokat is megvettem. Azóta élek, mint Marci hevesen (vagy Hevesen?! kitudja :P), időm, mint a tenger, gyakorlatilag időmilliomos vagyok :D Ez mondjuk azért van így, mivel múlt héten befejeződött a nyelvsuli, így már hétfőn-szerdán-pénteken is rengeteg szabadidőm volt. Tényleg, vajon miért nem hívtak még a nyelvsuliból? :O Úgy látom, nekem kell kézbe venni ismét az irányítást...
Szóval visszatérve az időre, vagyishogy mennyi időm van mostanában. Tegnapról már írtam, nem csináltam semmit, vagyis egy kicsit angoloztam, vagyis legalább szótáraztam, hogy majd otthon egy-két szabad órácskában tanuljak egy kicsit :P, mivel nem a szótárcipelésben akarok megerősödni :P. Hát ez a kis angolozás volt a nap pozitívuma, a negatívuma, hogy semmittevéssel is úgy elrepül az idő, és az nem jó. Mármint a semmittevés :D Néha persze jó, dehát sorozatosan már nem az igazi... Igaz, ebben is meg lehet találni a pozitívumot, vagyis hogy nem mentem sehova, így nem is költöttem.
Amúgy természetesen ilyenkor, hazautazás előtt fogyik ki egy-két fürdőszobai kellék :D :P, így holnap kimozdulok már legalább, mert muszáj vagyok venni néhány cumót, annyira a végét járja a dezodor és az arcszesz :P
Hogy néhány gondolatot megosszak a mai napról is: délelőtt vasaltam, majd ebéd a két kisebb fiúval és Az anyukaval, majd netezés kb 4-4.30-ig. Aztán hol vigyáztam a lányokra, mert nem volt itthon Az anyuka, hol segítettem a vacsorát készítgetni :P
Holnap asszem kitakarítom a szobámat délelőtt, meg elmegyek a faluközpontba a boltokba, aztán 13.45-től a lányoknak lesz a már korábban is említett Christmas Play, ma mondta Az anyuka, hogy ő már 13.15-re megy, hogy legelöl legyen hely, mivel látni is szeretné a lányokat :) Kérdezte, hogy megyek-e én is, mondom, naná! :D
Csütörtökön pedig találkozok a közelben, 20-25 percre sétálva egy német aupair-lánnyal, aki néhány hete, vagy 1 hónapja érkezett, aztán kb 1 hete Facebookon vettük fel a kapcsolatot.
Majd még valamelyik nap megejtem az ajándékok becsomagolását is, de az már nem sok, illetve csütörtökön valamikor bepakolok, időm annyi lesz, mint a tenger :D
Visszatérve az ajándékokra, vagyis az ajándékvásárlásra. Nagyon örülök, hogy már jóval a hazautazásom előtt letudtam, mivel így teljesen nyugodtan készülgetek haza. Amúgy is szeretem, ha dolgok jóval a határidő előtt meg vannak csinálva (hú, de csúnyán hangzik ez most számomra :D, mármint, hogy "meg vannak csinálva" :D:D), így egyáltalán nem kell idegeskedni, hogy még ennek, meg annak mit vegyek, meg hol, stb. A reptérre kijutásnál is inkább biztos, ami biztos alapon - mint ahogy már egy korábbi bejegyzésben említettem -, egy korábbi buszra átfoglaltam a jegyemet, hogy ha valami kis akadály lesz az úton, még úgyis odaérjek viszonylag időben. Ezek után senki sem csodálkozhat, hogy már Ferihegyről is le van foglalva az IC Nyíregyházáig :D És majd ott találkozok a családdal. Így a legegyszerűbb.
Persze, hogy ne legyen izgalommentes a hazautazás, egy kis hó elképzelhető, hogy leesik (NE ESSEN :D). Csütörtökre még csak egy kis havaseső várható, míg péntekre gyenge havazás London Heathrow-n, dehát szeretem a kihívásokat :D Egy a fontos: IDŐBEN jussak el Heathrow-ra, mert ha már ott vagyok, akkor előbb-utóbb úgyis hazajutok :D
Szóval várom a pénteket... :)
Ja, amúgy ma este nekem kellett ágyba tenni a lányokat, mert Az anyuka vitte a fiúkat úszásra, ill Laurát valami sulisdiszkóba. Csináltam egy-két képet az estéről, vagyis csináltunk (mivel a lányoknak is hagytam, hogy csináljanak egy párat :D).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése