2010. december 13., hétfő

British Raj


Ma volt A középső fiú szülinapja, vagyis még mindig ma van :P Reggel, mire sikerült 8 előtt 1-2 perccel felmennem az ebédlőbe, már csak Az anyuka ült az asztalnál, előtte meg a torta, amit sütött, pont lekéstem a ceremóniát :P De szerencsére torta még maradt, így ettem belőle. Meg nem tudom mondani, hogy milyen fajta volt, de az biztos, hogy ehető és finom volt :D Majd gyorsan leszaladtam a szobámba, beledobtam az ajándék Bob Dylan-cd-t egy ajándékszatyorba, és felköszöntöttem Webet.
Az anyuka ma nem ment dolgozni, így reggel ő vitte a gyerekeket suliba, én kb felsepregettem, majd két adag mosást kiteregettem, és szószerint döglöttem :D, na jó, ilyet mégse írjak már le mindenki előtt, szóval "pihengettem" :D:D egészen 18.15-ig, mivel most nem kellett segíteni a vacsorakészítésben, mivel Web kívánsága az volt, hogy menjünk el egy étterembe vacsizni, így a címben is említett British Raj-ra esett a választásunk, amely itt, a faluban van, kb 6 perc sétára. A Raj-ból talán ki lehetett találni, hogy ez egy indiai étterem, elég jó kis hely, kulturált.
Én egy Tikka Masala-s bárányhúsos szószt választottam (rizzsel), ami elég jó, csípős volt, dehát én imádom a csípős dolgokat, volt benne jópár chillipaprika ;) Jó kis este volt, kell egy kis változatosság. Közben beszélgettünk, hogy hogyan telik nálunk otthon a karácsony, hogy hogyan fogja a család ünnepelni, stb-stb. Meg elmondtam Az apukanak, hogy megváltoztattam múlt kedden a coach-foglalásomat most péntekre egy korábbira, január 4-ére pedig egy későbbire.
Most este még elkészítettem a holnapra a szendvicseket, akinek kelleni fog, majd összehajtogattam a szárítóról a ruhákat, és 21.45 körül már a szobámban is voltam :D:P
Igazándiból ez a hét sem lesz egy eszeveszett munkás hét (szerencsére :P), mivel kedden sem nekem kell a gyerekeket kísérni a suliba, esetleg délután majd én megyek a lányokért, ha éppen akkor még tanulni fog Az anyuka a két fiúval németet, ja, és természetesen vasalgatok majd egy kicsit :P Szerdán lesz a lányoknak a Christmas Play, amelyen ők mindketten narrátorok lesznek, és természetesen én is megyek, kíváncsi vagyok, milyen lesz! :)
Csütörtökön, most úgy néz ki, hogy találkozok majd egy új, német aupair-lánnyal, illetve hát majd nem ártana be is pakolni a bőröndöt aznap :P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése