2010. december 2., csütörtök

Hét közepe


Tegnap jutott eszembe, hogy még kedden ebéd közben A legkisebb fiú és A középső fiú beszélgettek, aztán valahogy szóba kerültek a nonverbális káromkodások, szóval a bemutatás, meg ilyenek. És ennek ürügyén A legkisebb fiú elmondta, hogy ő hogyan nevezi az ujjait :D A mutatóujj neki "Pointing finger" (amúgy Index finger), a középső ujj neki "Swearing finger"="Káromkodó ujj" :D (amúgy simán Middle finger), a gyűrűs ujj pedig nála "Marriage finger"="Házassági ujj" :D (amúgy meg Ring finger). Egy kicsit röhögtünk csak az asztalnál :D:D:D
Tegnap reggel Az apuka is jött az iskolába a lányokkal, így ketten kísértük őket, majd én haza, egy kicsit neteztem, majd bementem a faluba, és szétnéztem az itteni boltokban, hátha találok valami olyan dolgot, amit érdemes lenne megvenni. Végülis egy ajándékkal ismét beljebb vagyok, de még kell néhány. Majd nyelvsuli következett, ismét csak bicajjal, próbáltam hamarabb menni, hogy legyen időm megkérdezni, hogy januárban ismét lesz-e ez a kurzus az aupaireknek, ill ha lesz, akkor mikor kell rá jelentkezni, vagyis kell-e egyáltalán, és azt mondta ott a recepción lévő hölgy, hogy majd az utolsó napomon ebben a Term-ben, vagyis pénteken, menjek oda, és felírják, hogy szeretném folytatni, és hogyha megvan egy bizonyos létszám, akkor majd értesítenek, hogy helyzet van :D, vagyis indul a bakterház :D
Miután felszedtem a gyerekeket a suliból, és jöttünk hazafelé, a lámpás kereszteződésben, miután zöldet kaptam, a lányok természetesen elkezdtek futni, merthogy mindig így "kelnek át" az úttesten, de most az egyikük konkrétan kétszer elesett :P, és utána elkezdett pityeregni, dehát egy perc múlva már semmi komolyabb gond nem volt. Mivel állandóan futnak, mikor jövünk hazafelé a suliból, elkerülhetetlenek az elesések :D
Szerda lévén Laurának és nekem kellett valami vacsit produkálni. A középső fiú mondta már múlt héten, hogy valami magyar levest csinálhatnék, mondom ok, aztán kérdezte tegnap, miközben jöttünk haza a suliból, hogy mi lesz a vacsora? Magyar leves? Mondom nemm, mivel ahhoz sok idő kell, és nem lennénk kész időben. De majd jövőhéten vagy azután megcsinálom, amikor már nem lesz nyelvsulim szerdán, így jóval több időm lesz.
Visszatérve a tegnapi vacsira, először rántott húst akartam csinálni, de mondta Az anyuka, hogy nem kéne belisztezni, mert ők nem szokták úgy enni, bár az ő anyukája mindig úgy csinálta :), így végülis csak összedaraboltuk, aztán néhány fűszert dobtam rá, összekevertem, és megsütöttük vajon. Mellé csináltunk krumplipürét, párolt brokkolit, és megettük a tegnapi kuszkusz maradékát is.
Ja, még vacsora előtt, olyan 4-fél 5 között jött egy nő és a lánya, valahol a közelben laknak, és hoztak egy csomó telefont, ugyanis Az anyukanak kedden tönkrement a telója, mert a hátitáskájában volt, és mellé pedig egy vizesflakon került, ami szivárgott, így faszán tönkretette. Ezért Az apuka tegnap reggel/délelőtt küldött egy körüzenetet a szomszédoknak, hogyha valakinek van egy póttelefonja, akkor szóljon, üzenjen vagy valami, merthogy Az anyukanak szüksége van egyre. És ezért hozott pontosan 11 telefont Lucy, az előbb említett nő, aztán mikor Az apuka jött haza, utána ő is elment egy-két szomszédhoz, akik visszaírtak, hogy van telójuk, sőt az egyiktől, nem gyengén, egy Blackberry-vel tért vissza!!!! És nem is régi verziójúval. Hát nem semmi, hogy van valakinek egy pót-Blackberryje :P Sajnálom szegényt :D
Vacsora után is elment még egy-két szomszédhoz, és kb 5 másodperccel azután, hogy kitette a lábát a házból, A középső fiú nagyon durván elkezdett ordítani/sírni, mert valszeg beverte valahova a lábát, vagyis belerúgott valamibe véletlenül (könnyen lehet, hogy A legidősebb fiúnek is volt köze a dologhoz, de nem tudom), és valami kínkeservesen sírt, és nem is engedte, hogy segítsünk neki. Pedig meg is akartuk masszírozni, vagy legalább jeget tenni rá, de nem engedte. Biztos jobban van már, ma elment suliba.
Ja, még vacsora után történt, hogy elraktam egy műanyag tartóba a krumplipüré maradékát, és a hús maradékát is, de nem tettem rá a tetejét, és most voltam olyan ügyes, hogy fordultam, és levertem a műanyag tartót, és a hús nagyrésze a földön landolt :D:P Így szegény Az anyuka nem sok húst ehetett :P
A mai napról szólva: mivel ilyenkor reggel nincs szüksége rám Az anyukanak, mert csütörtökön itthon van, így, noha beállítottam az ébresztőt, 8 körülre, de 10.20-kor keltem ki az ágyból :P Még akkor is csak alig akartam, mivel ugye a jó meleg takaró alól ki akar kibújni?! :) Aztán megreggeliztem, egy tányér corn flakest ettem, mint szinte minden hétköznap-reggel, majd a ruhákat a szárítóra akasztottam, közben pont Jóbarátok ment vmelyik csatornán a tévében, így néztem, majd a hírekre is szakítottam egy kis időt, amiből megtudtam, hogy jónéhány reptér le van zárva a UK-ben főleg Észak-Angliában és Dél-Angliában (pl London-Gatwick holnap reggel 6-ig biztosan), de itt felénk szerencsére elég jó idő van.
Aztán elment az egyik közeli boltba, ahol még tegnap találtam egy príma kesztyűt, amit ma meg is vettem, jöttem haza, felporszívóztam, ebédeltem, majd itt vagyok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése