2010. november 30., kedd

November vége


] Igazából a mai napon semmi extra nem történt, dehát mivel holnap már december (!!!!, még leírni is furcsa, olyan gyorsan repül az idő:P), így gondoltam, írok még egy bejegyzést így november "tiszteletére" :D
Úgy terveztem, hogy ma bebicajozok a városba, aztán, mivel időm van keddenként is, szétnézek ajándékügyben, mert a héten mindenképpen le akarom már tudni, aztán lehet számolgatni, hogy ténylegesen hogy állok a büdzsével :D:P Na, szóval, nem mentem a városba, mivel ugye, financiális szempontok miatt :P, csak a bicikli jöhet szóba, viszont felkeltem 8.18-kor, kinézek az ablakon, és szitált a hó, kb 10-ig így is ment tovább. Úgyhogy városbamenés kilőve mára. Így gyorsan kivasaltam, aztán egy kicsit tanulgattam, de csak ebédig, mert utána kb majd megfagytam a szobámban, így az ágyikómban találtam menedékre, ott meg nem egészséges tanulni :P, így maradt a laptopozás :P
Igazából a nap további részére felesleges is karaktert pazarolni, mert annyira átlagos volt, szerencsére, hogy csak na :D
Na, jóhír, hogy holnap már nem várható sem hó, sem eső, így nyugodtan mehetek majd bicajjal a városba. Egyébként majd árgus szemekkel fogom figyelni az időjárás-előrejelzéseket nem sokkal a hazautazásom előtt, mivel ugye még Bristolból nekem coach-csal el kell mennem Heathrow-ra, és ha neadjisten beütne a krach - azaz nagy hó ebben a térségben is -, akkor bizony valahogy át kell szervezni az utat, vagy legalább másik, hamarabbi buszra foglalni jegyet Heathrowra, mert a legeslegfontosabb, hogy Heathrow-n időben ott legyek, aztán már csak lesz valami. De remélem, ez csak túlzott... nem is tudom minek mondjam :), nem idegesség, csak szeretem, hogyha az utaim le vannak rendesen szervezve, hagyva helyet az érkezés és indulás között, stb. Szóval biztos értitek :)
Amúgy holnap mindenképpen kell vennem egy sapkát valahol, mert az én jó kis sapkámat sehol sem találom, nagyon remélem, hogy valahogy otthon felejtettem, bár nem hiszem :S, hiszen nyáron minek vittem volna haza?! Na mindegy, ja, és a sapkán kívül még egy ilyen nyakmelegítő, vagy mi a bánat a neve, tehát ami tökéletes bicajozáshoz, mivel be tudom vele fedni az arcom nagyrészét is, mivel kb tegnap a széltől szépen kiszáradt a szám, úgyhogy fas.a :S
[Image]

Végül, de nem utolsósorban, tettem fel képeket Picasára, lehet nézegetni, ill akinek van Facebookja, ott is megtalálhat, asszem oda több képet töltöttem fel.

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ egy au pair fiú :).Én is au pair vagyok,csak lányból.:)Ha van kedved és időd olvass bele a blogomba:www.catinlondon.blogger.hu

    VálaszTörlés
  2. :D:D Köszi az infót, majd hétvégén belenézegetek ;)

    VálaszTörlés