2010. november 9., kedd

Nemzetközi gasztronómiai hét :)


Az előző bejegyzésben elfelejtettem leírni, hogy mit is ettünk tegnap este vacsira. Előétel gyanánt mindenki kapott egy kis garnélarákot (prawn), aztán kagylót (mussel)!!! Hát mivel én még nem ettem, ezért csak egyet megkóstoltam, de nem nyerte el a tetszésemet, így többet nem is ettem, inkább a sütőben néhány percig megmelegített/sütött bagel-eket ettem, amin lazac és kapor volt. Nem keveset ettem, nehogy már éhen maradjak :D:P, aztán a főfogás paradicsomleves volt, volt benne valami, de gőzöm nincs mi, lehet, jobban jártam, hogy nem tudtam, mi volt az :D Ééééss még nem volt vége, mert desszertként pedig sült gesztenyét ettünk :D Jó kis gyenge kaja, mi? :P
Ma vacsorára még délelőtt megfőzte a curry-t Az anyuka, mert délután a szülői értekezletek/fogadóórák miatt nem lett volna ideje. Aztán délután nekem és Laurának kellett a többi kaját megcsinálni, ami igazándiból nem volt nagy feladat, rizst kifőzni, salátát megcsinálni, megmelegíteni a curry-t, a maradék tésztából és szószból valamit produkálni:), teát elkészíteni és sajtot reszelni.
Az anyuka nem is evett velünk, sőt még mikor ment el délután, elvitt egy jó kis adag curry-t, ill rizst, meg még néhány cuccot magával. Nem tudom pontosan, hogy hova vitte, de mivel szülői értekezletre ment, gondolom, csak oda  vitte. Na mindegy, érdekes, mindenesetre...
Még mielőtt vacsoráztunk volna, de már csak néhány perc híja volt a dolgoknak, Az apuka mondta a konyhában, hogy jó a szervezettség, jól dolgozunk :D
Aztán vacsora végén, Az apukafal beszélgettünk az asztalnál, és mondta, hogy nagyon finom volt a vacsora, meg, hogy köszöni, stb-stb :) Majd mondtam, hogy holnap tortilla lesz, bele meg mindent teszünk, ami szem-szájnak ingere :D És erre kérdezi, hogy csütörtökön mi lesz? Merthogy ma volt ugye curry, az indiai kaja, holnap lesz tortilla, mexikói, hétfőn volt kagyló és garnélarék, abban egyeztünk meg, hogy francia :D Én meg mondtam, hogy próbáljunk ki valami teljesen új kaját :D
Jó, ez úgyse rajta múlik, mivel Az anyukaval készítjük majd a vacsorát, szóval mindegy, de egy kis érdekesség a mai estéről:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése