2010. november 29., hétfő

Az elmúlt napok


Mint ahogy már a legutóbb is írtam, kb csütörtök délutántól megfázás/torokfájás "boldogít(ott)", egész hétvégén át, így nem volt a legkellemesebb 2 napom, az biztos :P A betegségemnek köszönhetően szombaton nem is mozdultam ki, sehova nem mentem, egész nap az ágyban pihiztem, és tévéztem, majd filmet néztem. Végre rászántam magam a Gyűrűk Urára, így az első részt letudtam szombat este. Hát, jó hosszú volt... :P
Vasárnapra Maggie-vel és Jasminnal megbeszéltük, hogy megyünk Bath-ba. 11 órára beszéltük meg a találkát a Temple Meads állomáson, mi Maggie-vel ott is voltunk, de még korábban írt Jasmin, hogy az ő vonatuk 11.20-ra van Temple Meads-en, szóval ha minden rendben megy, akkor beérnek akkor, és mehetünk a 11.30-as vonattal Bathba. Hát természetesen :D nem ment minden simán, mert ahogy utólag kiderült, előbb csak jó sokat késett a vonatuk, vagyis ezt mondta be a hangosbeszélő, majd törölték :S, így végülis nem sokkal 2 előtt értek Bathba. Ja, azért a többes szám, mert Jasminnal jött egy másik német lány is, Ildikó, akinek az apukája magyar, viszont ő csak egy-két szót tud magyarul, így nem beszélgettünk magyarul :P
Mi Maggievel így már hamarabb elmentünk Bath-ba, már dél előtt nem sokkal ott voltunk, mivel az út mindössze 10-15 perc vonattal, aztán körbenéztünk, megnéztük a nevezetességeket, a karácsonyi vásárt. Szép város Bath, csak nem a legjobb időben mentünk várostnézni :D:P
Aztán, miután befutottak Jasminék, találkoztunk, majd elmentünk az Art Gallery-be, azért mentünk ide, mert ez ingyenes volt :P, minden más helyre elég borsos árú belépőt kellett volna fizetni, és azok az árak, nem egy aupair-fizetéshez vannak szabva :S Így pénztárcakímélő módon a festmények mellett döntöttünk :D Majd ezután Maggie úgy döntött, hogy ő hazamegy, kikísértem az állomásra, ami szerencsére gyakorlatilag ott van a városközpontban, így nem sokat kellett menni, majd vettem néhány ajándékot, csak hogy ne legyen haszontalan az út :D:D Majd a két német lánnyal körbenéztünk a karácsonyi vásárban, de elég drágaság volt, főleg kajafronton, találtunk néhány német bódét, ahol német kajákat árultak, éshát az elmondásuk alapján szinte dupla volt az egyes termékek  ára itt...
Aztán olyan 5 körül eldöntöttük, hogy valamit enni kéne, és pont belebotlottunk egy Pizza Hut-ba. Ááá, nem kellett sokat várnunk, csak az ajtóban, amíg asztalt kaptunk, 10 percet, majd az asztalnál 35-40 percet :P, de legalább a pizza jó volt :P Majd a pizza elfogyasztása után indultunk a vasútállomásra, de most egy teljesen új útvonalon mentünk, de mivel nagyjából tudtuk, hogy merre kell lennie az állomásnak, így nem volt nehéz megtalálni.
Olyan 19.00 körül szálltunk le a buszról, a lányok mentek egy másik vonathoz, én pedig mentem a buszmegállóba. Még tiszta szerencse, hogy napijegyet vettem, mivel az én következő buszom 19.30 után jött (volna), így pont felpattantam a buszmegállóban álló 54A jelzésű emeletes buszra, ami nem konkrétan Westbury-on-trym-be vitt, de legalább elvitt a Westbury Parkig, ahonnan már csak "röpke" 22 perc kellett, hogy gyalog hazaérjek :D:P
Aztán tegnap este még megnéztem A gyűrűk ura - A két torony első DVD-jét, tehát kb a felénél járok, majd még ma nézem tovább. Miután tegnap befejeztem a DVD-t, feküdtem is le aludni (kb 23.15-kor), de annyira nem sikerült elaludni, hogy még 1 óra elteltével is ébren voltam, és felkeltem olvasni egy kicsit :P Majd olyan 1.00 körül sztem sikerült elaludni...
A mai nap a szokásos dolgokon kívül egy kis "belvárosozással" telt, mivel suli előtt bementem a városba, így jóval hamarabb indultam, mint normálisan, mivel küldtem haza egy kis pénzt a "jó kis" diákhiteltörlesztésre :P, aztán feltöltöttem a telómat Ł10-tal, így jövőhónapban ismét annyit sms-ezhetek, amennyit akarok, mivel ingyenes lesz :) Majd vettem néhány szükséges dolgot, úgymint zsebkendő, cappuccino, illetve néhány ajándékkal ismét beljebb vagyok karácsonyt illetően :) Ja, majdnem elfelejtettem, hogy természetesen biciklivel mentem a városba... :P Egy kicsit sincs amúgy hideg mostanában, viszont még tegnap este összeszámoltam, hogy hogyan is állok a pénzügyekkel, éshát ezen a három napon (vagyis mostmár csak kettőn), amikor suliba kell menni, ha nem lesz (nagy) eső v hó, akkor bizony bicajjal fogok menni. Egyrészt még mindig kondiban tart, másrészt ingyér van :D Egyébként a büdzsében jól kiporcióztam mindent :D, mivel nem akarok már túl sokat költeni karácsonyig, csak amire tényleg nagyon muszáj, így muszáj leszek tartani magamat a szigorú költségvetéshez :D, fel ne lépjen a költségvetési hiány :D:D:D:D:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése