2010. november 22., hétfő

Az eddigi legjobb hétvégém itt


Húha, hol is kezdjem?! :) Szombaton ajándékok után "kajtattam" :P, kb dél körül vetődtem be a városközpontba, ahol elég sok boltban széjjelnéztem, és mondhatni nem volt felesleges a bemenetel, mert 3 könyvvel lettem gazdagabb :P:D Vagyis csak karácsonyig lettem gazdagabb ezzel a három könyvvel, mivel ezeket az itteni  családnak vettem. Most még úgy néz ki, hogy az anyukának és a két nagyobbik fiúnak vannak ezek az ajándékok, de nem igazán tudom, hogy mit kéne a legfiatalabb fiúnak venni, így lehet, hogy inkább valamit majd keresek a szülőknek, aztán a 3 könyvet szétosztom a fiúk között. Amúgy a 3 könyvért összesen Ł5-ot fizettem, így még jóhogy megvettem :D:P
Olyan fél 3-3 között írt Micol, hogy benn vagyok-e már a városban, mert akkor jön, ha nem bánom a társaságát :P, mondom, gyere nyugodtan, legalább nem egyedül kell mászkálnom. Ja, azt meg el is felejtettem, hogy szombat délutánra elvileg jégkorizás volt tervezve, dehát Louise-nak túl drága volt :P, így inkább kihagytuk a programból, de este találkoztuk, mert terveztük, hogy megyünk szórakozni egy kicsit, elvégre ez volt Micol utolsó hétvégéje. De még előtte megbeszéltük, hogy beülünk valahová a Cabot Circus-be vacsorázni. Először egy mexikói helyre ültünk volna be, de az tele volt, és kb 30 percet kellett volna várnunk, így továbbálltunk, és végülis a Giraffe nevű helyre esett a választásunk. Jó kis este volt, mintegy két órát eltöltöttünk ott, mi voltunk az utolsó vendégek a helyen :D Én valami thai kacsát ettem, a két lány pedig nachost és valami másik mexikói kaját, de annak nem jut eszembe most a neve :P :$ Mellé a legolcsóbb vörösbort ittuk (aminek üvegje még így is Ł15 volt :D:P), illetve még után desszertet is ettünk, és így végeztünk kb este 11 körül. A végösszeg Ł54 valamennyi pence, tehát majd' Ł50 volt az egész vacsora + ugye a 10% borravaló, amit alapból beleszámolnak a végösszegbe. Jó este volt :)
Miután végeztünk, úgy döntöttünk, hogy nem megyünk sehova szórakozni, mert mindhárman elég fáradtak voltunk, de még be akartunk nézni egy bowling-os helyre, de oda most, szombat este, Ł3 volt a belépő, így hirtelen ki is fordultunk :D, de mivel közel volt a karaoke bár, ahova már régen terveztük, hogy elmegyünk, így nézegettük az ajtóra kifüggesztett papírokat, aztán pont jött egy japán (de ha nem is japán, akkor ázsiai :D) csaj bentről, és kezünkbe nyomott 1-1 szórólapot, és mondta, hogyha akarjuk, akkor felmehetünk szétnézni!! Hát, hogy a viharba ne akartunk volna :) Széjjelnéztünk, 3 szoba van, illetve egy nagyobb helyiség, ahova nagyobb társaság tud menni, és rengeteg japán volt, mivel a hely is valszeg japán (KOBE Karaoke Lounge). És úgy döntöttünk, hogy vasárnap este el is megyünk!!! Mi hárman (Micol, Louise és Én) biztos volt, hogy megyünk, aztán még próbáltunk embereket toborozni vasárnap.
Vasárnap délután 1-re beszéltem meg, hogy találkozok Maggie-vel, a bolgár csajjal, aztán szétnézünk ajándékügyben. Én ekkor nem vettem semmit, mert nem igazán találtam semmi érdemlegeset. Kávéztunk a The Mall-ban, majd még benéztünk néhány boltba, majd már 3.50 körül járt az idő, így egy gyors hot-dog után mentem a Showcase Cinema de Lux-ba, ami a Cabot Circusben van, mivel ide vettünk jegyet a Harry Potter and the Deathly Hallows Part1-re Micollal. A vetítés 16.30-tól kezdődött, mi 15.45-re beszéltük meg, hogy találkozunk, ebből 15.55 lett, de így is nagyon jó helyet sikerült szereznünk, mert ebben a moziban nem úgy van, hogy kiadják, hogy teneked márpedig kötelező a mittudomén 13. sor 12. székébe ülni, hanem ahogy mennek be az emberek, úgy választhatnak a szabad helyek közül. Mivel még rengeteg hely volt a leghátsó sorban, így mi betagozódtunk oda, és vártuk, hogy kezdődjön már a film!!! :) A terem szerintem nagyon nagy volt, rengeteg sor, nem tudom pontosan mekkora lehetett a befogadóképessége. Na, lényeg a lényeg, 16.30-kor elkezdődött a vetítés: először még szar reklámok, kb 15-20 percig :S, aztán 10-15 percig filmelőzetesek, így pontosan 17.00-kor "már" el is kezdődött a mozi. Megmondom őszintén, hogy én sokkal rosszabbra számítottam, nem emlékeztem, hogy ennyi akció lett volna a könyv első részében, vagy csak jól sikerült a rendezőnek/forgatókönyvírónak összehoznia a szkriptet?! :) Szóval nekem nagyon bejött a film!
A film után beugrottunk a Sainsbury's-be is vettünk szendvicseket, amiket a "jó meleg" padon ülve fogyasztottunk el, mivel nem lett volna túl szép, hogyha a karaoke bárban kezdünk el enni :D Aztán irány a karaoke!
Hát, mit ne mondjak! Kurva jó volt!!! :D A lehető leghamarabb szeretnék visszamenni oda. A hét minden napján nyitva vannak, az első óra ingyenes mindig (abban a csomagban, ami nekünk megéri), aztán óránként Ł3/fő, plusz ezenfelül természetesen a fogyasztás. Szóval jó. Nagyon jó!
Tegnap este az utolsó 1-es busszal jötem haza, ami 22.40-kor volt a városközpontban, és már írt sms-t Az apuka, hogy "Are you ok?" - "Rendben vagy?", mert velük nem találkoztam kb a hétvége folyamán, csak Laurával még vasárnap, mert ő is pont akkor ment a városközpontba, így pont ugyanazzal a busszal is, amivel én. Tehát vasárnap egy kicsivel este 11 után értem haza. Ezzel még nem is lett volna baj, de annyit fetrengtem az ágyban, egyszerűen nem tudtam elaludni, illetve egész éjszaka olyan rosszul aludtam, hogy nem igaz, tehát ma jó fáradt voltam. Fáradtabb, mint általában :D Így már a nyelvsuliba is kávét szorongatva léptem be :D:P
A mai napon tényleg semmi extra nem történt, talán egy említésreméltó dolog. Vagyis inkább kettő. Szóval az első, megkérdeztem már a nyelvsuliba, hogy végülis meddig tart most nekem/nekünk a nyelvsuli, mivel alapból e hét péntek (tehát nov 26) lenne az utolsó nap, de volt egy hét szünet (Half term) október utolsó hetében, és anélkül csak 8 hétre jön ki a tanfolyam, és szerencsére a suliban is így számolták, így jövőhét péntek, tehát december 3 lesz az utolsó nap idén a nyelvsuliban. Hát, besz.rás, hogy már jövőhéten december van :P Repül az idő, de gyorsan...
A másik dolog pedig, hogy december 15-én lesz a két kislánynak ilyen Christmas Play (karácsonyi játék, színdarab), amin mindegyik gyerek szerepel, különböző részleteket kell megtanulniuk, amit ma is gyakoroltunk amúgy, de most nem ez a lényeg, hanem hogy ma mindketten kaptak 3-3 jegyet erre az előadásra, mivel gyerekenként 3-at kap egy család, de mivel itt két gyerek van, így öszesen 6-ot kaptunk :), és Az anyuka, este, miután hazaért, megkérdezett, hogy volna-e kedvem menni a Christmas Playre, mondom, naná:) Úgyse lesz semmi dolgom akkor, mivel akkor már nem lesz nyelvsuli :) Úgyhogy december 15. 13.45-től Christmas Play a suliban a lányokkal!
Szóval röviden összefoglalva, ez a hétvége szuper volt, megtartva az örök optimiztust, ennél rosszabb soha ne legyen! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése