2010. november 11., csütörtök

Új látogatottsági csúcs lesz szombaton: 12 :D


Tegnap reggel Az apukafal kísértük a lányokat a suliba, közben beszélgettünk. Kérdezte, hogy tudom-e, hogy mi lesz a hétvége programja? Mondom, annyit tudok, hogy Laurának jön pénteken a barátja. Mondja igen, illetve még szombaton jön Manchesterből Az apukaék két barátja, a meleg pár, akiknél múlt hétvégén voltak a fiúk, amíg a boltoni PL-meccset nézték. Most vasárnap fognak utazni Portugáliába, asszem már említettem, hogy oda fognak most költözni. Szombaton valamikor jönnek, itt alszanak, aztán vasárnap reggel 6-kor indulnak Plymouth-ba, ahonnan 25 órás út vár rájuk kompon :) Szóval szombat este 12-en leszünk a házban :D
Még említette reggel Az apuka, hogy lesz valami nemzetközi rugby-meccs a tv-ben, így ha otthon leszek, nyugodtan csatlakozhatok hozzájuk. Mondtam oké. De valszeg nem leszek itthon, vagyis remélem, hogy lesz valami program a többi aupairrel, pl mozi, stb. :)
Na, a tegnapi napról. Ismét mentem nyelvsuliba, ami ismét csak jó volt, nem hittem volna, hogy egyszer még szeretek majd iskolába járni :D Hidegnek hideg volt, már simán kesztyűben kellett bicajozni.
Ja, még reggel mondta Az apuka, hogy nem működik az internet, de szerencsére néhány perccel a nyelvsuliba indulás előtt visszatért :D
Nyelvsuli után gyorsan haza, bevágtam egy banánt, bepakoltam a hátitáskába a cumót, ugyanis a tapasztalatokból kiindulva miután hazaérünk, kb 3.40-3.45 körül, nincs idő összapakolnom a felszerelést a teniszre, amire 4-re oda kéne érnünk :P
Most, miután hazaértünk, csináltam gyorsban kaját A legkisebb fiúnak, hogy valamit harapjon tenisz előtt, és eközben a két lány elkezdett birkózni, verekedni, mert van egy ilyen robot, aminek a távirányítója az egyiküknél volt, de a másik lány, természetesen, meg akarta szerezni. Jó, szétválasztottam őket, majd néhány perc múlva megint azt csinálták, de kb nekünk már menni kellett volna, erre felkaptam azt a robotot, és mondtam A középső fiúnek, hogy vigye el valahova, mondjuk a szobámba, hogy egyikük se játsszon vele, ha nem tudnak megegyezni. El is vitte, és mindkét lány elkezdett bőgni, de nem nagyon hatott meg a dolog, ha nem tudnak viselkedni, nincs játék. Ezután mi elmentünk, ekkor Laura és A középső fiú volt a lányokkal.
Mi, A legkisebb fiú és én, természetesen későn indultunk el, így kb 0% esélyünk volt, hogy odaérjünk időben a teniszre. Sőt, most nem is a Canford Parkban volt a tenisz, hanem egy kicsit még tovább kellett menni, át a canfordi temetőn!!! :D, majd kilyukadtunk egy ilyen sportcentrumhoz, Coombe Dingle a neve, asszem, van itt mindenféle pálya, egy csomó teniszpálya, focipálya, rugbypálya, az egyik focipályán pedig gyeplabdát játszottak. Van egy épület is, amiben szintén van jópár teniszpálya, de A legkisebb fiú órája kinn volt a "jó" időben :S:P Én jobb híján leültem egy padra és olvastam, illetve egyszer elmentem a recepcióra, amikor Tom, az edző megkért, hogy kérjem már meg a recepcióst, hogy kapcsolják fel a világítást, mert már kezdett sötétedni.
Egy nagy pozitívum volt, hogy a két pár zokninak köszönhetően nem fázott a lábam!!! :D Igaz, a kezem kb lefagyott, sőt, visszafelé, mivel A legkisebb fiú nem hozta el a saját kesztyűjét, így odaadtam neki, ne fázzon már annyira, mivel egész órán biztos nem volt melege a kezének sem :D:P Szóval mire hazaértünk, kb le lehetett volna tördelni egyesével az ujjaimat :D:D
Amúgy még kedden a vacsoránál, ja nem, szerdán a reggelinél Az anyuka megkért, hogy fizessem be A legkisebb fiú tegnapi teniszóráját. Az óra leteltével oda is mentem Tomhoz, hogy mivel még nem fizettünk, így kifizetném a mai órát, erre mondja, hogy az egészet kellene, mert így ő nem tudja elfogadni, hogy csak óráról-órára fizetnek az emberek, mivel a pálya bérlése Ł8/óra, így legalább 3 embernek lennie kéne, hogy megérje neki tartani az órát. Mondta, hogy majd hívja fel Az anyuka, hogy megbeszéljék, hogy fog-e járni továbbra is A legkisebb fiú.
Még mielőtt elindultunk teniszre, megkértem Laurát, hgoy majd kezdje el hamarabb csinálni a kaját, mert A középső fiúnek 6-től fociedzése van, így neki ennie kell előtte, így mire hazaértünk teniszből, majdnem minden kész volt, én csak az uborkát szeleteltem fel, illetve a salátába segítettem be. A vacsora simán lezajlott, most nem basztatták egymást a fiúk :D:P
Aztán este néztem neten focimeccset, majd egy kis msn, skype, majd alvás.
Most éjszaka egyébként annyira fújt a szél, hogy többször is felébredtem rá. Nagyon durva és hangos volt, néha még az eső is nekikezdett, úgyhogy érdekes egy éjszaka volt. De kb ma egész délelőtt esett az eső, meg fújt a szél, úgyhogy nem is mozdultam ki. Ilyen időben nincs kedvem :S
Amúgy most délelőtt megnéztem a lefoglalt coach (busz)-jegyet, hogy hova is megy, mert én úgy emlékeztem, hogy Heathrow-n a központi buszpályaudvarig szól a jegyem, ami az 1-es és a 3-as terminál között van, míg az én gépem Bp-re az 5-ösről megy, tehát még valahogy el kéne jutnom az 5-ösre. De sztem majd megkérem Az apukaot, hogy foglaljunk nekem az 5-ös  terminálig jegyet, mert az mégis egyszerűbb, ha eleve ott tesz ki a busz, minthogy még utazgassak a terminálok között.
Jó napot mindenkinek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése