2010. november 19., péntek

28 nappal később...


Tavaly ilyenkor már gőzerővel számoltam a hazautazásomig hátralévő napokat, és mindig azutáni nap után jutott eszembe valami jó kis, frappáns cím, esetleg filmcím, vagy írás, mint amennyi nap még hátravolt. Remélem érthető a gondolatmenet :D Szóval ezért van ez a jó kis cím (ami egyben egy filmnek is a címe :D), mivel 28 nap múlva ilyenkor már az otthon melegét fogom érezni és élvezni :)
A mai napról mit lenne érdemes elmondani? *-) Jó idő volt, tehát nem esett az eső, sőt még hideg sem volt, már reggel is elég elviselhető volt az időjárás, tehát egy mezei pirospontot megérdemel :D Ezt kihasználva természetesen biciklivel ügettem be a nyelvsuliba, dehát ez mostá nem ment túl egyszerűen. Történt ugyanis, hogy 12.17-kor elindultam, de kb addig értem el, hogy lementem itt a házunktól a lejtőn (kb 100 méter), elfordultam a kanyarban, mentem kb 50 métert, de már ezalatt is hallottam, hogy mintha a sárvédő/sárhányó (kinek hogy tetszik:P) hozzáérne a kerékhez. Na mondom, csak megállok, aztán megigazítom. Olyan jól sikerült megigazítani, hogy amikor hozzáértem, konkrétan a sárvédő a kezemben maradt :D:S Hát mondhatom, k.rvára örültem neki :P, de mivel még közel voltam a házunkhoz, így visszabicajoztam, és letettem az "alkatrészt" :D, és egyúttal még gyorsan megnéztem, hogy hogyan van angolul a sárhányó (mudguard :D).
Lehet, hogy a jó idő tette, de most nem voltam annyira álmos a suliban, sőt szinte nem is ásítottam :D, amire az elmúlt egy hétben nem volt példa, és nem azért, mert szarok lennének az órák, hanem csak esténként nehezemre esik kikapcsolni a laptopot :P
Délutánra már egyébként olyan jó idő lett, hogy már szinte simán kabát nélkül mehettem volna a gyerekekért a suliba, de azért nem vagyok ennyire felelőtlen :P, így csak feldobtam magamra a dzsekit.
Most este nem főztünk itthon, hanem Az apuka elment egy közeli indiai étterembe (pontosabban takeaway-be, nem tudom erre mi a jó magyar szó), és onnan hozott kaját, így itthon csak a rizst kellett megcsinálni. Én, természetesen, chillis csirkét kértem, mivel imádom az erős, csípős ízeket. 5 v 6 chillipaprikával találkoztam!!! Jeeee! :D:D:D Az első chillipaprikával Az apuka találkozott, szegény majdnem visszatette az asztalra az az előtt lenyelt falatokat, úgy elkezdett köhögni, meg levegő után kapkodni :D:D Mi meg, tök rendesen:P, csak nevettünk rajta :P :$
Holnap meg megyünk jégkorizni a Bristol Ice Rinkbe :) délután, biztos jó lesz, még sosem próbáltam, így meg főleg jó lesz :D Délelőtt még kitudja mi lesz, elvileg talizok egyik csoporttársammal, aztán ajándék után fogok járkálni :) Este meg elvileg megyünk vhová, mert Micolnak ez lesz utolsó hétvégéje, mivel jövőhéten csütörtökön elhagyja a családját és hazautazik Olaszországba, így összefutunk még. Aztán vasárnap HP7 Part1! (H)


Picasába tettem fel új képeket, lehet szemezgetni! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése