2010. november 15., hétfő

Szokásos hétfő


Vagyis majdnem szokásos hétfő. Az idő továbbra is hagy "némi" kívánnivalót maga után. Konkrétan k.rva hideg van, reggel meg főleg az volt, 0°C-nál nem volt több :S, külön élmény volt ilyen jó időben :D kísérni a gyerekeket a suliba. Otthon meg 20°C körül van a hőmérséklet, hát lehangoló :(, és a "legjobb" az lesz az egészben, hogy mikorra megyek haza, már biztos, hogy otthon lesz hidegebb :D
Fátylat rá, bár nem lesz könnyű, mert most éjszaka sem lesz sokkal melegebb :P :D
Mivel mindig, minden nap nézek időjárás-előrejelzést, és így tettem tegnap este is, és mindig a BBC honlapján nézem, ott azt írták, hogy kb délutánig, sötétedésig nagy köd lesz, de ennek a városban szerencsére semmi látható jele nem volt :)
Így természetesen biciklivel mentem suliba, igaz, nem volt az a nászéjszakai forróság a bicajon se :D:P Még suli előtt beugrottam a WHSmith-be, ahol vettem radírt, mert múlt héten eltűnt a jó kis, több éves radírom :D, és ugye arra mindig szükség van :) Mint utóbb, az órán, kiderült, nem is tűnt el, hanem Jasminnál volt :):P Naughty girl.... :D Az óra ismét csak jó volt, már leírtam egy párszor :D, de most szeretek suliba járni. Egyrészt sokat beszélek ott angolul, másrészt jó a társaság, harmadrészt egy kis kikapcsolódás a hétköznapokban is :)
Majd suli után mentem a suliba :D, természetesen a gyerekeket felszedni :D Mint megtudtam, A középső fiúnek pont focimeccse volt a suliban, és a többi gyerek nézni akarta, így maradtunk a végéig. Végül 2-0-ra nyertek a shirehamptoni hasonlókorú csapat ellen, azaz 5.-esek ellen :)
Hazajöttünk, egy kb egyórával a szokásos érkezéshez képest később, de nem igazán zavart engem :D A legkisebb fiú egyből a Wii-n akart játszani, de mondtam neki, hogy előbb a hangszereken játsszon egy kicsit, aztán ha nincs házija, akkor mehet. Elég hamar letudta a zenélést... A lányok is menni akartak, legalábbis nézni, ahogy Wil játszik, de mivel pont ettek, így bezártam az összes ajtót, és kivittem őket a conservatoryba, és betettem a székükbe, ülve egyenek már :P Aztán még olvastunk, mert ugye azt is kell velük, és néhány perccel 5 után már ők is a nappaliban voltak A legkisebb fiúnal, és nemsokkal később Az anyuka is hazaért.
Pizzát csináltunk, de most teljesen házi készítésűt, tehát még a tésztát is Az anyuka állította össze, meg minden feltétet, amit ráraktunk, mi készítettünk el. Közben beszélgettünk, mondtam, hogy jövőhéten pénteken lesz az utolsó angolórám ebben a term-ben, erre kérdezte, hogy januárban lesz-e, mondom valszeg lesz, és menni is szeretnék. És ha már ilyen jó alkalom nyílt rá, megkérdeztem, hogy annak a tanfolyamdíjnak a felét is fizetik-e? Nem tudta, azt mondta, hogy majd megkérdezi Az apukatól, hogy mit beszéltünk, de majd rávezetem őket, hogy igen :D
A szerdai tenisz is szóbakerült, vagyishogy mostantól nem fog járni A legkisebb fiú, mivel Laura ilyenkor kb 5-ig van suliban, így pont nem megoldható, hogy valaki legyen a lányokkal abban az 1 órában, amíg én A legkisebb fiúnal vagyok teniszen. Így már most szerdán sem fogunk menni A legkisebb fiúnal. Így egyből mondtam, hogy akkor szerdára már van is ötletem, hogy mit akarok csinálni vacsira. Mivel Laura nem lesz itthon, csak 5 után, így magamtól döntök :D, és a választás természetesen a jó kis pörköltre esett :D Teljesen egyedül még nem csináltam, de menni fog! ;) Mindent meg lehet csinálni! :)
Az este eddigi részéről annyit, hogy még nagyban a konyhában szedtem ki a tiszta edényeket a mosogatógépből, mikoris száguld el mellettem Az apuka, és mondja, hogy a fürdőszobájukban lejött a falról a fűtőtest!!!, és ott fogja Az anyuka :P Kérdeztem, hogy kell-e segítség, de azt mondta, hogy megoldják, így biztos sikerült valamit csinálni, mert azóta Az anyuka már itt gitározik a play/working room-ban. :)
Jóéjt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése