2010. november 3., szerda

Majdnem szokásos szerda


Reggel minden a jól megszokott szerdai ritmusban zajlott, tehát én kísértem el a gyerekeket a suliba. Aztán jött a szokásos kávé, majd most rászántam magam a hajnyírásra, egész pofásra sikerült :D:D Kb fél óra alatt végeztem, aztán felporszívóztam a szobámban, majd lezuhanyoztam, mert tiszta hajasan csak nem megyek nyelvsuliba :P
A nyelvsuli ismét jó volt, rájöttem, hogy szeretek suliba járni :D:D Hát eddig amúgy nem túl sok jelentkező van a hétvégi kiruccanásra, úgyhogy nem tudni, mi lesz belőle, pedig ahogy most néztem, még elég jó idő is várható.
Bezzeg a nyelvsuliból hazafelé menet elkapott egy kis eső :P Bár igazándiból már akkor esett, mikor kiléptem az épületből, és hazafelé egyfolytában ilyen "halkan", úgymond szemetelt :D, de pont "jó" volt :P Szóval sikeresen megáztam, különösen jó volt ilyen időben a gyerekekért menni suliba, de hát a muszáj nagy úr. Mindegy, gyorsan bepakoltam nekik a kabátot a hátitatyómba, mert reggel azt nem vittünk, aztán irány a suli. Most amúgy sem maradhattunk volna játszani a suuliban, mert 4-től teniszedzése lett volna A legkisebb fiúnak, így a rossz időre és a teniszre való tekintettel jönni kellett egyből haza a suliból. Természetesen hazafelé is kaptunk az égi áldásból :P Még útközben jött az sms Az anyukatól, hogy a teniszedzés törölve, ami mondjuk várható volt ilyen időben, úgyhogy nem kellett itthonról elmenni ezután.
A gyerekek, amikor akarnak hétköznap délután, játszhatnak 1 órát Wii-n, úgyhogy most ki is használták ezt a lehetőséget, 4-5 között játszottak, többnyire A legkisebb fiú, a végefelé kapcsolódott be A középső fiú is, a lányok pedig ott lebzseltek körülöttük :D Meg persze én is, nehogy valami gond legyen. Én közben próbáltam olvasni, dehát a lányok nem hagytak nyugton :D Ez alatt az 1 óra alatt haladtam kb 10 oldalt, vagy még annyit sem a könyvben :D
Szerda lévén ma nekem és Laurának kellett valamit produkálni vacsorára. Annyi könnyítés volt, hogy tegnapról maradt még egy kis maradék, amit bedolgoztunk, illetve készítettünk még hozzá egy kis pluszt. Amúgy kb 5 körül kezdtük is a vacsorakészítést, mert A középső fiúnek 6-tól fociedzése van, amire Az apuka viszi, így a fiúnak enni kell előtte.
Elég flottul ment szinte minden, mert ugye a vacsoránál A legidősebb fiúnek megint sikerült produkálnia magát, ugyanis véletlenül elborította a poharát, benne vízzel, ami az asztalra borult, legalább nem a földre :P, és erre mondja neki Laura, hogy légyszíves töröld fel, mert ez a te hibád volt, nem az övé, és nem is az enyém. Erre A legidősebb fiú nevetve mondja, hogy nem. Laura szószerint odacipelte a papírtörlőhöz, de nem csinált semmit, közben Laura tárcsázott, de nemigen válaszolt egyik szülő sem. Aztán csak leszakított egy kis papírtörlőt, majd Laura elől beszáguldott a nappaliba. Én az asztaltól figyeltem a történéseket, ekkor mondtam Laurának, hogy hagyja, inkább egyen, ne foglalkozzon vele. Le is ült, kb 2-3 perc múlva jött A legidősebb fiú, és rárakta a papírt a vízre. Nem tudom, hogy miért kell ilyen makacsnak, akaratosnak, de legfőképpen bunkónak lennie általában?!
Na mindegy. Nemsokkal ezután Az apuka is hazaért, majd miközben evett, beszélgettünk, mondta, hogy holnap az egyik kórházi dolgozó, gőzöm nincs kicsoda, búcsúztatója lesz, mert 25 itt töltött év után nyugdíjba megy. Ez azért fontos információ, mert így nem lesz itthon holnap este Az apuka, és Az anyuka sem, mert ő is megy valahova, szóval bébisintérkedés lesz soron holnap. De ezt már vasárnap említették, szóval tudtam róla előre.
Na, ennyit mára, ciao bella! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése