2010. november 5., péntek

Rain Man


Csütörtök úgy indult, hogy 8-ra beállítottam a telót, már csörgött is, de természetesen még maradtam az ágyban :D, ugye csütörtök lévén Az anyuka vitte a gyerekeket suliba, viszont olyan 8.10-8.15 körül jött szólni Laura, hogy jó lenne, ha felmennék a konyhába, mert Az anyuka elment, mert nem jött a nő, aki A középső fiút vitte volna  úszásra, így neki kellett elvinnie, és mivel Laura is ment, valamint Az apuka már elment, így valakinek lennie kellett a lányokkal. Jó, semmi gond. Közben még hoztak egy fiút, akit szintén Az anyuka kísért suliba. Nem tudom pontosan, mikor jött haza Az anyuka, de én közben ráadtam a lányokra a cipőt, felsőt, majd nézem, 8.30, még itthon vannak, 8.35, még mindig, 8.40, még mindig. 8.42-kor indultak el -gyalog- a suliba, ami kb világcsúcs körüli eredmény lehetett, hogy odaértek 8.55-ig, amikor zárják a sulit :D
Miután elmentek, gyorsan felporszívóztam a nappalit, a lépcsőt, fent a folyosót és a játszó/dolgozószobát, aztán egész nap kb lustálkodtam, hogy szépen fejezzem ki magam :D:D Még reggel megkért Az anyuka, hogy majd hozzam haza a gyerekeket a suliból, mert ő valami, nem is tudom hol volt :D, szóval nem tudott értük menni. A csepergő eső miatt egyből jöttünk haza.
Este bébisintérkedtem, mert Az apuka ment egyik munkatársának a búcsúztatójára. Olyan 18.30 körül ment el itthonról, szóval ő nem vacsorázott velünk. Az anyuka olyan 20.40 körül ment el Könyvklubba, aztán kb 23h körül jött haza. Közben, olyan 22h körül egyszer csak hallom, hogy valaki mászkál a lépcsőn. Az egyik kislány volt az, felriadt, sírt egy kicsit, az apukáját akarta, dehát csak velem kellett beérnie :D, és egy kicsit be is pisilt :S:P, úgyhogy miután letudta a dolgát a wc-n, átöltöztettem, majd visszafeküdt aludni, úgyhogy semmi gond nem volt ezt követően :)
Péntekről, vagyis máról annyit érdemes tudni, hogy az eső kb egész nap esett, váltakozó intenzitással, kb most estére húzott bele igazán :P Még szerencse, hogy 3-4 között alig esett, ugye amikor a gyerekekért mentem suliba. Ma 15.45-re jött Mervyn, a zenetanár, így sietnünk kellett haza, hogy otthon legyünk, mire odaér. Jelentem, sikerült. Most azért kellett hamarabb jönnie, mert a család fiú tagjai 17.45 körül mentek Manchesterbe! Holnap megnézik a Bolton Wanderers-Tottenham Hotspurs Premier Liga-meccset a helyszínen, és így ma, majd holnap is Manchesterben, Az apuka egyik barátjáéknál alszanak. Mellesleg egy meleg párról van szó, az egyikük, a német csávó, Az apuka szomszédja, és barátja volt még gyerekkorban. Amúgy neki a párja egy amerikai csávó, tehát egy német-amerikai meleg pár lakik Angliában, majd jövő hónapban költöznek Portugáliába... :D:P Szóval van lé ott is...
Hát amúgy az esőre való tekintettel ma busszal mentem a suliba, ahol, amikor ledobtam a bejáratnál érkezéskor az esernyőt, az biztos, nem tett jót neki, mert mikor indultam el a suliból, kb nem tudtam kinyitni :P A csoport ismét szaporodott :D, és ismét egy német csajjal, így már 3 német csaj van, és a 2. Annika :D
Terveztük amúgy Micollal, az olasz aupaircsajjal, hogy megyünk Glastonbury-be (kb 30 mérföldre délkeletre van Bristoltól) a hétvégén, írtunk is a többieknek Fb-n, de rajtunk kívül senki sem válaszolt pozitívan, így lehet, hogy mégis elhalasztjuk ezt is... Azért is, mert már a karaoke-t is ezer éve csak halasztgatjuk, de lehet, hogy az valamikor a közeljövőben meg lesz tartva, mert a nyelvsuliban a csoporttársak között volt egy-két nyitott személyiség a témára :D
Illetve nem mondom, hogy biztos meg fogjuk nézni, mert hát itt sosem lehet tudni, hogy ki, mikor, mit, hogyan mond le :D, de most úgy néz ki, hogy vasárnap meg fogjuk nézni moziban a Due Date című filmet, most van a premierje, Robert Downey Jr. és Zach Galifianakis (a The Hangover-ből a szakállas csávó :D) főszereplésével, és mindenképpen meg akarom nézni most hétvégén, mert 2 hét múlva meg Harry Potter premier, és hát ugye arra is menni kell....:D
Mit akartam még írni... *-) Ja, megvan. Ma befejeztem a Rain Man (Esőember) című filmet. Még kedden, vasalás közben kezdtem el nézni, de még maradt belőle egy bő félóra, így most néztem meg. Hát, Dustin Hoffman nem gyengén játszott benne, az egyszer biztos. Nagyszerű alakítás volt. A jobb filmek közül való ez a darab.
És ugye sajnos a mai napra teljesen jól ráillik ez a cím...

1 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Miért halasztgatjátok a dolgokat? Szerintem ketten is simán elmehetnétek várost nézni, nem kell mindig a többiekhez alkalmazkodni, mert akkor abból úgysem lesz semmi... Én mindig az ilyen alkalmazkodásos téák miatt szívom meg a dolgokat, mert nem azt csinálom, amit én szeretnék, hanem amit a többiek... de már rájöttem, hogy nem szabad ennyire alkalmazkodni.,.. szóval menjetek elketten, és ne várjatok a többiekre! :P
    Vera

    VálaszTörlés