2010. november 24., szerda

A 23-as szám


Szerencsére pont beugrott egy jó, pont a hátralévő napokkal megegyező számú filmcím :D, így, megtartva a hagyományokat, ez lett a bejegyzés címe. Egyébként ez a jubileumi, 49. bejegyzésem :D:D:D Na, ha már az első mondatomban a hagyományok követéséről írtam, a másodikban egyből meg is cáfoltam :D:P
A tegnapi napomra nem kell túl sok szót vesztegetni, mivel a szokásos kedd zajlott, egészen estig, tehát: délelőtt vasalás - most volt jópár ingje Az apukanak, amit ki kellett vasalni, egészen pontosan 7 -, aztán ebéd az anyukával és a két kisebbik fiúval, majd vacsorakészítésig - hivatalosan - pihenés, amúgy döglés :D:D Aztán vacsora volt, most hamarabb ettünk, és kb hurkához hasonló valami volt a húsrésze a vacsinak, és mellé volt tökleves :), amiből ettem, és nagyon is finom volt (kétszer is szedtem :P). Mivel hamarabb ettünk, így hamarabb is végeztem este a konyhában, így bőven volt időm elkészülni, hogy találkozzunk Micollal, akinek - a mai estét leszámítva -, a tegnapi volt az utolsó szabad estéje itt, a UK-ben. Mivel nem akartam buszra költeni feleslegesen Ł3.8-ot, így úgy döntöttem, hogy bicajjal megyek:) Még úgysem bicajoztam itt este. Még volt egy olyan opció is, hogy Az anyuka elvitt volna, mivel ő is ment tegnap este valahová, de akkor utána meg gyalog kellett volna hazajönnöm, ami kb 30-35 perc "egészséges" séta :P Akkor már inkább odafelé is bicajjal megyek...
A Whiteladies Rd-on lévő Sainsbury's előtt találkoztunk 3-an, Micol, Louise és Én, aztán kerestünk egy helyet, ahova beültünk, majd ott beszélgettünk, ittunk egy italt, aztán olyan 22h óra tájékán szedtük a sátorfát, mivel Louise-nak két buszt is kellett fognia hazáig, mivel át kellett szállnia. Jó volt beszélgetni a lányokkal, címet és elérhetőségeket is cseréltünk, hogyha majd egyszer a másik országában járunk, akkor eljussunk oda is :)
Az esti bicajozás is jó volt... Hát csak egy picit volt hideg :P Hazafelé jövet kb a fülem lefagyott, de amúgy nem volt vészes :D Természetesen jól kivilágítottam magamat, a szokásos hátsóvillogó megvolt, kölcsönvettem az egyik gyerek bicajáról az első lámpáját :D, illetve még a kezemre is tettem egy villogót :) Biztos, ami biztos, nem akartam, hogy elüssenek :D:P
Na most visszanéztem, azért mégis sikerült "néhány" karaktert "elpazarolnom" a tegnapi napra is :D:D:D
Reggel semmi extra, ledobtam a gyerekeket a suliban, majd összepakoltam a konyhában. Aztán nekiálltam hajat vágni. Hát most nem lett a legtökéletesebb, de a nyelvsuliban észrevették, hogy lenyírtam a hajam :):P Szóval nyelvsuli. Már lehet, hogy leírtam, de leírom mégegyszer, hogy december 3-án lesz az utolsó órám/óránk ebben a Term-ben, azaz jövőhét pénteken, így az utolsó két hetemben minden nap lesz egy csomó szabadidőm. Kérdezgették amúgy a nyelvsuliban, hogy mégis ki várható, hogy januárban is ide, tehát az International House Bristol-ba fog járni, erre a kurzusra, én mondtam, hogy én vissza fogok térni :D Még rajtam kívül mondták néhányan, velem együtt 4-en mondtuk talán, hogy igen, folytatjuk, de most csak 6-an voltunk az órán, így lehet, hogy még több lesz a létszám. Illetve ki tudja, hogy januárban mennyi új aupair jön Bristolba, illetve mennyi aupair akar nyelvsuliba járni.
Délután jöttünk hazafelé a suliból, 4 gyerek és én, természetesen a lányok futnak, mint mindig, bár legalább mikor rájuk szólok, akkor többnyire megállnak :P, de most, miután átszaladtak a zebrán, összeütköztek, és az egyikük szépen elesett. Igazából semmi probléma nem történt, csak egy kicsit sírt, dehát ezt, mondhatni, már megszoktam :D Meghát egyszer-kétszer mindig elesnek, egy-két percig sírnak-pityeregnek, aztán már fogják egymás kezét :D
Délután/este, szerda lévén, nekünk (Laura és Én) kellett vacsorát készíteni, és végülis tejszínes rakott krumplit és fasírtot csináltunk, de a fasírt nem lett az igazi, viszont a tejszínes rakott krumpli kiegyenlítette a fasírt "gyengeségeit" :D Olyan sok krumplit csináltunk, hogy holnap este nem nagyon kell majd főznünk, mert még tegnap estéről is maradt kaja, márpedig a maradékokat is meg kell enni :)
Most éppen skype-olok a családdal, ill másokkal is :)
Ciao, bella! :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése