2010. november 9., kedd

Itt van az ősz, itt van újra...


Jó reggelt mindenkinek! Vagyis inkább már jó napot :)
Mivel is kezdjem? *-) Sajnos - már-már szokásosan :P - nem jött össze a karaoke, amit tervezgettünk hétfő estére, most 4-en beszéltük meg még hétvégén, dehát ilyen az élet, egyszer úgyis sikerülni fog!!! Addig szervezem, mondom a csoporttársaknak a nyelvsuliban, meg írok Facebookon, hogy össze fog jönni!! Nincs mese!!! :):) Amúgy most találtunk (vagyis Micol talált) egy másik helyet, ennek a neve KOBE (nem Kobe Bryant :P:P) és a honlap állítása szerint több mint félmillió !!!! dalból lehet válogatni, de ebben angoltól kezdve kínain, japánon át nem is tudom milyen dalok vannak :D, még lehet, hogy magyarok is vannak, sőt a félmillióba csak került egy-két magyar szám :) Na majd meglátjuk hamarosan. Ja, és ami a legjobb, hogy az első óra ebben a klubban ingyenes, és a második órától kezdve Ł3/személy/óra, úgyhogy nagyon jó az ár. Még szombaton meg is kerestük a helyet, hogy pontosan hol van, gyakorlatilag a városközpontban, a buszmegállótól jó "messzire", vagy 20 méterre :D:P
Más. Már írtam vmelyik korábbi bejegyzésben, hogy a héten tervbe van véve a Due Date megnézése. Tegnap beszéltem fércen Micollal, azt mondta, hogy Louise (svéd aupaircsaj) is meg akarja nézni, úgyhogy valszeg nem egyedül kell majd elmennem :P Mondjuk kíváncsi leszek, hogy mikor megyünk, mert hétvégén még úgy beszéltük, hoyg mondjuk szerdán elmehetnénk az Odeonba, mert akkor (elvileg) olcsóbb a jegy. Hát ez igaz is, de valami 50 pence-szel :P, szóval nem számottevő a dolog. Mondjuk most az Odeonban pont úgy van hétköznap a vetítés, hogy 20.45-kor van a Due Date, kb 90 perces a film, és így nagyon simán elérem az utolsó, vagy utolsóelőtti buszok egyikét hazafelé. Muszáj ilyen szempontokat is figyelembe venni :)

A kihalt város vasárnap reggel :)

Hogy az időről is szóljak. Mármint az időjárásról. Határozottan nem tetszik :S Eső és hideg együtt a legrosszabb kombó. Nem elég, hogy fázok, főleg reggelente, mert ugye éjszaka után olyan hideg van, hogy ihaj..., de így esőben kénytelen leszek a nyelvsuliba busszal menni, ami Ł3.8 return-ba, bár ha kiderülne, hogy mondjuk holnap este megyünk a moziba, akkor vennék egy FirstDay ticket-et (napijegyet), ami Ł4, és azon a napon annyiszor használhatod Bristol 1-es és 2-es zónájában, ahányszor csak akarod. Úgyhogy tök jó. Szóval röviden és velősen, nem szeretem a hideget.
Most is két zokni van rajtam, pedig vasaltam, úgyhogy nem csak úgy elvolt a lábam, mint most a gép előtt, hogy lett volna ideje lefagyni :D, de mégis úgy fázott, hogy nem volt választásom, két zokni vagy marhára hideg láb :S
A tegnapi napomról röviden. A karaoke amúgy sem sikerült volna, mert kb egy órával a megszokotthoz képest később vacsoráztunk, mert Az anyuka elment bevásárolni, illetve fociról hazahozta A legidősebb fiút, így csúszott az egész procedúra. Jól bevásárolt, alig fért be minden a hűtőbe, de mivel én elég jó pakoló vagyok :), így gyorsan magamra vállaltam a feladatot, így be is fért többé-kevésbé minden cucc a hűtőbe :D
Ma délután mennem kell a lányokért, noha Az anyuka is itthon van, és ő is menni fog a suliba, de most neki ilyen Parent evening lesz, vagyis szülői értekezlet, vagy inkább fogadóórának mondanám, mert ahogy láttam egy papíron a suliban, ilyen 10 perces periódusok vannak egy-egy szülőnek, hogy beszéljen négyszemközt a tanárral, és Az anyuka asszem 3.40-4.00-ig lesz, vagy 3.30-tól, nem tudom pontosan, de valahogy így, ezért nekem kell hazahoznom a lányokat.

Bristol Cathedral

 Szökőkút a városközpontban

És én éppen cappuccinózok a Mallban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése