2010. november 18., csütörtök

Első önálló főzésem itt :D


Jelentem, tegnap sikeresen megfőztem életem első, teljesen önállóan elkészített, pörköltjét :) Elég jól sikerült, szinte teljesen olyan volt, mintha otthon ettem volna :D Tudtam én, hogy nem nagy ördöngősség megfőzni egy pörköltet, és tényleg nem volt az :D Majd csinálok máskor is, hipp-hopp megvan.
Mondjuk tegnap kb a nyelviskolától kezdve (ami 12.45-14.15 között van), egészen este 9-ig szinte alig volt szabad percem :S Mivel esett az eső, így busszal mentem a suliba, így délután ismét egyből mentem a gyerekekért a suliba, persze leszámítva egy kitérőt a boltba :) Az eső miatt most viszonylag hamar hazaértünk. Aztán adtam a gyerekeknek enni, majd olvastam a lányokkal. Sőt, még a suliban kaptak egy-egy kis papírfecnin néhány mondatos szöveget, amit majd a Christmas Play (Karácsonyi Előadás)-ra kell megtanulniuk, vagy legalább felolvasniuk az eseményen, ami december 15-én lesz. Még ezt is gyakoroltunk egy kicsit. Ezután meg lassan lehetett kezdeni az előkészületeket a főzéshez.
A középső fiú ismét csak segített, feldarabolta húst, miközben én a jó kis hagymát szeleteltem :P Aztán még a paradicsomot is felszeletelte. Ja, azt elfelejtettem megemlíteni, hogy egyszer csak, amikor A legkisebb fiú be akarta kapcsolni a Wii-t, nem tudta, mert valami leb.szta az áramot :P, így azt is vissza kellett kapcsolni. ennek azért van jelentősége, mert miután nem volt áram, azután a sütő egyszerűen nem akart működni, pedig pont használni akartam. Így végülis csak megpirítottam a tegnapról megmaradt krumplikat, nem a sütőben sütöttem meg. A menü amúgy pörkölt, tészta, krumpli, uborka és párolt brokkoli volt. Ugye a pörköltbe tettem Piros Aranyat is, de csak a csemegét természetesen :P:D, és ekkor kérdezi Web, hogy ez meg micsoda, elmagyaráztam neki, hogy miből csinálják, illetve, hogy mi a neve, elég jól ki is tudta mondani :D Aztán mindenáron meg akarta kóstolni a csípőset is... Csak egy picit volt neki erős :D:D
Nagyjából a megszokott időben, 18.30 körül ettünk. Vacsora után beszélgettem egy kicsit az apukával, megkérdeztem, hogy fogják-e fizetni a nyelvsuli következő részletét is, és mi válaszolt?! Hogy ha akarom csinálni, akkor a céljaim elérésében csak támogatni tudnak!!! Hát majd ledöbbentem :D Biztos elmondtam már elégszer, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ehhez a családhoz kerültem :)
Ja, amúgy azért végeztem tegnap este 9 körül, mert Laura még mindig beteg, aztán nem is evett velünk, így nekem kellett elpakolnom egyedül, ami nem okoz egyáltalán gondot, csak még két szárítóról a ruhákat is össze kellett szedni :P:S
Tiszta szerencse, hogy egy ennyire zsúfolt szerda után mindig egy lightos csütörtök jön :) Ma is egész nap (értsd vacsorakészítésig) szabad voltam. Vagyis délelőtt, miután elindultak suliba, felporszívóztam, amit fel kell, aztán pihi...
Még tegnap megbeszéltük Micollal, hogy hogyha nem kell délután, csak a vacsorában segítenem itthon, akkor összefutunk a városban, aztán körülnézünk, vásárolgatunk, kávézunk :) Most azzal a nem titkolt céllal mentem a városközpontba, hogy megveszem az új kézipoggyászomat! Még múltkor, talán múlt héten, mikor találkoztam MIcollal, akkor néhány helyen megnéztük, dehát ilyen Samsonite bőröndöket nem fogok venni Ł100-okért :P Igaz, már akkor is találtunk egy boltot, ahol Ł20 körül voltak kézipoggyásznak megfelelő bőröndök. Végülis ott vettem egy újat Ł17-ért, hazafelé már le is lett tesztelve, abba pakoltam mindent, amit vettem :D Igazából nem sok mindent vettem, cappuccinó, kávé :P, zsepi, aztán ajándékügyben most annyival vagyok beljebb, hogy a két kislánynak vettem egy-egy könyvet (Hamupipőke, valamint Hófehérke jól ismert történetét:D), amihez még cd is volt, és ezt a Poundlandban vettem, tehát összesen Ł2 volt a két könyv, még jó hogy megvettem :D
A vacsora(készítés) legjobb eredménye, hogy megtudtam, hogy nem kell szombaton bébisintérkednem :D, úgyhogy valami program lesz szombat este is, mivel Micolnak az utolsó hétvégéje itt, mert jövőhét csütörtökön végleg hazamegy Olaszországba. De ezen kívül is vannak tervek, jégkorizás, és természetesen vasárnap nem maradhat ki a Harry Potter és a Deathly Hallows Part 1 sem a moziban :D

Na, peace! ;)

P.S. Ja, most jutott eszembe, hogy ma volt egy önkénytelen töréstesztje a fényképezőgépemnek :D Éppen a Cabot Circusben voltunk, kávézás után, mentünk le az alsó szintre, én meg éppen ki akartam venni a kabátzsebemből a gépet, aztán nem fogtam meg a zsinórját, és szépen, nagyon csattanva a földre zuhant :S:P Hát nem csak bennem állt meg egy pillanatra az ütő, hanem a gépben is :D:P, néhány percre beállt a klinikai halál :D, de aztán eszméletre tért, tudta, hogy még nem jött el az idő :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése