2010. november 14., vasárnap

Hétvége


Na, szóval ahogy az előző bejegyzés végén írtam, szombaton nem nagyon voltam itthon, mert a városközpontban találkoztam néhány aupairrel, illetve voltam moziban is.
8-ra állítottam a telefont, hogy felkeljek 8.30 körül :D:P, mivel ismerem magamat, és kell (legalább) fél óra, hogy kikeljek az ágyból reggelente. Nahát ebből az lett, hogy 9.05-kor pillantottam a telóra, és hát ekkor már gyorsan kellett kelni, mert a buszhoz el kellett indulni 9.45-kor, hogy biztosan elérjem, illetve ez alatt a 40 perc alatt zuhanyozás, borotválkozás és reggelizés volt a program. Elég jól ment minden, igaz, hogy a kereszteződésben láttam a buszt elsuhanni :P, de mivel azt is láttam, hogy várnak a buszmegállóban hárman a buszra, így még láttam esélyt, hogy elérjem :D Átszlalomoztam a kocsik között, majd futottam a busz után. Mire odaértem, pont becsukta a sofőr az ajtót, de szerencsére még észrevett, úgyhogy kinyitotta, így sikeresen elértem a buszt, így odaértem a buszállomásra, még 10.30 előtt, hogy talizzunk Esztivel.
Majd miután megérkezett, elmentünk a városközpontban található világháborús emlékműhöz, ahol Eszti elhelyezett egy rózsát, mivel az apukájának tegnap volt a születésnapja, és megkérte még mielőt kijött Angliába, hogyha lát valahol világháborús emlékművet, helyezzen el rajta az ő kedvéért egy szál virágot.
Ezt követően a Primark felé vettük az irányt, mivel 11.15-re beszélte meg Pavlával, egy cseh aupairlánnyal, aki Weston-super-Mare-ben lakik, hogy találkozunk a bejárat előtt. Megbeszéltük, hogy kb egy óra múlva talizunk a bejáratnál. Széjjelnéztem, és vettem néhány dolgot: magamnak egy vékonyabb pulóvert, és egy pólót, illetve 3 ember ajándéka is meglett karácsonyra ;):) Miután végeztünk, a Starbucks felé vettük az irányt, ahol én, szokásomhoz híven, cappuccinót ittam. Pavla egyébként kb egy hónap múlva megy haza végleg Csehországba, mivel tavaly decemberben érkezett, és most telt le az egy éve.
A következő megálló a Cabot Circus volt, illetve útközben még betértünk egy-két üzletbe, cipő és ajándék ügyében, kisebb-nagyobb sikerrel jártunk :) Eszti kabátot szeretett volna venni, de sajnos nem járt sikerrel. Majd bementünk az O2-ba, hogy feltöltse a telefonját, majd felhívta az apukáját, és boldog születésnapot kívánt neki :)
Ezután mondtam a lányoknak, hogy én 2.30-ra megbeszéltem, hogy találkozok még másokkal is, így szétváltak az útjaink :) Írt sms-t Maggie, hogy merre vagyok, mert ők (Maggie és Jessica) már ott vannak a Hippodrome-nál, és rám várnak. Írtam neki, hogy én a shopping area-ban vagyok, majd elindultam a Hippodrome felé, majd útközben találkoztam velük. 
Beültünk a Costába a Cabot Circus-ben, vagyis inkább kiültünk, mert bent nem volt elég hely :P Beszélgettünk, cappuccino-csokis süti volt az akkori menüm :D, de a vége felé már elkezdett fázni a lábam!, pedig ismét csak két pár zokni volt rajtam :D
Maggie a nyomtatóba akart patront venni, és pont megláttuk a PCWorld nevű boltot, így benéztünk, és találtunk is megfelelő patront, így mission: completed :D Majd ezután néhány boltba benéztünk, de mivel a lányoknak nem volt pénze :P, így nem vettek semmit, csak széjjelnéztek :) És már nekem lassan mennem kellett, hogy időben odaérjek a moziba, nehogy lekéssem a film elejét :P
A mozi, ahova tegnap mentünk, Henleaze városrészben van, ez az eddigiek közül a legközelebbi mozi hozzánk, és nem elhanyagolható módon a legolcsóbb is:P, mivel a Cabot Circus-ben lévő Showcase Cinema de Lux-ban Ł7.60 egy jegy, az Odeon-ban Ł6.50, és itt, az Orpheus Cinemában Ł4.95 volt a jegy.
Jó kis film volt a Due Date, Robert Downey Jr-ral és Zach Galifianakis-szal a főszerepben, bár volt benne egy két durva poén :P De mindenképpen a jó filmek közül való. És hát láttuk a film előtt a Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 előzetesét, és meg is beszéltük, hogy mivel jövőhét szombaton egyikünk sem ér rá, így vasárnap délután nézzük majd meg a filmet ugyanitt :), valószínűleg :P
Pont vacsora közben értem haza, így én is csatlakoztam hozzájuk. Itt volt már a két barát, akik ma reggel utaztak tovább Portugáliába. Igazából alig beszélgettem velük, mert jöttem a szobámba, miután végeztünk a vacsorával, elég fáradt voltam. De azért még megnéztem az X-Factort :D Természetesen a britet :)
Mára azt beszéltük meg Micollal, hogy megyünk délelőtt Glastonbury-be, de reggel felkelés után elkezdett folyni az orrom, és nem is csillapodott az indulásig, így írtam neki, hogy nagyon sajnálom, de én így, folyó orral :S, nem tudok menni ma, mert csak szenvedés lenne :P:S Majd jövőhéten összehozunk valami progit, remélhetőleg a többiekkel együtt :) Majd 7.30 körül visszafeküdtem, és egészen délig aludtam :P Majd jó bőséges reggelit/ebédet ettem, és már itt is volt a Forma 1 Abu Dzabi Nagydíjnak az ideje (13.00). Hát elég unalmas futam volt, és a végén Vettel lett a világbajnok.
Azóta megnéztem a tvben egy Friends-részt, most pedig a The Simpsons megy, azt nézem/hallgatom.
Röviden ennyit a hétvégéről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése