2010. november 17., szerda

A számok dzsungelében

60 - Ennyi fontot kapok a heti munkámért
59 - napja szálltam le a Bristoli Nemzetközi Reptéren
53 - a házszámunk
45 - nap, és 2011-et írunk... 
44 - bejegyzést írtam eddig erre a blogra
30 - Ennyi nap múlva megyek haza. De ki számolja.... :)
28 - Októbernek ezen a napján voltunk horgászni a család fiú/férfitagjaival. Hát nem volt túl eredményes, mint ahogy már leírtam korábban :D
25 - Kb ennyi órát dolgozok egy héten
17 - December ezen napján megyek haza 
13 - December 13-án lesz az első szülinap a családban, mióta itt vagyok (Websteré)
12 - Múlt hét szombat este "mindössze" ennyien aludtunk a házban :D
9 - Ennyien lakunk ebben a tanévben a házban, természetesen vendégek nélkül :D
8 - an vagyunk a nyelvsuliban az aupaircsoportban (természetesen csak én vagyok az egyetlen férfi ;))
7 - A Harry Potter 7. részének első fele "Coming soon"...
5 - gyerek van a családban, akiknél aupairkedem
4 - fontba kerül egy FirstDay Ticket, azaz napijegy Bristol 1-es és 2-es zónájában
3.8 - fontba kerül egy return jegy Westbury-on-trym-ből (itt lakom) a városközpontba, tehát szinte megéri mindig a napijegyet megvenni.
2,5 - hetet leszek otthon most karácsony és szilveszter idején :)
1. - ma megfőztem első teljesen önálló csirkepörköltemet. Nem mondok róla véleményt, álljon itt inkább Wolf véleménye: "Excellent" = Kiváló :D
0,5 - A nyelvsuli árának a felét kell fizetnem, mert a felét a család állja.
0 - semmit sem kell a repjegybe fizetni, mert azt is a hostcsaládom állja. Milyen rendesek :)


Remélem tetszett ez a kis rendhagyó bejegyzésem! :D

1 megjegyzés: