2010. november 2., kedd

Back in business


A vasárnapot konkrétan lustálkodással töltöttem :), mondjuk úgy, kilábaltam a megfázásból :P Este, olyan 9 körülre megbeszéltük a szülőkkel, hogy leülünk beszélgetni. Ez már-már "hagyomány" :D, hogy 2-3 hetente általában így vasárnap este leülünk és átbeszéljük a dolgokat, elmondják, hogy mi várható a következő hetekben, mit hogy kéne csinálni, beszélgetünk erről-arról, én is mondom, ha van valami, stb. Jó is leülni csak úgy. Még az első napokban, 1-2 hétben adtak egy listát, hogy mire kell odafigyelni, mit várnak el, mit hogy kéne csinálni. Ezen a listán több főbb "téma" szerepel, úgy mint:
- konyhai tevékenységek vacsora után
- suli után
- energiatakarékosság
- általános tudnivalók
- az én szobám
- takarítás
- biztonsági tudnivalók
- péntek
- és néhány fontosabb telefonszámok, amiket, hogyha se Az apuka, se Az anyuka nem elérhető, még akár hajnalban is hívhatok :D
Szóval tegnap, vagyis vasárnap este átfutottunk ezen a listán, és szerencsére meg vannak velem elégedve, a konyhai és étkezői munkát külön kiemelték :D :P Most is kérdezték, hogy hogy érzem magam, milyen itt lenni? Ismét csak azt tudtam mondani, hogy én jól érzem magam, szeretek itt lakni. Illetve még kérdezték, hogy még mindig olyan-e a munka, amilyenre számítottam, vagy esetleg könnyebb, nehezebb? Mondom, olyan amilyenre számítottam, sőt még néha könnyebb is :P, ugye múlt héten, amikor hétfő kivételével mindegyik nap volt itthon valaki a gyerekekkel, ill pl amikor Az anyuka szülei is itt voltak.
Majd kérdezte Az apuka, hogy, már nem is tudom igazából, hogyan kérdezte, de az volt a lényeg, hogy mi a célja, hogy itt vagyok, meg használjam ki, hogy most még ennyi szabadidőm van, meg hogy mit nem adna, hogy mondjuk egy hétvégéje szabad legyen :) Én erre elmondtam, amit már amúgy is mondtam nekik legalább 1-szer, hogy ugye hajón szeretnék dolgozni, pincérként, bartenderként vagy fotósként, ezt még nem tudom pontosan. Erre kérdezte, hogy erre van-e tervem. Hát mondom, itt végzek júliusban, közben felveszem az ügynökséggel a kapcsolatot, a magyar ügynökséggel, aztán megyek hajóra. Azt mondja, oké, érti, de ezt mégis hogyan akarom elérni? Nem igazán értettem, hogy ezt miért is kérdezte, úgyhogy kb elismételtem, amit az előbb is leírtam. Erre mondta, hogy de még most használjam ki az időt, amíg nem vagyok lekötve, mert utána már alig lesz szabadidőm. Jó kis ösztönző beszélgetés volt amúgy :) Azután elkezdtem számolni, hogy mégis mennyi pénzt kéne legalább összeszedni karácsonyig/ra, tehát mennyit szabad költeni hetente, durván, így megvan a heti elkölthető keret :) Amit, ha összejönnek a hétvégére a programok, amiket szervezek/ünk, akkor már túllépek, de egy kis rugalmasság megengedett :P
Ja, még annyit, hogy vasárnap ebéd után megkértek, hogy itt az ablakom alatt sepregessem már össze a faleveket, nehogy eltömítsék a lefolyót, mert akkor az fog történni, mint nyáron, pont mikor jöttem hozzájuk, meglátogatni őket, tehát áradás a szobámba :P De amúgy, köszönhetően a mai erős szélnek, ismét elég sok levél van már itt a "portámon" :D
Hétfőről szólva: A legidősebb fiúnek nem volt suli, még ma sem amúgy, ezért Az anyuka nem volt dolgozni, mert miután reggel elvitte a többi gyereket suliba, elmentek a városközpontba (Az anyuka + A legidősebb fiú), bementek a @Bristol nevű helyre, ami ilyen tudományos kiállításszerű hely, aztán ettek valamit, majd visszamentek, így délután nekem kellett a gyerekeket hazakísérni a suliból.
Végre már nekem is folytatódott a nyelvsuli, ahova, köszönhetően a jó időnek, ismét biciklivel mentem, viszont most elég érdekesen szuperált a bicaj, mert kb a hátsó váltóm (7 sebességű) nem vált le a 2 legkisebbre, a 3.-ra is csak nagyritkán, így külön élmény volt emelkedőkön felmenni :D Még vasárnap délelőtt Az apuka nézegette a bicajokat, fékeket megnézte, az enyémen meg is húzta egy kicsit, de ahogy ma néztem a bicajt, azzal nem igazán nyúlt hozzá a váltóhoz, így gőzöm nincs, hogy miért nem működik rendesen. De nemcsak annyi a baj, hogy nem vált le, hanem összevissza vált, tehát még a 4-es tényleg a 4-est jelenti, a többi mikor melyiket, tehát érdekes :P
A nyelvsuliban eggyel többen lettünk tegnap, van még egy német csaj, Yasmin, nem tudom, jól írom-e a nevét, ő is rendesnek tűnik.
Szerencsére semmi extráról nem tudok beszámolni a tegnapi napról, tehát most még viszonylag jól viselkedtek a fiúk :P A lányokkal nekem többnyire amúgy sincs bajom, szóval oké :)
Ma pedig vasaltam, 3 inget Az apukanak, illetve a saját ruháimat. Éppen itt volt már az ideje, mert itt is, ott is, 1-2 ruha, vasalatlan ruha, legalább elpakoltam végre :P Ja, és még a fürdőszobát is kitakarítottam, és hipp-hopp már dél is volt :)
Kedd lévén délben hazahozza a suliból Az anyuka A középső fiút és A legkisebb fiút, mert ilyenkor itthon tanulnak németet, és mivel most A legidősebb fiú is itthon van, így most 5-en ültünk az ebédlőasztal körül. Természetesen a vége felé már megint elkezdtek kötekedni egymással, aztán A legidősebb fiú egy ilyen hosszúkás kartonpapírral elkezdte (volna) ütni A középső fiút, de pont köztük ült Az anyuka, aki elvette ezt a kartondarabot A legidősebb fiútől, majd elkezdte ő(ke)t kergetni az asztal körül. Csak egy picit volt vicces :D:D
Ja, most jut eszembe, hogy még a vasárnap esti beszélgetés során szóba jött a szerdai vacsorakészítés, mert ugye akkor nekem és Laurának kell virítani valamit vacsira. Mondták, hogy nem feltétlenül muszáj főzni, jó, ha szendvicseket eszünk vacsira, mert az összes gyerek főtt kaját kap a suliban, így nem létfontosságú, hogy főzzünk. Mondom oké, de nem esik nehezemre csinálni valamit, mivel délelőtt, mielőtt elindulok nyelvsuliba, elkészítem a hozzávalókat, aztán délután már csak meg kell főzni, miután 5 után hazaérek teniszről A legkisebb fiúnal. Amúgy ez a szerdai nap azért is külön "jó", mert A középső fiúnek 6-tól edzése van, tehát neki hamarabb kéne enni, mint a többiek, tehát valamit majd kéne neki is csinálni. Azt még nem tudom, hogy holnap mi lesz, lehet, hogy most csak szendvicseket eszünk. De még azt is mondták, hogy nyugodtan vegyem meg a cuccokat így a szerdai vacsihoz, írjam fel a konyhán lévő táblára, hogy mit vettem, meg mennyiért, aztán odaadják a zsebpénzzel.
Még most azt nem tudom, hogy ki fog menni a lányokért, vajon Az anyuka vagy én? Na majd 3 előtt megkérdezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése