2010. október 30., szombat

Már régen volt....


...am beteg :D, úgyhogy már éppen "itt volt az ideje" :S :P Amúgy pont a héten gondolkodtam, hogy milyen jó már, hogy mióta nem volt még egy megfázás, torokfájás se, semmi sem, erre tessék. Tegnap délután miközben itt voltam a két kislánnyal és A legkisebb fiúnal, hirtelen elkezdett folyni az orrom. Hát mondom, fasza. :P Ekkor már volt egy erős sejtésem, hogy nem lesz a halloweeni bulizásból semmi :(, legalábbis nekem nem. Nem is lett :(:(
Egyébként azért kellett vigyáznom a gyerekekre, vagyis itthon lenni velük, mert a foci után, tehát olyan fél 4-3/4 4 körül Az apuka elindult A legidősebb fiúlel és A középső fiúrel, illetve két másik fiúval, Tommal és Ollival egy táborba, ami az 5-6-7. osztályos gyerekeknek van minden évben, és egészen holnapig ott lesznek.
Nem kell mondanom szerintem, hogy így, hogy nem volt itthon a két nagyobbik fiú, semmi gond, semmi verekedés, szóval semmi baj nem volt a gyerekek között. Ők szépen eljátszogattak, én meg közben olvastam :) Egyébként kezd egyre izgalmasabb lenni a könyv (The Girl with the Dragon Tattoo), úgyhogy szerintem hamarosan befejezem. Holnap is biztos fogom olvasni, mivel nem tervezem, hogy kimozdulok, inkább lábadozok a kis betegségemből :P
Még tegnap beszéltük Maggievel és Lisával, hogy összefuthatunk a városban a mozizás előtt, mivel ők mentek megnézni az "Easy A" című filmet, ami engem totálisan nem érdekelt, így nem is mentem rá. Feleslegesen nem akartam kidobni Ł7.6-ot :S Na hát ebből annyi lett, hogy én szokás szerint később indultam el :D, így láttam elsuhanni a kereszteződésben a buszt, de mikor átértem, még mindig a megállóban állt, erre habozva elkezdtem futni, zárta be az ajtót, pont akkor értem oda, mikor már bezárta, de szerencsére kinyitotta :D Így értem a Primark elé kb 14.30 körül, de, mint utóbb kiderült Maggie otthon hagyta a mobilját, így feleslegesen írtam neki, hogy merre vannak :D Tehát így egyedül széjjelnéztem, vettem zsepit, egy kis nasit :P, cappuccinót, majd nézelődtem bőröndügyben, ugyanis úgy tervezem, hogy a karácsonyi hazautazásom alkalmával nem viszek Feladott poggyászt, csak Kézit, hogy ne kelljen a poggyászkiadásnál várnom, és biztosan elérjem majd a buszt/vonatot, és mivel a British Airwaysnél lehet egy normál méretű Kézipoggyász, valamint még egy laptoptáska is, így majd a közeljövőben vennem kell egy Kézit. Elég sok boltban láttam bőröndöket, úgyhogy lehet majd válogatni. Ł20-nál többet amúgy nem szeretnék rá költeni.
Ja, és a Bristol Mall-ban van egy Family Bargains nevű üzlet, ilyen 100Ft-os szerű valami, még most néztem be oda először, ahol találtam Nescafé 3in1-t!!!! Szóval egy ideig nem kell cappuccinót, vagy kávét vennem :D Főleg, hogy mostanában teázok, dögivel...
Kifeléjövet a Mallból pont belefutottam a Bristol Zombie Walk-ba :D Halloween tiszteletére a vállalkozó szellemű emberkék zombinak öltöznek és kifestik magukat, és úgy vonulnak végig egy előre megszabott útvonalon. Voltak elég vicces figurák, de sajnos a fényképezőgépet nem vittem, így nem tudtam megörökíteni :P 
Amúgy ma felvettem a kapcsolatot :) Sárával, ő nemrég jött ki aupairkedni a UK-be, egész pontosan Epsomba. Szóval nincs közel Bristolhoz, de már olvastam a blogját, ti is megtehetitek, ott van az én bloglistámban is. Vele beszélgettem, mielőtt elindultam a városközpontba.
De még mielőtt elindultam, egyszercsak, hirtelen elszállt a net, arra gondoltam, hogy mivel az apuka ásta el a netkábelt a ház előtt kertben, így biztos lenyomta, vagy kikapcsolta, így nem is foglalkoztam akkor annyira vele. De aztán, miután olyan 6 körül hazaértem délután, még mindig nem volt net, ez már gyanús volt :D Szarakodtam itt jobbra-balra, semmi. Átdugtam másik portba a kábelt, semmi. Nézegettem a beállításokat, semmi. Fasza. (Ilyenkor van természetesen Juventus-meccs, hogy ne tudjam nézni :P) Úgyhogy olyan 8 után, miután befejezték a lefektetést, szóltam már Az apukanak, hogy nézzük már meg, mi lehet, mert az volt az érdekes, hogy a kapcsolódásnál Felhasználónevet és Jelszót kért, hogy csatlakozni tudjak az Internethez, amit eddig soha nem kért. Nem igazán tudtuk megoldani a problémát, de arra fény derült, hogy az én laptopomon van valami elállítva, mivel az ő laptopjával minden flottul ment, volt net az én kábelemen keresztül. Szóval mondtam, hogy köszönöm a segítségét, és sajnálom, hogy az idejét vesztegettem. Mondta, hogy sajnálja, hogy nem sikerült rájönni, de mivel ők már nagyon régóta Apple gépeket használnak, így nem igazán van tisztában a Windows-os rendszerekkel. Mindegy.
De mint láthatjátok, megoldódott a probléma. És mi volt a baj? Hát hogy az Adapter beállításokban a Helyi hálózati kapcsolat nem volt engedélyezve (Disabled/Enabled), de ezt pont nem néztük meg, mialatt itt volt a gépnél Az apuka :D A lényeg a lényeg, hogy van net!:)
Amúgy most olyan szokatlan volt, hogy csak 3 gyerek volt/van itthon :D Nyugalom, semmi veszekedés közöttük, nagyon jól elvoltak. Lehetne többször is :P:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése