2010. október 3., vasárnap

Foci és mozi


Még mielőtt rátérek a focira, és így a szombati napra, el kell mondjam, hogy marha nagy szerencsénk volt pénteken, mert pont olyan 12.35 körül csendesedett egy kicsit az idő, és így 12.40-13.30 között alig-alig esett az eső, így pont haza tudtunk jönni a lányokkal szinte eső nélkül. Allysonnal, az egyik utcánkban lakó anyukával jöttünk haza, mert az ő nagyobbik lánya és az “én” lányaim egy osztályba járnak, és pont beszéltük, hogy jó nagy szerencse, hogy alábbhagyott az idő, legalább most megúsztuk. Ja, és miután hazaértünk, nem kellett 5 perc, és már megint zuhogott az eső...

De 3 körül már nem volt ilyen szerencsém, és mivel csak én voltam itthon egyedül a lányokkal, és ha mentem volna a fiúkért 15.15-re a suliba, akkor vinnem kellett volna a lányokat is, de inkább írtam sms-t Az anyuka-nak, hogy hát én ilyen időben nem szívesen mennék el a lányokért, mert csak szarrá áznánk, így inkább nem megyek. Majd visszahívott, és mondta, hogy már elrendezte, hogy valaki más elhozza őket, aztán míg rossz idő lesz, ott lesznek náluk. Igazából nem tudom, hogy ki hozta el őket. Amúgy az eső kb 15.30-ig tartott, persze közben szarrá ázva beesett A legidősebb fiú is :D
Aztán délután elkezdtek tv-zni, én odaültem, hogy mégis velük legyek, hogyha bármi történik, de közben olvastam a The Girl with the Dragon Tattoo (A sárkánytetoválásos lány) című krimit, amit még Az anyuka ajánlott hét elején, aztán elkezdtem olvasni vmelyik nap. Még csak az 50-60. oldal körül járok, most kezd alakulni a történet.
Közben persze először A legidősebb fiúnek majd A középső fiúnek volt dob órája 16.30-17.30 között. Közben befutott Az anyuka, majd mondta, hogy most nem lesz szüksége a segítségemre a vacsoránál, így ha gondolom, tarthatok egy kis szünetet. Tök rendes volt tőle :) 
Tegnap reggel 8.45 körül indultunk el a Bristol Zoo mellett/mögött található Clifton College-be, ahol A középső fiúnek volt a focitornája. Kb 9.40-kor kezdődött a torna, összesen 7 csapat volt, mindegyik egy helyi, bristoli általános iskola csapata. A középső fiúék (tehát a Westbury C of E) egy 3 csapatos csoportba kerültek, ahol rögtön az első meccsen játszottak, 1-1 lett a végeredmény, a csapat egyenlítő gólját A középső fiú lőtte!:) Aztán egy pihenő jött nekik, majd az ő 2. meccsük, amelyen a második félidőben, 1-1-es állásnál az egyik ellenfél játékos majdnem telibe fejbe rúgta A középső fiút, szerencsére lecsúszott a lába, így "csak" a fülét kapta el elég rendesen. Jegelni kellett kb 10 percig, de aztán már jól volt. Így egyébként továbbjutottak az elődöntőbe, ahol egész jó meccset játszottak, és csak az utolsó percben kapott góllal kaptak ki :( (A 8-as mezben szereplő szőke kisfiú A középső fiú)

Amúgy ahol megrendezésre került ez a torna, elég patinás iskolának számít, több mint Ł20000 egy évre egy gyereknek a tandíja, tehát ide nem a szegények járnak. És olyan épületei vannak, mint valami régi templomok, illetve ezek eléggé hasonlítanak pl a Harry Potterben a Hogwarts épületeire :)
[Image]
[Image]
[Image]
[Image]
[Image]
[Image]
Délután megbeszéltem Maggie-vel, a bolgár aupair-csajjal, hogy elmegyünk moziba, így 16.00-kor találkoztunk a Primark bejárata előtt, majd elmentünk a Cabot Circusban lévő Showcase Cinema de Lux nevű moziba, ahol végülis kiválasztottuk a The Other Guys (magyar címe Pancser police) című filmet. Az utóbbi évek egyik legjobb vígjátéka volt szerintem, persze nem übereli a The Hangovert, de nagyon is jó film volt, rengeteget nevettünk, és a nyelvezete is elég érthető volt.
A film után viszont már jöttünk/mentünk is haza, mivel Maggie-nek 20h-tól bébiszittyolnia kellett, így tegnap nem mentünk bulizni, pedig benne lett volna, de majd jövőhéten. Hátha majd többen is ráérnek, így akár egy karaoke-party is beficcen... :P
Amúgy este is nagy szerencsém  volt az esővel. Még mielőtt elindultam, néztem az időjárás-előrejelzést, ami 19.00 utánra mondott esőt, ami nagyjából be is jött, mivel én 19.10 körül felszálltam a buszra, és nagyjából 5 perc múlva elég szépen elkezdett esni az eső.
Azt már írtam az előző bejegyzésben, hogy mára egy kalózos kirándulás/túra van/volt tervbe véve, viszont nem tudom, hogy ebből lesz-e valami, mert elég fostos az idő, hol esik, hol nem, mint a mesében :), így ki tudja, hogy megyünk-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése