2010. október 14., csütörtök

Máról egy kicsit


Reggel a szokásoknak megfelelően zajlott, tehát mivel csütörtök van/volt, így Az anyuka (és most az anyukája) vitte a gyerekeket a suliba. Én összepakolgattam, majd lejöttem a szobámba, angoloztam egy kicsit, aztán bebújtam a takaró alá, mert sajnos én elég fázós vagyok, és még ha sütött volna a Nap, akkor sem tudott volna behatolni a szobámba, mert arról az oldalról, ahonnan be tudna sütni a szobába, fal van, de ha nem fal lenne, akkor meg a szomszéd háztól nem érné el a szobámat a Nap... :D Szóval a mai nap elég hideg volt, így ágyban fekve tvztem, sorozatokat néztem, neteztem, aztán ebéd Az anyukaval és a nagyszülőkkel, de még előtte szólt Az anyuka, vagyis kérdezte, hogy tudnék-e ma este bébiszittelni? Mondom, igen. Azért kell amúgy, mert a szüleivel elmentek most a British Raj nevű indiai étterembe/bárba, itt van közel hozzánk, 6-8 perc gyalog kb
De még délután is nekem kellett felszedni a gyerekeket a suliból, mert a nagyszülők itthon tevékenykedtek, igazából semmi különös nem volt ma. Suli után, majd miután ettek egy kis uzsonnát a gyerekek, segítettem A legkisebb fiúnak megcsinálni a háziját: 40 állatnevet kellett ábécérendbe raknia. Természetesen nem úgy segítettem, hogy mindig mondtam, hogy melyik következik :D, hanem csak akkor szóltam, hogyha rosszat akart írni :)
Aztán jött a vacsora, ami, mint kiderült, palacsinta volt :D Úgyhogy jól belakmároztam/tunk belőle, de még így is maradt jópár :P Ja, a szülők és a nagyszülők így nem ettek velünk, mivel ők kb most esznek az étteremben.
Aztán elpakolás, kajakészítés a szülőknek holnapra, és itt vagyok, "bébiszittelek", tehát a gyerekek fenn (remélem már) alszanak, én meg lenn felügyelek rájuk :)
Holnap amúgy Inset Day van a sulijukban, vagyis az általános suliban, így A legidősebb fiú megy rendesen iskolába, tehát itthon lesznek, és majd csak délelőtt kell velük lennem, legfőképpen a fiúkkal, lefoglalni őket, aztán azt mondta Az anyuka, hogy mehetek a nyelvsuliba, nem kell itthon lennem egész nap. Ebből arra következtettem, hogy a nagyszülők még itt lesznek holnap délután is, bár valamikor a közeljövőben fognak hazautazni.

Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése