2010. október 21., csütörtök

Kimozdulás


A tegnapi nap legfontosabb történése, hogy miután este hazajött Az apuka, miután késésben volt, mert meetingje volt a munkahelyen, és így később vitte el A középső fiút és egyik kisbarátját a fociedzésre, tehát mire vacsorára hazajött, kérdezi, hogy csak leves a vacsora? Tudni kell, hogy a levest még kedden, mikor itthon van, Az anyuka megcsinálta, majd kitette a garázsba, aztán én csak felmelegítettem. Hát mondom, igen. Erre, hát hogy ez így nem igazán jó. Legalább egy salátát dobjunk már össze. (Mondjuk azt nem tudom, hogy leveshez miért kell saláta?! :O, na mindegy)
Még mikor szeptemberben megérkeztem, elmondták, hogy szerdánként majd Laurának és nekem kell valamit vacsorára csinálni, de eddig valahogy mindig úgy jött ki, hogy nem kellett csinálni. Volt, többször is, hogy Az anyuka előző nap csinált levest, azt ettük szerdán, aztán egyszer előző napi maradékokat melegítettem fel aznapra, múlt héten meg ugye a nagyszülők itt voltak, és akkor a nagymama főzőcskézett.
Megvacsoráztunk, oké, elpakoltunk, aztán mondta Az apuka, hogy üljünk már le az asztalhoz hárman és beszéljük át a szerdai napot. Mindenki elmondta, hogy milyen a napirendje szerdán, aztán mégegyszer elmondta Az apuka, hogy igaz, hogy már elmondták, hogy nekünk kell majd valamit produkálni vacsorára, meg hogy ez így most rosszul jött ki, merthogy Az anyuka megcsinálta a levest, mi meg Laurával konkrétan azt hittük, hogy az elég lesz vacsira. Aztán mondta, hogy mostmár gondolkodjunk előre, gondoljuk ki, beszéljük meg, hogy mit szeretnénk csinálni szerdán vacsira, aztán hétvégén, vagy hét elején mondjuk meg nekik, aztán megveszik a hozzávalókat, csak ne legyen mégegyszer ilyen, hogy úgymond "nem csináltunk" vacsorát.
A legjobb az egészben, hogy ma este mi volt a vacsi? Hát ugyanaz a leves :D, meg saláta :P, ez most érdekes módon jó volt :D :P
Amúgy ma kimozdultam már egy kicsit, hogy ne mindig itthon, a szobámban üljek, és fagyjak :P Szóval még tegnap este megbeszéltem fércbúkon Jessicával, egy osztrák aupairrel, hogy összefuthatunk ma, ha éppen ráér, mert nekem tengernyi időm lesz. Mondta oké, de neki legkésőbb 12.30-kor vissza kell indulnia, mert el kell hoznia a kislányt a preschoolból. A szokásoknak megfelelően :) a Hippodrome előtt találkoztunk, majd megmutattam neki a The Bristol Mallt, a Cabot Circust, a bevásárló részt :D, illetve néhány helyre bementünk, merthogy nekem kellett venni egy-két cumót. Majd mielőtt indultunk vissza, még beültünk a Costa Café-ba kávézni, ill én még ettem egy linzert is :D
Majd ő ment vissza Long Ashtonba, mert Bristolnak azon a részén lakik, ez délen van. Én meg mentem talizni Micollal. Még vasárnap megbeszéltük, hogy majd csütörtökön összefuthatunk, aztán csinálunk valamit, mert ez a nap nekem is, és neki is elég szabad, úgyhogy ne üljünk már otthon, ha legalább az idő is jó! :D
Úgyhogy a Clifton Down Shopping Centre-ben, pontosabban előtte taliztunk, én egy kicsit hamarabb odaértem, persze még így is az előre megbeszélt időponthoz képest később :P:D, aztán végre találtam olyan tusfürdőt, amit most használok :)
Beültünk egy közeli helyre ebédelni, aztán mondom, úgy tudom, hogy van a közelben egy park, csak nem tudom, hogy pontosan hol, de a városközpont felé. Mondom, menjünk be a WHSmith-be, ott vannak könyvek, meg térképek, aztán nézzünk bele az egyikbe :P:D Ugye milyen okos vagyok? :D:D Na, mivel az elég messze lett volna, illetve visszafelé ismét "hegyet" kellett volna másznunk, így úgy döntöttük, hogy elindulunk és átsétálunk a Westbury Parkon, aztán majd kilyukadunk valahol :D Végülis elmentünk az Avon folyóig, egész jó idő lett amúgy délutánra (amilyen hideg volt reggel/délelőtt :S), és ameddig elmentünk, onnan már látni lehetett a Clifton Suspension Bridge-t, ami Bristol egyik híres turistalátványossága. Így végülis úgy döntöttünk (döntöttem:)), hogy menjünk el a hídhoz is, úgyis el akartam már menni. Jó magasan ível át, és az autósoknak minden egyes áthaladásnál 50 pence-t kell bedobniuk az automatába, hogy átengedje őket a sorompó. Szerencsére gyalogosoknak, és bicikliseknek ingyenes az átmenetel :) Igazából egy hídról nem lehet sokmindent írni, majd teszek fel képeket a Picasába, ott meg lehet csodálni a hidat és engem is :D:D:D
Majd elindultunk visszafelé a városba, mivel a híd a város szélén van, így kellett egy kis idő, mire visszaértünk a kiindulási ponthoz. Olyan fél 4 körül járt az idő, így indultunk is haza, mert Micol ment sütni lemon pie-t (citromos pitét), mivel jönnek, vagy már megjöttek a szülei, így egy kis meglepi nekik :)
Elméletileg szombatra tervbe van véve, hogy Maggie-val, a bolgár aupaircsajjal, ill egy német aupaircsajjal mennénk Bath-ba, a közeli városba városnézés gyanánt, de ebből még nem tudni, mi lesz, mert szombatra elég esős időt mondanak :S Hátha javul az előrejelzés holnap :P
Egyébként most este azon gondolkoztam, hogy milyen jó lenne, ha meg lehetne legalább egy tulajdonságunkat változtatni! :) Hát én biztos, hogy azt akarnám, hogy ne legyek ilyen fázós :D Komolyan mondom, mikor az asztalnál ülök a laptop előtt, a bal kezemet próbálom melegen tartani, de a jobb "menthetetlen" :D, mivel az egeret csak kell valahogy mozgatni :P Na mindegy, ez csak egy kis eszmefuttatás volt a részemről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése