2010. október 10., vasárnap

Városnézés, majd mozi


Pénteken gondolkodtam, hogy lehet, hogy jobb lenne, ha busszal mennék nyelvsuliba, mert volt esély esőre, de végülis a bicaj mellett döntöttem, mert az olcsóbb :D Ennek az lett az eredménye, hogy a nyelvsuliból hazafelé menet egy kis eső elkapott :P
Miután felszedtem a gyerekeket a suliból, és hazajöttünk, természetesen mindegyikük éhes volt, így elkedztek enni ricecake-t, mondom mindenki max 2-t ehet. Ezt természetesen nem fogadták túl jól, dehát ha nincsenek itthon a szülők, én vagyok a főnök :D Ezután mondtam, hogy választhatnak, gyümölcs, vagy zöldség. Ebből végülis gyümölcs lett, egész pontosan narancs. De mivel ugye nem tudták elkezdeni megpucolni, az egyik kislány nekem adta, hogy mégis segítsek, a másik pedig Laurának, hogy ő segítsen. De természetesen utána ők akarták pucolni, miután megkezdtük, de aztán mégse tudták :D, így ismét mi csináltuk. A végére nem lett jó nekik, ahogy megpucoltuk, mert ugye tökéletesen nem lehet megpucolni a narancsot, és úgy már nekik nem lett jó. Mindegy, én megettem, amit megpucoltam :D
Amúgy még péntek este, olyan 23 óra körül megérkeztek Az anyuka szülei, az anyukájával tegnap reggel, azaz délelőtt összefutottam, mikor mesélt a lányoknak. Bemutatkoztunk egymásnak, de ahogy észrevettem, nem fogunk túl sokat beszélgetni, mert nem nagyon tud angolul.
Ezután gyorsan ettem, majd mentem a központba, most már tényleg busszal, mert elég szarnak nézett ki az idő, de legalább később sem esett. Tegnap dél körül találkoztam egy Gloucester-ben lakó magyar aupair-lánnyal, Bogival, aki eljött Bristolba, várostnézni :) Nem igazán volt jó városnéző idő, mert eléggé fújt a szél, de annyi baj legyen, legalább nem esett! :)
Megnéztünk néhány helyet, többnyire csak kívülről, többek között a katedrálist, a könyvtárat, a városházát, a múzeumot, mellett az egyetem egyik épületét, majd visszafelé az állomásra a St Mary Redcliffe Templomba be is mentünk.
Aztán fél 5 körül hazaértem, majd beszéltem Micol-lal, az olasz aupair-lánnyal, hogy mit kéne csinálni este, mert neki ma még dolgoznia kell reggel/délelőtt, így jó lenne nem hajnalban hazakeveredni :P Úgyhogy végülis a mozi mellett döntöttünk, az Eat, pray, love című filmet néztük meg, ami Julia Roberts főszereplésével készült dráma, nem volt rossz, de azért láttam már jobbat is :D
Úgyhogy végülis tegnap nem lett karaoke-party, majd remélem jövőhéten össze tudjuk már hozni, és többen el tudnak majd jönni, nemcsak az a 4 ember, aki most is jött volna :P
Most pedig azért vagyok ébren ilyen hamar, mert nézem a Forma 1-et, bár eddig elég izgalommentes a Japán Nagydíj :P Még van néhány kör, nézem is tovább.
Még annyit, hogy csütörtökön v pénteken gondolkodtam, hogy milyen sok gyümölcsöt eszünk/eszek egy átlagos hétköznap itt. Például reggelente a corn flakes-hez van kiwi, ananász, őszibarack, vagy mikor mi, pénteken ettem még ugye narancsot, almát, illetve a vacsoránál a salátában volt répa, retek, paprika, uborka és most spenót is :D Úgyhogy ez, akárhogy számolom, 10 tétel egy nap alatt, és ebben még benne sincs a banán, amit majd minden nap eszek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése