2010. október 23., szombat

Péntek, szombat


A pénteki nap szokásosan indult, azaz, én kísértem a gyerekeket a suliba, most teljesen időben elindultunk, úgyhogy már 8.45 előtt 1-2 perccel ott is voltunk. Ja, és most pénteken "Mufti"-nap  volt, azaz nem kellett sulis egyenruhában menni iskolába, hanem normális ruhában lehetett menni.
A szokásoktól eltérően az idő esős volt, így tegnap kénytelen voltam busszal :P menni nyelvsuliba, ami azért volt jó, mert a busz késett 5 percet, így én is késtem a suliból :D Most csak 4-en voltunk, mert a másik két aupairnek otthon kellett maradni, mert a gyerekeknek már tegnap sem kellett menni suliba, mivel jövőhéten Half term, azaz szünet van, és az ő sulijukban ezek szerint már pénteken sem volt tanítás. Nem volt semmi extra a nyelvsuliban igazándiból. Hazafelé már olyan jó idő volt, hogy simán jöhettem volna bicajjal haza, ha azzal mentem volna...
Délután 4-re megint jött Mervyn a zenetanár. Előbb fél óra dobolás A legidősebb fiúlel, majd fél óra dobolás A középső fiúrel, majd újabb fél óra A középső fiúrel, de már gitár, végül befutott Az anyuka is, akinek szintén fél óra :D gitár következett. Na, és ebben a fél órában kb a gyerekek, főleg a fiúk, nem bírtak magukkal. A legidősebb fiú és a másik két fiú elkezdték egymást ütni-vágni, majd szidni, eközben az egyik kislány is elkezdett szinte vigasztalhatatlanul sírni, nem tudom miért, míg nekem közben kellett a krumplit összevágni a vacsorához :P Szóval, végül kb negyedóra vigasztalás után a kislány megnyugodott, de utána már nem nagyon lehetett letenni, mert elkezdett sírni megint :P A fiúkat meg ahogy tudtam, próbáltam szétválasztani, dehát ugye nem lehetek ott mindig, mikor együtt vannak.
Így miután Az anyuka végzett, majd Az apuka is hazajött, elmondtam nekik, hogy hogyan viselkedtek a fiúk, hogy ütötték egymást, csúnyán beszéltek, stb, aztán beszéltek a szülők a gyerekekkel, majd vacsorakészítés közben előbb A középső fiú, majd A legidősebb fiú is odajött a konyhába, és bocsánatot kértek! ("I'm sorry") Nyilván szülői ráhatásra, de akkor is jól esett, na :) Amúgy vacsoránál megint majdnem elkezdték a kötekedést, de rájuk szóltam, hogy most hagyják abba, nem akarom megint hallgatni egész vacsora alatt a veszekedésüket :D
Térjünk át mára. Úgy terveztük Maggie-vel, a bolgár aupaircsajjal, hogy mi és egy német csaj elmegyünk Bath-ba, a közeli városba várostnézni. De mivel már néhány napja láttuk, hogy elég fostos idő várható, így inkább tegnap este töröltük az utazást, és úgy döntöttünk, hogy összefutunk a központba, aztán beülünk valahová. Így is lett, 1-re beszéltük meg, hogy találkozunk a Primark előtt, de ebből lett majdnem fél 2, köszönhetően nekem :D:P, ugyanis, szokásomhoz híven, későn indultam el a buszhoz, és most nem volt olyan szerencsém, hogy később jött volna, így lekéstem azt, amivel odaértem volna 1-re :P, így várnom kellett a megállóban 20 percet a kövi buszra.
Először bementünk egy sportboltba, mert Maggie vastagabb felsőt és nadrágot akart venni, de azt mondta, hogy menjünk üljünk be valahova a Bristol Mall-ban (pláza), majd utána szétnéz még ruhaügyben. Ő kávézott, én cappuccinóztam, beszélgettünk majd' egy órát, és megállapítottuk, hogy mindketten jó családhoz kerültünk :D Ugye én már írtam korábban egy párszor, hogy miért, de most ő is mesélt, hogy a családja fizeti a nyelvsulit, jövő héten nem kell dolgoznia, mert elutazott a család Írországba, és majd csak szombaton jönnek haza, és a legjobb, hogy februárban, a következő Half term-ben meghívták őt is Franciaországba, az ottani házukba! Wow :)
Ezután benéztünk az Argosba, kameraügyben, mert majd venni akar, majd mentünk találkozni egy német lánnyal, Lisával, aki szakmai gyakorlaton van itt, Bristolban, egészen január végéig marad, amúgy német lány. Ismét elmentünk a sportboltba, de közben már hívtak a magyar aupairlányok, akiknek még korábban írtam sms-t, hogy hol vannak, mert még tegnap megbeszéltük, hogy összefuthatunk, mivel ők is a városközpontban lesznek. Aztán megbeszéltük, hogy hol találkozunk, végülis össze is futottunk ott. Majd szinte egyből szét is váltunk :D, mivel ketten enni mentek, mi a többiek pedig a Poundlandbe néztünk be. Majd mi, azaz Maggie, Lisa és én továbbálltunk a Cabot Circus-be, ahol a Costa-ba akartunk beülni egy italra, de annyira tele volt, hogy kerestünk egy másik helyet, ahol vártunk a többiekre. Itt megbeszéltük, hogy holnap délután is csináljunk valamit, ne üljünk már otthon :D, így a Bristoli Múzeumra esett a választásunk. Amúgy közben odaért hozzánk Bogi és Eszti, csak Maggie és Lisa már mentek, mert még főzést terveztek most estére :) Így mi mentünk tovább a lányokkal, természetesen shoppingolni, majd a H&M-ben végül utolért minket Dóri és Anna (ő cseh aupair) is. Nekem viszont jönnöm kellett lassan haza, mert a szülők 7.10-kor mentek el egy szülinapi partyra, így ma bébiszittelek :)
Minden elég flottul ment, a lefektetés is viszonylag könnyen, aztán a fiúkkal voltam egy kicsit, majd 9-kor nekik is lámpaoltás, és jóéjszakát :D
Nektek is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése