2010. október 1., péntek

Egy kis összefoglaló a hétről


Hétfőt már ugye leírtam, hogy mi történt, így most jöjjön címszavakban a hét többi napja máig.
Még hétfőn találkoztam egy, a szomszéd utcában lakó apukával, miután elkísértem a lányokat a suliba, és beszélgettünk, amíg elértem a buszmegállóba. Akkor mondta, vagy inkább kérdezte, hogy nem furcsa-e, hogy alig eszik a család húst. Megmondom őszintén, hogy eddig annyira fel sem tűnt :), de így visszagondolva tényleg, hetente 1-2 alkalomnál nem többször van hús vacsorára. Mondjuk rengeteg zöldséget és gyümölcsöt eszünk, így lehet ezért nem tűnt fel, mivel azokat is imádom :D
Hát a keddi napra már nem nagyon emlékszem, a szokásos mederben zajlott, tehát Az anyuka nem dolgozott, de mivel nem emlékszem erre a napra, valszeg nem történt semmi extra.
Szerdán ugye megint nekem kell vinnem a gyerekeket a suliba. Vizes volt a föld, mert korán reggel esett egy kis eső, de szerencsére mi pont megúsztuk, amikor mentünk a suliba, ill én még visszafelé is megúsztam, így szárazon hazaértem :P
De utána nemsokkal szépen elkezdett esni az eső, így sms-ben megkérdeztem Az anyuka-t, hogy mégis ilyen időben is lesz-e tenisz A legkisebb fiúnak, mivel szerdánként 4-5 között nekem kísérni kell őt a Canford Parkba teniszre. Azt írta, hogy még áll.
Szerencsére mire 13 órára mennem kellett a lányokért pont elállt az eső, sőt később már a nap is kisütött, így végülis volt tenisz A legkisebb fiúnak. A lányok is jönni akartam, az egyik rollerral, a másik biciklivel jött, aztán míg A legkisebb fiú teniszezett, ők elvoltak a játszótéren, vagy éppen bicajoztak, vagy rolleroztak. A második kislány természetesen nem sokkal azután, hogy odaértünk a parkba, felborult a biciklivel :S, egy kicsit le is horzsolta a lábát, egy nagyon picit vérzett is, de semmi komoly :) Meg hát milyenek a kislányok. Odaértünk a park kapujához, erre az első elkezd sírni, hogy ő pedig a biciklijét akarja (mivel ő rollerral jött), mondom te választottad, hogy ezt hozod, majd otthon bicajozhatsz. :P
Elvoltak a parkban, de azért figyelni kellett rájuk, nehogy már akkor történjen valami, mikor velem vannak :)
Tegnap megint tanultam már végre egy kis németet, jó lenne majd már egyszer többet érteni abból, amit beszélnek :P Délután jött egy hölgy, Rosie, Az anyuka-hoz, nem tudom, mit beszéltek, de addig én figyeltem a gyerekekre. Most természetesen rájött a hoppáré a fiúkra, elkezdték ütni-vágni egymást, úgyhogy olyan voltam, mint egy boxbíró, szétválasztottam őket :P Aztán mire elállt az eső, mivel megint esett tegnap délután is egy kicsit, kimentünk focizni. Itt is folytatták a rugdosódást, A legidősebb fiú szépen combon talpalta A középső fiút :P, aztán ő is megkapta a jól megérdemelt sérülését. A kertnél lévő fakerítésbe rúgott bele elég erősen, úgyhogy a végére már csak A legkisebb fiú és én maradtunk kint :D
Este még megnéztem a Five csatornán a Manchester City-Juventus focimeccset (a Juve kedvenc csapatom btw :)), 1-1 lett a vége, aztán még egy kis sorozatozás, majd lefekvés.
De már tegnap este elkezdett esni az eső, már hiányzott egy kicsi :S, és ma reggel konkrétan szakadt, és azóta is rendületlenül jön az égi manna:) Ezért kérdi reggel Az apuka, hogy mi a terv, hogy megyünk suliba, hát mondom, nyilván gyalog, hogy máshogy:), erre mondja, hogy inkább elviszi a gyerekeket suliba, mert ilyen időben azért nem kéne gyalogolni. Oki.
Hát nagyon remélem, hogy 13 óráig legalább enyhül egy kicsit az idő, mert nem lenne egészséges ilyen esőben menni a lányokért :S, de majd meglátjuk...
Amúgy tegnap mondta Az anyuka, hogy majd november 12-én és 20-án bébiszittyolnom kell, ill Az apuka még napközben küldött sms-t, hogy november 27-ére foglalt jegyeket Gloucester-be rugby-meccsre. Holnap délelőtt valszeg megyek A középső fiúrel valami focitornára, ahol ő játszik, délután/este meg valszeg találkozok egy-két aupairrel, aztán majd lesz valami. Vasárnap 14 órára van lefoglalva egy kalózos idegenvezetés a városba, remélhetőleg az idő jó lesz, bár az előrejelzés szerint nem :S, de holnap legalább várhatóan jó lesz:)
Úgyhogy zajlik az élet, nem unatkozok :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése