2010. október 27., szerda

Portishead, jövünk...


Ahogy írtam még tegnap, összefutottam Maggie-vel tegnap délután a központban. Hát elég ramaty idő volt :S, hol volt (eső), hol nem, mint a mesében :P Igazából semmi különöset nem csináltunk, csak széjjelnéztünk a boltokban. Ja, és küldtem haza pénzt a diákhitelre :S és az egészségbiztosítási járulékra (vagy mi a neve?) :P 
Este semmi különös nem volt, gondoltam sokáig leszek fenn, hogy ma este ne legyen gond az elalvással, mivel majd csütörtök reggel korán kell kelni (6.30-kor indulás :P), tehá ez azt jelenti, hogy 5.30-kor ébreszt az óra, hogy 6 körül felkeljek :D
Ennek köszönhetően ma délelőtt is olyan voltam mint a mosogatószar (jó kis idézet Anyától :D), de mivel szép idő volt, így elmentem sétálni egyet a faluba.
Gyorsan eltelt a délután, és már haza is hozta Az apuka a fiúkat fociról, majd nemsokára indultunk, mint utóbb kiderült, bowlingozni a Cribbs Causeway-hez, a Hollywoodbowl nevű helyre. Jó volt végre megint játszani egy kicsit, aztán egy néhány méterre lévő helyre ültünk be kajálni, sajnos a nevére nem emlékszem, de úgy volt, hogy kifizettünk egy összeget, ez most konkrétan összesen Ł55 volt, és annyi kaját ehettünk és annyi üdítőt ihattunk, amennyit csak bírtunk és nem szégyelltünk :D:P
Szóval kb még most is érzem, hogy tele vagyok, pedig már legalább 4 órája ettünk :P Én amúgy ettem rizst, kétszer is szedtem :P, tikka masala-s csirkét, imádom, salátát, nem tudom mi a neve, de az is nagyon jó volt, aztán néhány ilyen kicsi fánkot :D, majd mivel A legkisebb fiú nem bírta, vagy nem akarta megenni a sausage-ét, így bevállaltam, de még mellé szedtem egy kis babot, valamint héjában sült krumplit, és egy kis rizst :D. ja, és még volt egy kis ilyen csokis-pudingos-mályvacukros desszertszerűség :D
Szóval holnap megyünk horgászni Portishead-be. Az apuka, A legkisebb fiú, A középső fiú, A legidősebb fiú és én. Mint ahogy már írtam, eredetileg úgy volt, hogy reggel 6.30-kor indulunk, de miután lejöttem a szobámba, és készülődtem zuhanyzani, Az apuka írt sms-t, hogy 1 órával később, tehát 7.30-kor indulunk, mert az árapály miatt nem tudunk kihajózni hamarabb, szóval kb olyan lesz, mint ha rendesen kéne kelni. Kíváncsi leszek, milyen lesz, már várom :) Amúgy ma adott vízálló felsőt és nadrágot, valamint most este egy sapkát is Az apuka, mert nekem egyik sem volt :P Vagyis vízálló kabátom még volt/van, de a többi nem. Jó rétegesen kell majd öltözni, ma már fel is próbáltam, amiben majd megyek, és nem fáztam itthon sem :P, pedig én amúgy még a szobámban is szoktam fázni, a, már korábban említett, fázékonyságom (van ilyen szó egyáltalán?! :O) miatt.
Természetesen majd viszem a fényképezőgépem, aztán csinálok jópár képet, meg videót is, és hátha sikerült majd azokat is felrakni :D
Most jut eszembe, hogy tegnap még vettem a halloweenes "jelmez"-hez hozzávalókat, majd csak össze kell hozni az egészet :D Majd képekről meglátjátok, milyen jól fogok kinézni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése