2010. október 26., kedd

Az elmúlt két nap


Na, szóval, essünk neki :) Vasárnap természetesen keltem korán, hogy nézzem a Forma1-et :D, hát nem mondhatnám, hogy megérte felkelni 7 előtt. Nehéz szülés volt, mire elindultak, ha tudtam volna, simán alszok még egy órát :P Na mindegy. Olyan 10 körül mentem fel reggelizni, a család pont akkortájt indult a templomba, de még néhány szót tudtam váltani Az apukafal a szombati kiruccanásukról. Azt mondta, hogy a San Carlo nevű, UK-ben top10-es étteremben voltak, 8-an, egy asztalnál, elég sok híresség is járt már ott (többek között Tom Jones énekes, a Man Utd-ból sok focista, stb), majd miután ott végeztek, még elmentek borozni az ünnepelt házába.
Vasárnap 14 órára megbeszéltük még szombaton Maggievel és Lisával, hogy talizunk, aztán megnézzük a Bristol City & Art Museum-ot. Mivel jó idő volt (tehát nem esett :P), így bicajjal mentem. Nem túl nagy ez a múzeum, így viszonylag hamar végeztünk, aztán beültünk a majdnem szemben lévő Café Nero nevű kávézóba, ahol én, szokásomhoz híven :), egy cappuccinót ittam (ill. most még egy csokis cheesecaket, sajttortát is ettem). Jó volt ;)
Nem is emlékszem, hogy mikor értem haza, de a család pont nem volt itthon, igaz néhány perccel utánam már ők is megérkeztek. Mint utóbb kiderült, elmentek megnézni a helyet, ahova majd csütörtökön fogunk menni horgászni/halászni :) A hely neve egyébként Portishead, 20-25 percre van a Bristol-csatorna partján, tehát konkrétan az Atlanti-óceán partján is, ha úgy vesszük.
Este semmi extra, elmondta Az apuka a heti "ütemtervet", tehát hogy hétfőn én leszek itthon a lányokkal, a fiúk focizni mennek 9-15 óra között, aztán kedden Az anyuka, szerdán Az apuka lesz itthon, aztán csütörtökön megyünk ugye horgászni, majd pénteken ismét Az apuka lesz itthon, de akkor már a két nagyobbik fiú megy táborba.
Szóval tegnap én voltam itthon reggeltől, 17.45-ig a lányokkal, ill kb 15.30-tól a fiúkkal is. Már a reggel is érdekes volt, mert valamiért Az apuka úgy emlékezett, hogy a fiúknak 10-től van foci, de jött egy anyuka olyan 9.20 körül, aki majd délután hazahozta a fiúkat, a nevére nem emllékszem, hogy hát a foci 9-től kezdődött, és hogy miért nincsenek ott a fiúk. Hát gyors kapkodás, 10 percen belül elindultak :P
Amúgy amikor a lányok vannak csak itthon, akkor semmi probléma nem szokott lenni. Így volt ez tegnap is, nagyon jól elvoltak, hol én is játszottam velük, hol hagytam őket egyedül játszani.
Akkor változott meg a kép, amikor a fiúk is hazajöttek. A "jó szokásoknak" megfelelően A legidősebb fiú kontra A legkisebb fiú,A középső fiú "játék" folyt. Nem tudom, hogy lehet valaki ilyen a testvéreivel szemben. Sajnos nem tudom átadni azt a viselkedést, a makacsságot, a nagyképűséget, stb-stb, amit A legidősebb fiú tanúsít a testvérei felé, vagyis legfőképpen az öccsei felé. Amúgy tegnap A legkisebb fiú volt még nagyon elemében, hagytam a srácoknak délután, hogy befejezzék a Match of the day 2-t, tehát a Premier League összefoglalójának a megnézését, mert ugye reggel már nem volt idő :P, és miközben én a konyhában voltam, A legkisebb fiú és az egyik kislány elkezdték ütni és rúgni egymást :S Nem tudom ki kezdte, de azért nem kéne rugdosnia a húgát (sem) :P
A vacsoránál ismét egymást basztatta A legidősebb fiú és A legkisebb fiú, mivel egymás mellett ülnek az asztalnál, így ez már-már törvényszerű... Majd miután végeztek a fiúk, kérdezte Az apuka, hogy én is így verekedtem a testvéremmel kisebb koromban? Hát mondom, biztos, hogy verekedtünk, meg ilyenek, de nem állandóan. Nem a nap minden órájában. Úgyhogy ez még mindig furcsa egy kicsit :S
Mivel ma Az anyuka itthon van, csak reggel kellett kb 30 percet a lányokkal lennem, amíg elvitte a fiúkat focira, azóta pedig szabad vagyok. Már meg is néztem a tegnapi Showder Klubot, nem volt rossz egyáltalán :D Aztán mindjárt eszek valamit ebédre, majd találkozok ismét Maggie-vel a városban, mert az ő családja meg elment Írországba, így egészen szombatig szabad :P
Ciao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése