2010. október 13., szerda

Hoppá-hoppá, már el is telt egy hónap...


Tegnap este tűnt fel, hogy hoppá, hát október 12-e van, én meg ugye szeptember 12-én érkeztem. Egészen pontosan néhány perccel éjfél előtt, tehát az még 12-ének számít :P
Nagyon gyorsan repül az idő, hipp-hopp és már otthon leszek, és már 2011-et ünnepeljük :D Hát igen, a hazautazásom is alig több mint 2 hónap múlva esedékes. Bár az még odébb van.
Az első hónap összefoglalása néhány mondatban:
Szeretek itt lenni, mivel nagyon korrektek velem a szülők. Kb majdnem minden munkavégzés után megköszönik, hogy megcsináltam, illetve mindig kérdezik, hogy miújság, hogy telt a napom, mit tervezek a hétre, hétvégére, ismerek-e új aupaireket, milyen a nyelvsuliban, stb. Szóval príma.
A gyerekek pedig elfogadtak, gyakorlatilag már az elejétől kezdve,  úgyhogy velük sincs különösebb probléma. Néha-néha persze rájuk jön a hoppáré, ezt már megtanultam kezelni, úgyhogy nem esek kétségbe, ha véletlenül valamelyikük abban a szakaszban van, hanem szépen elvonulok a tetthelyről :D és otthagyom, megvárom, míg lenyugszik. Egyébként a gyerekek általában vacsora környékén kezdenek el nyöszörögni, akár hisztizni is, így akkor, mivel már itthon van legalább az egyik szülő, már nem nekem kell kezelni a szituációt :D Egyébként Az anyuka azt csinálja, hogyha valamelyikük nem viselkedik normálisan az asztalnál, akkor megfogja, és kiviszi a konyhából, el az asztaltól, talán az emeletre :D
Néhány szóban a mai napról:
Reggel a nagyszülők vitték a gyerekeket a suliba. Én mentem nyelvsuliba, hamarabb indultam, mert még be akartam menni a központba, megnézni, hogy megérkezett-e már a könyv, amit még múlt hét csütörtökön rendeltem. Egész pontosan 11.41-kor indultam el a házunk elől, és 12.05-kor szálltam le a bicajról a Union Streeten, ami 24 perc 7 km-re. Egész jó részidő, és természetesen eddig most értem be a városközpontba leggyorsabban, és nem szálltam le az emelkedőn!!! (igaz a végén már alig bírtam tekerni, de úgy voltam vele, hogy most akkor is megcsinálom:))
Bementem a Waterstone's-ba, mondom az eladónak, hogy még múlt héten rendeltem egy könyvet, és hogy szeretném megkérdezni, hogy megérkezett-e már. Kérdezi, hogy nem hívtak? Mondom nem. De azért megnézi. Végülis már megérkezett, és ide is tudta adni szerencsére, így már ennek birtokában mentem a nyelvsuliba. Még jó, hogy múlt csütörtökön egy másik eladó azt mondta, hogy hívni fognak, hogyha megérkezett a könyv :P
És ma olyan jó formában voltam, hogy hazafelé menet, vagyis először még csak a nyelvsuliba menet, leszállás és megállás nélkül feltekertem az összesen 3 jó kis emelkedőn! A suliból hazafelé a 2 emelkedővel nehezített kb 5 kilométeres utat 14 perc alatt tekertem le! Úgyhogy jó kis edzés volt ez a mai nap :P
Aztán egy szendvicset bevertem, majd indultam a suliba A legkisebb fiúért, mert neki 4-től tenisz volt, így a lányokat a nagyszülők hozták haza, majd mi A legkisebb fiúnal mentünk teniszre. Ő teniszezett, én meg vittem egy könyvet, aztán azt olvastam a "jó" időben.
Hazajöttünk, netezés, majd vacsora, és a szokásos rutin, aztán már itt is voltam :D
Ma amúgy elég hideg volt az idő, még a kabátot is fel kellett vennem a bicajra, pedig vasárnap még simán póló-térdnadrág kombóban tudtam menni bicajon a Canford Parkba :P De sajnos egész héten ilyen idő lesz, sőt, szombaton még eső is előferdülhet :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése