2010. október 7., csütörtök

Sűrű, majd híg :)


Jó a cím, mi? :D
A sűrű a szerdai napra ráillik, ugyanis nem unatkoztam, szinte egész nap volt mit csinálni. Szerdánként ugye én kísérem a gyerekeket a suliba, ez megvolt, 9 körül hazaértem, majd kiteregettem, ez kb fél óra volt, mert annyi ruha összegyűlt :D:D. Ezt követően volt kb 1,5 óra szabadidőm, ami alatt neteztem, asszem. Ezt követően 11 körül elkezdtem készülődni a nyelvsuliba, illetve előtte még a központba, megnézni, hogy van-e a könyv, ami kell az órára. Nem sokkal fél 12 előtt el is indultam, de olyan szeles volt az idő, hogy többször is meg kellett állnom a bicajjal kifújni magamat, mert egyszerűen nem bírtam ebben az időben még sík terepen sem sokáig egyfolytában menni :S:P Na mindegy, így egy kicsit elhúzódott az amúgy kb 25 perces út a központba, így éppen csak körbefutottam két boltban, de sajnos egyikben sem találtam meg a könyvet, így tegnap sem jártam sikerrel könyv-ügyben.
Az óra megint jó volt, sokat beszéltünk, de már kéne a könyv, úgyhogy remélem hamarosan meglesz :D Sőt, már/még házit is kaptunk, amit még mindig nem csináltam meg, majd holnap délelőtt talán :D:P
Amúgy mivel a suli nem a városközpontban van, így kevesebb mint 20 percbe telik onnan hazaérnem, tehát bőven van időm, míg mennem kell 15.10-re felszedni a gyerekeket a suliból. Most is hazaértem 3/4 3 körül, bevertem egy szendvicset, majd indultam.
A suliból jönnünk kellett (volna) gyorsan haza, mert 4-től A legkisebb fiúnal kellett (volna) menni teniszedzésre. De mivel jó idő volt, így a lányok is jönni akartak, de még múltkor valamikor Az anyuka mondta, hogy ha akarnak jönni a lányok is, akkor Laurának is jönni kell, hogy felügyeljünk a lányokra a parkban. Ebből az lett, hogy 15.57-kor !!!! A legkisebb fiú elindult, tehát kb pont késett egy kicsit :P, mert 3 perc alatt még én sem érnék oda a parkba, pedig a mi utcánkból ilyenkor ponton dombon lefelé kell menni :D Igaz, az edzés után azt mondta, hoyg időben odaért, na mindegy.
Mi igazából nem is tudom miikor indultunk el, de mivel a lányok, nagyon helyesen, nem ülhettek fel a biciklire az utcán (járdán), csak a parkban, így elég lassan haladtunk, mivel hol az egyikük, hol a másikuk duzzogott. És ilyenkor ugye automatikusan lelassul :D:D Tehát egy negyedóra biztos volt, mire gyalog odaértünk a parkba.
A lányok elbiciklizgettek, majd a játszótéren is játszottak, hintáztak, mászókára másztak, stb. Mi közben beszélgettünk Laurával, majd találkoztunk egy Sri Lankai származású férfivel, aki a gyerekeivel volt a játszótéren. Azt mondta, hogy a közeli Shirehampton-ban laknak, a felesége orvos, és 2 éve volt Magyarországon is :D Tök rendes csávó volt, jól elbeszélgettünk, azt mondta, hogy már 45 éve él UK-ben, felesége orvos, meghogy nemrég vettek egy nagy bográcsot !!!!, és abban főznek igazi gulyáslevest :D Milyen kicsi a világ :)
Aztán lassan vége lett az edzésnek, így indulhattunk haza. A lányoknak ugye megint rosszul esett, hogy nem ülhettek fel a biciklire az utcán, így megint beletelt kb 20 percbe, hogy hazaérjünk :P
Ezt követően már készíteni kellett a vacsorát, mert A középső fiúnek ennie kellett (volna) hamarabb, mint a szokásos vacsoraidő, ami 6.30 körül van, mert 7.15-től úszóversenye volt. Még szerencse, hogy volt keddről és hétfőről is egy kis maradék, így azokat megettük, igaz én még a krumpli elvágása közben nagyon ügyesen megvágtak az ujjamat :D Nyugi, túlélem... :P
Közben hazajött Az apuka, így segített ő is egy kicsit a vacsorakészítésben, azaz melegítésben :D
Vacsora megvolt, aztán a legjobb az egészben, hogy mára, tehát csütörtökre, Az anyuka kivételével, és persze A legidősebb fiú kivételével, aki mindig a suliban ebédel, mindenkinek kellett másnapra ebédre készíteni szendvicseket, kinek mit :P Úgyhogy megint volt kb 8 óra mire végeztem.
Jó kis gyenge nap volt :P
Na a tegnapot ellensúlyozandó ma kb kiteregettem, majd este a vacsoránál és utána segédkeztem :D Ennyi. Pont. Még mára terveztem a porszívózást, illetve felmosást, de mivel ma elkezdtek a tetőtéri szobában, amit most Laura használ, csinálni egy nagy szekrényt, meg még nem tudom mit, inkább hagytam a takarítást, mivel holnap úgyis lehetne megint csinálni, akkor meg felesleges kétszer takarítani :P Tehát kb 9.30-tól szabad voltam kb 17.00-ig, így ki is használtam a jó időt, ismét bebicajoztam a központba könyv után kajtatni. Hát sikerrel ugyan nem jártam, de legalább a Waterstone's-ban megrendeltem és ki is fizettem, úgyhogy ha majd megjön, hívnak. Remélem jövő hét elején már meglesz. Amúgy 13.00 körül indultam, mert mondom nem akarok kaját venni a városban, ne költsem már feleslegesen a pénzt, ha itthon is tudok enni, és időm is van délután is. A nem-pénzköltésből végül az lett, hogy vettem egy kis nassolnivalót, mert az mindig kell :P, ill fogkrémet, mert kezdek kifogyni.
Illetve néztem a Primarkban pizsamát, hogy legyen majd egy jó kis cserepizsamám is. Majd ha több időm lesz, jobban körülnézek, de láttam két olyat, amik olyan sokszínben pompáztak, hogy még Hawaii-on is megszólítanák az embert, hogy ne feltűnősködj már! :D:D Szóval "gyönyörűek" voltak :D
Ja, még most jut eszembe, hogy tegnap este, miközben én készítettem a másnapi ebédet a konyhában, a konyha mellett lévő nappaliban A legidősebb fiú az egyik dákóval sikeresen levert egy virágcserepet, amiből a  föld természetesen a világos szőnyegre ment :P
Tehát a mai nap egyszóval a döglésről szólt :P Holnap ismét nyelvsuli, de a délután nem lesz annyira sűrű, mint tegnap, úgyhogy semmi gond :D
'éjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése