2010. október 19., kedd

A mai nap jól esett...


Ma belenézegettem már a blogbeállításokba, és beállítottam, hogy bárki írhasson hozzászólást, így mostantól (elvileg) semmilyen akadálya nincs annak, hogy hozzászóljatok, megjegyezzetek, kommenteljetek :D
Na ennyit akkor a technikai oldalról :P Kedd lévén nem volt vészes napom. Reggeli után vasalgattam egy kicsit, közben meg megnéztem a tegnapi Showder Klubot :) Hát Dombóvári még mindig nagyon ott van a szeren :D:D
Amúgy még tegnap lefekvés után gondolkoztam, hogy mondom annyira nincs kedvem állandóan napközben itthon ülni a gép előtt, meg nem is sok értelme van, így elbicajozok valahova. Na ebből nem lett semmi, mivel ahogy a címben is említettem, ma nagyon jól esett..... az eső :P Olyan fél 1 körül kezdett el esni, először gyengébben, majd hol ráerősített, hol csitult egy kicsit, így végülis a biciklis program törölve lett. Még jó hogy nem indultam el hamarabb :P
Délután most kivételesen nekem kellett mennem a lányokért suliba, mert A középső fiúnek futóversenye volt 4-től, és háromnegyed 4-re ott kellett lenni, a lányokat meg 3.15-kor kell felvenni, így inkább megkért Az anyuka, hogy én menjek el értük, az a biztos. Mint mindig, ma is játszottak suli után a suliban lévő játékokon, mászókákon, ezen-azon, és kb amikor mi hagytuk el a sulit, olyan 3/4 4 körül, nem láttam mást rajtunk kívül ott :D:D Na, hát szeretnek csimpaszkodni, mászni, csúszni, ugrálni :D Én meg hagyom kibontakozni őket...
Hazaérve adtam nekik enni, olyan 5-ig el is szórakoztak az evéssel, aztán már befutottak A középső fiúék is, 16. lett 81-ből asszem, de a 81-ben nem vagyok biztos. Na azt viszont nem tudom, hogy milyen távon futott, de együtt voltak az eggyel idősebbekkel, és ahogy ő mondta, az első 13 helyezett egy évvel idősebb, mint ő, és csak egy srác előzte meg, aki ugyanannyi idős, mint ő, tehát jó az a 16. hely, nagyon is! :)
Szót kell ejtenem most A legidősebb fiúről, a legnagyobb fiúról, merthát a viselkedése hagy némi kívánnivalót maga után. Velem szerencsére rendes, de ahogy a két öccsével beszél, az minden, csak nem egészséges szerintem. Mostanában, kb mióta itt vagyok, mindig azt mondja, főleg evésnél, hogy ő egy legenda, meg ő a legjobb, meg ilyenek, tehát kb mindenki felett áll. Aztán ha valaki, többnyire a két öccse mond valamit, olyan fennhangon szól vissza, hogy nem igaz. Meg mindig lenézi a másik két fiú által elért dolgokat. Elég visszataszító néha, meg idegesítő. Jó, én nem mondok neki semmit, mert ez a szülők dolga (lesz), de azért így nem lehet beszélni, ilyen nagyképűen. Valószínűnek tartom, hogy az új iskolában érik olyan hatások, amelyek hatására vált/válik ilyenné, viszont nagyon jó tanuló, ahogy Az apuka is mondta, még jobban is megy neki, mint ahogy várták. Szóval remélhetőleg majd észhez tér hamarosan... :P

2 megjegyzés:

  1. Akkor meg is próbálok írni neked!:)
    Örülök, hogy ilyen jól érzed magad, a legnagyobbat meg tedd rendbe, főleg ha a szülők nincsenek ott, mert azért szerintem a te feladatod is, hogy neveld őket, persze csak akkor, ha a szülők nincsenek a közelben. Szóval tedd helyre a fiúcskát, hogy ne higgye már azt, hogy ő a legjobb arc a családban! :D
    Sok sikert:P
    Vera

    VálaszTörlés
  2. Azért milyen jó már, hogy egy hónap után be tudtam állítani, hogy boldog-boldogtalan tudjan írni, nem? :D:D:D:P
    Visszatérve a témára: szerencsére általában ez a probléma vacsoránál jön elő, amikor ugye beszélgetünk, mindenki elmondja, hogy mit csinált aznap, stb, és olyankor Wenzelnek mindenképpen le kell győznie az öccseit, amúgy hallani kéne azt a hangsúlyt, ahogy beszél :P Tehát ilyenkor a szülei lerendezik a dolgot. Amúgy nem sokszor van úgy, hogy itthon van egyidőben délutánonként Wenzel meg a másik két fiú, így olyankor kevés összetűzés van, de ha véletlenül előfordul, ami azért elő szokott, akkor szépen szétcsapok köztük :D, egyik megy egyik szobába, másik a másikba, aztán ott kötekedhetnek egymással :D

    VálaszTörlés