2010. október 28., csütörtök

Fishing :)

Jelentem, túléltem :D, nem lettem tengeribeteg, nem jött Vuk :P, úgyhogy nyugodt szívvel készülhetek a nagyobb hajóra :)
7.30-kor indultunk el innen, kaptam kölcsönbe vízálló nadrágot, felsőt, egy csizmát, valamint egy sapkát is. Rendesen felöltöztem, 3 réteg ruha, 2 pár zokni, és azért kesztyűt is vittem, igaz már a kocsiban ültünk is tolattunk ki a garázsból, amikor eszembe jutott, hogy elfelejtettem odatenni :P Még gyorsan visszaszaladtam, majd elindultunk.
Hát elég "jól" esett mikor mentünk Portishead-be, kb ha az elsőként megbeszélt időre kellett volna odamenni, tehát 6.30-kor indultunk volna, akkor pont megáztunk volna a hajón :P, de így mire odaértünk, már szinte el is állt az eső. Mondjuk az odaérés is érdekes volt, mivel Az apuka a nagy esőben elnézett egy kijáratot az egyik körforgóban, aztán visszatértünk az autópályára :P, így mennünk kellett néhány pluszmérföldet :D Bár mondta, hogy még mindig jobban jártunk, mint egyszer ő az USÁ-ban, amikor ugyanígy elnézett egy kijáratot, aztán plusz 30 mérföldet kellett kocsikáznia a következő kijáratig :D
Tehát olyan 8 körül odaértünk, majd nemsokkal azután kihajóztunk. A hajó személyzetével együtt, ami 2 embert jelentett, 12-en voltunk a fedélzeten, és mind a 10 embernek lett saját horgászbotja! :)
Portishead-ből amúgy kihajóztunk teljesen az Angliát is Walest összekötő híd(ak)ig, tőle néhány méterre, maximum 100 m-re álltunk meg, aztán adjad neki! Hát mi adtuk is ................... a csalit, csak a halak nem akartak jönni :S Az első két órában mindössze 6 halat fogtunk, ebből 3-mat visszadobtunk, mert túl kicsik voltak, így maradt ez a 3:
[Image]
Néhányszor változtattuk a helyünket, hogy hátha jobb lesz a kapás, de a végére egy kis csalódásként mindössze az a 3 hal maradt, amit az első két órában kifogtunk :( Sajnos én egyet sem fogtam ki :( De fel a fejjel, majd legközelebb biztos jobban fog menni :D
Amúgy az idő egész jó volt, néhányszor szelesebb, de legfőképpen tűrhető volt, tehát nem fáztam :D
Nagyon jó élmény volt, nem hittem volna, hogy ennyire jól fogom magam érezni, főleg így, hogy nem lett kapás, de márcsak ezért is fogok menni következő alkalommal is, hogy horgászatban is legyen sikerélmény! :)