2011. június 6., hétfő

Az elmúlt hét

Gondoltam írok már néhány gondolatot az elmúlt hetemről. Az anyuka kedden utazott a többiek után Németországba, így keddtől pihenéssel, illetve kikapcsolódással töltöm az időmet.

Kedden délutánra terveztem a Hangover Part II megnézését, vagyis a Másnaposok 2-t. Mivel senki más sem ért rá és/vagy nem volt pénze, így egyedül ültem be a moziba. Előtte még bevásároltam a Poundlandbe, és teljesen véletlenül belefutottam Sophie-ba, Mariába és Maggie-be, és röviden elmondtam a párizsi élményeket, de már sietni kellett a moziba. Az előzetesekből már tudni lehetett, hogy ugyanazon formula alapján készítették el a második részt is, mint az elsőt, csak a helyszín volt más, illetve néhány poén, így tényleg olyan volt, mint ahogy a filmbuzin írták, mint egy remake. Ezzel csak az volt a baj, hogy az „eredeti”, vagyis az első film mindössze 2 éve jött ki, tehát még annyira nem felejtettük el, hogy újként hassanak a 2. rész poénjai. Így egy kicsit csalódás volt a második film, de egy 10-es skálán 7-esre, 7,5-esre tudom értékelni.

A szerdai és csütörtöki napom nagyrésze a párizsi videók 1. és 2. részének az elkészítésével, összevágásával telt, gondolom már láttátok a végeredményt. (A 3., egyben utolsó videót ma fogom megcsinálni, úgyhogy ma későn este, vagy holnap reggel elérhető lesz).

Szombatra egy kisebb magyar partyt szerveztünk, ebből végül az lett, hogy 4 magyar tudott eljönni (no comment), természetesen a nagyrésze azután derült ki, hogy nem jön, miután én csütörtökön délután lefoglaltam a karaoke-t, azaz kifizettem az előleget.

Pénteket Eszti megkapta szabadnapnak, ezért úgy döntött, noha elég beteg volt, eljön ide, ne legyen már otthon, ha szabadnapja van. Nem volt túl jól, eléggé fájt a torka, úgyhogy minden gyógymódot, alternatívakat is :P kipróbáltunk: strepsils, meleg kamillatea mézzel, citrommal, hideg tej, jégkrém, fájdalomcsillapító, hideg tea. Estére már viszonylag jobban lett a jány, sőt, szombatra már egész jól volt. Pénteken így, mivel ki kellett feküdnie Esztinek a betegségét, filmnézésbe fogtunk, Eredet, Paranormal Activity, Showder Klub, Paranormal Activity 2, úgyhogy izzott a dvd-lejátszó!

Szombaton bevetődtünk a városba, és miközben Eszti a Primarkban keresgetett :P, én a bejáratnál belefutottam Mariába, Jessicába, Judithba és Maggiebe, és mondtam is nekik, hogy ma este jöjjenek karaokezni!!! J Mondjuk Maria korábban már mondta, hogy jön, már csak a többieket kellett megdumálni, mivel, ahogy fentebb írtam, csak 4 magyar jött végülis, Eszti és rajtam kívül még Évi (ő is au-pair), illetve Ági, vele még Bath-ban, a kávéfesztiválon találkoztunk, ő Yeovilban dolgozik. Még a primark után egy kávéra összegyűltünk a többi külföldi aupairrel, és akkor eldőlt, hogy mindannyian jönnek este, így lettünk 8-an szombat este a karaoke-ban.

Visszabuszoztunk a házba, ahol Eszti nekikezdett a rakott karfiolnak J, és vártuk Ágit, aki nem rossz koktélt készített, vodka-energiaital-pezsgő kombóból :P Ütős volt :P, még egy kicsi maradt belőle, úgyhogy majd beszippantom a héten :P Jó volt a rakott karfiol, szépen kint megvacsiztunk egy finom rosé társaságában, majd szépen lassú készülődés után egy kicsit későn indultunk el, így késve érkeztünk a karaoke-be, de a többiek már izzították a mikrofonokat. Később megérkezett Éva is, így ő is csatlakozott hozzánk, majd éjfél után átvetődtünk a Syndicate-be, ahol éjfél után £6 volt a belépő… Még jó, hogy neten £2-ot írtak… Mindegy. Jó volt egy kicsit elmenni bulizni, igaz nem voltunk annyira sokáig, mert a magassarkú nem tett jót a lányoknak :P Pont lekéstük a buszt, így várnunk kellett 45 percet a következőre, de azon a buszon nagyban ülünk bestohlozva, és felszállás után szinte egyből megütötte az orrunkat egy „kis” fűszag a háttérből :P Valószínűleg egy csaj és egy srác volt bestohlozva mögöttünk, mert az ő arcuk volt olyan :D Mondjuk ahhoz képest a buszon lévő két rendfenntartó hátra se bagózott… -.-

Nagy ötlettől vezérelve a maradék rakott karfiol elfogyasztása közben betettük a Hangover első részét a dvd-be, de én se emlékeztem, hogy mi történt a filmben :P mivel mindenki elaludt egy-két pillanaton belül :D

A lányok olyan 11-12 között indultak haza vasárnap, én meg szépen, nincs rá jobb szó, döglöttem egész nap, megnéztem a Roland Garros-döntőt, majd este beszéltem a családommal, mármint az igazi családommal skype-on, közben pedig nonstop Showder Klub ment/megy a tv-ben :P

Közben ma már elment a német csaj, aki a hostapukám berlini unokatestvérének a szomszédjának a lánya :D (jó egyszerű, ugye?! :D), és jött nézni még pénteken néhány albérletet, mivel nyártól Bristolban fog gyakorlaton részt venni egy éven keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése