2011. június 9., csütörtök

Back in business again :)

Nem üres a ház. Végre. Tudom, hogy furcsán hathat, hogy úgymond vártam, hogy hazaérjen a család, de tényleg így volt. Mindig, amikor hosszú, vagy hosszabb ideje nem láttuk/látjuk egymást, azután főleg a lányok annyira örülnek nekem (én meg nekik J), hogy ez nagyon jó. Hihetetlenül jó érzés! J

Tehát holnaptól ismét vissza a szokásos, sulis hétköznapokba. Mondjuk ahogy már megkaptam Magditól :P, már itt az ideje, hogy hazajöjjön a családom, és igaza is volt amúgy :P :D Ja, és csak jelzem, hogy percre pontosan 6 hét, azaz 42 nap múlva fogok leszállni Ferihegy 2-n!

Most estére csak ennyi jutott, osszátok be! :D Jóéjt ;)

2 megjegyzés:

  1. Enyhén rubbish ez az live traffic akármid itt oldalt, már nem is tudom hanyadszorra nézem, de engem mindig "A visitor from York'-nak ír ki, ez enyhén sértő, ha legalább azt írná ki, hogy Grantham vagy Nottingham....:D
    (na ez amúgy ilyen esti kis gonoszkodás volt a részemről....:P )

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük MSE a hozzászólást :P (Na várjál csak, hányszor veri ezt kenden Ludas Matyi vissza? :P)

    VálaszTörlés