2011. június 22., szerda

Nincs megállás

Ahogy az egyik kollega mondta, vannak olyan napok, amikor egyszerűen nincs kedve írni az embernek a blogba, pedig (nagyjából) minden okés. Most ilyen 2-3 napot élek/éltem. De most rászántam már magamat egy bejegyzésre :P

Szóval vasárnapról mit meséljek?! 5 körüli kelés, zuhanyzás, szendvicskészítés, biciklivel városközpontba-menés, buszozás Londonba. 9.10 körül értünk be a Victoria Coach Stationra, ahonnan szépen lassan átblattyogtam a vonat- és metróállomásra. Itt megkerestem a jól bevált Costát J, majd szépen lassan elindultam a metróval a családhoz. Az anyuka kijött elém, elkocsikázott hozzájuk, majd lassan befutott a nagyobbik fiú kivételével mindenki, úgyhogy beszélgettünk egy kicsit a szülőkkel, körbemutogatták a házat, elmondták, hogy mit várnak el az au-pairjüktől, stb-stb, majd olyan háromnegyed 1 körül visszavittek Stanmore-ra. Szimpatikusak voltak, mind az anyuka, mind az apuka, mind a gyerekek, már azt is beszéltük, hogy az au-pairkedés mellett mit tudnék még csinálni, hogy értelmesen töltsem el az időt. Kérdezte is, hogy szeretnék-e náluk au-pairkedni, mondom igen. Nagyjából a kezdési időt is lefixáltuk. És mondta, hogy akkor majd e-mail-en keresztül még beszélünk. Tehát elég jól ment a tali.

Ezt követően Tube-bal vissza Westminsterig. Stanmore-on ülök a metrón, velem szemben leül egy gyönyörű fekete lány, majd felszállt egy csávó, de azon a csávón olyanokat röhögtem. Komolyan mondom, mintha elmegyógyintézetből szabadult volna. Olyan bamba volt szegény. Egész úton (amíg a szerelvényen volt), a csajt fixírozta, de egyáltalán nem feltűnésmentesen :P

Na, megérkeztem Westminsterhez, ahol egy röpke „városnézést” tartottam, mert Gabi olyan fél 3-ra ért oda, így nyomtam néhány képet a Big Benről, a London Eye-ről, a St Thomas’s Hospital-ről :P. Az eső egy kicsit csepergett, de szerencsére nem kezdett rá jobban, így még okés volt.

Miután találkoztam Gabival, elindultunk a Trafalgar Térre, ahol ezen a hétvégén a Westend Live 2011 rendezvény zajlott. Egy nagy színpadon különböző előadások mentek, illetve volt jópár sátor felállítva a téren. Mondjuk elsősorban a gyerekeknek lehetett nagy élmény ez a rendezvény, nem igazán a felnőtteknek szólt :P

A következő cél a Covent Garden volt, de útközben még egy Marx and (Bud) Spencerbe is betévedtünk szendvicsvételezésre. Majd elnéztünk a Covent Garden Marketre is, gyümölcsöt szerettünk volna venni, de nem igazán volt kínálat, így a bolt és a piac közötti egyik kofától vettünk cseresznyét, csakhát nem tudtuk sehol sem megmosni, így nem ettünk belőle :P Letelepedtünk, hogy kajáljunk egy kicsit, eközben természetesen mentek a különféle „produkciók”. Miután bemajszoltuk a szendókat, újabb térképeszkedés következett, és a Leicester Tér felé vettük az irányt. A térképen már láttuk, majd élőben is megtapasztaltuk, hogy mozi (és színház) mozi hátán, árusok mindenhol. Majd elértünk a Leicester Térre, ami körül volt kerítve, mert építik -.-

Na de mit láttunk?! M&M’s Store-t!!! :D És természetesen beugrottunk szétnézni. Gyakorlatilag mindent lehetett találni M&M’s-es felirattal, és ennek megfelelően meg is kérték mindennek az árát :P Úgyhogy csak az élménnyel lettünk gazdagabbak itt. De marha jól ki van alakítva ez a bolt, az hótziher!

A Piccadilly Circusre is elnéztünk, ahol egy csomó mutatványos csávó volt, én természetesen pózoltam is egy bohóccal :D Még nappal nem voltam a Piccadilly-n, úgyhogy mostmár ez is kipipálva! Ezután pedig Victoria felé vettük az irányt, útba esett a Green Park és a Buckingham Palota is, így ott is lőttünk egy-két fotót.

Ezzel gyakorlatilag véget is ért az egynapos londoni kiruccanásom. Este, miután hazaértem, már várt az anyukától egy e-mail, hogy meg tudnám-e adni a mostani család elérhetőségeit, hogy tudjanak velük beszélni rólam. Hétfőn meg is kérdeztem az apukát, majd megadtam az elérhetőségeket.

Egyébiránt se az odafelé, se a visszafelé úton nem tudtam aludni a buszon, így hétfőn reggel, miután ledobtam a lányokat a suliban, hazajöttem, egy-két emailt elküldtem, aztán szószerint visszazuhantam az ágyba, és délig ki sem keltem onnan :P Este jött az e-mail az anyukától, hogy köszönik az erőfeszítéseimet, amiket az au-pair-munkáért tettem, de mást választottak. Nem mondom, hogy nem ért váratlanul, de nem csüggedtem/csüggedek, mivel vannak más ajánlatok is. J

A mai napom (kedd) is hasonlóképpen zajlott, mint a hétfői, azaz miután elmentek a gyerekek (az anyukával), én egy kis idő múlva ismét az ágyban kötöttem ki, de most nem fáradság miatt, hanem mert egyszerűen úgy fájt a fejem és a hasam, hogy nem bírtam se ülni, se állni :S Gyanítom, hogy már megcsömörlöttem a sok gabonapehelytől reggelente… :S Mert nekem kb egy tányér pehely 1-2 óráig csendesíti el az étvágyamat, most meg még jól sem esett :/ Aztán dél után már jobb lett, ennek hatására el is néztem a faluközpontba, charity shopokban vadásztam Agatha Christie-könyveket, és sikerrel is jártam, mivel az Oxfamban találtam is néhányat, igaz, csak egyet vettem meg, mert még így is van másik kettő, amit még nem olvastam el J Még a bankba is benéztem, tettem egy kis lét a számlámra, aztán fánk :P, majd haza. A jó öreg Showder Klubozás sem maradhatott ki vasalás közben, majd szépen lassan mindenki ment a maga dolgára.

Miután hazajött az anyuka a kislányokkal úszásról, mondta, hogy ma is nekem kéne csinálnom vacsit, mert valami meetingre megy, aztán pedig étterembe, úgyhogy nem is eszik velünk. Úgyhogy tegnaphoz hasonlóan ismét csak én fitogtattam a konyhaművészetemet :P És a sor holnap sem fog megszakadni, mivel szerdán amúgyis én szoktam főzni J Bár ma sikerült kurva sok tésztát kifőzni, mert nem nagyon gondolkoztam, és két csomaggal beleborítottam a vízbe, de hát most eleve 2-vel kevesebben vagyunk, illetve az anyuka sem evett velünk :P, úgyhogy maradt bőven :D

Ahogy írtam fentebb, vannak más ajánlatok is Londonból. Megmondom őszintén, hogy nem volt egy rossz gondolat, hogy feltettem gumtree-re egy hirdetést :P, arra jelentkeztek már vagy 4-5-en, igaz, egy-kettő hamar kiesett, mivel elfelejtettem beleírni a hirdetésbe, hogy nincs jogsim, és így nem tudok vezetni :P, de ezt azóta már korrigáltam a hirdetésben. Tehát ma este is volt egy jelentkező családdal, vagyis anyukával egy telefonbeszélgetésünk. Ő is elkérte a hostcsaládom elérhetőségeit, kíváncsian várom a fejleményeket. Illetve ezen kívül is van még 2 család függőben, úgyhogy az eddig meglévő optimizmusból egy grammot sem vesztettem. Sőt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése