2011. június 18., szombat

Holnap irány London!

Egy kis szombat esti szösszenet. Tegnap a szokásosan a school run-kor érkező esőn kívül -.- más említésre méltó esemény nem nagyon történt, így erre felesleges is lenne a karaktereket pazarolni.

Szóval a mai napról. „Tegnap” elég későn feküdtem le, reggel nem is bírtam viszonylag időben felkelni, bár mondjuk nem éreztem a legjobban magam felkelés után, de a nap további részében már minden okés volt. Egyébként még tegnap az apukán és rajtam kívül mindenki köhögött, krákogott, így kíváncsian várom, hogy ki lesz az első áldozat. Remélem, hogyha én is megbetegedek, azt pont letudom mondjuk jövőhét elején, vagy egy héttel azután :P, tehát pont ne az oxfordi hétvégén legyek már beteg!!!

Szóval, a mai nap sem hazudtolta meg önmagát. Reggel, délelőtt esett, így 2 óra körül, mikor elindultam, még egy kicsit vizes volt a föld, de sütött a nap. A Cabot Circus-ben lévő Costában találkoztam Maggie-vel, Sophie-val, Mariával és a barátjával, majd később csatlakozott hozzánk Annika is. A kávézás után egy kis shopping :P, én csak nézelődtem, mivel pénzgyűjtés van (vagy legalábbis kéne lennie :P), és eközben eldöntöttük, hogy Maggie-vel mozizunk egyet. A választásunk a Bad teacher című filmre esett Cameron Díaz főszereplésével. A filmben még Justin Timberlake és Jason Segel (HIMYM-ből Marshall) is szerepelt. Szerintem elég korrekt vígjáték volt, nekem tetszett :D Úgyhogy mindenképpen megérte megnézni. A moziból hazafelé kb az út felénél elkezdett cseperegni, majd egy picit jobban esni az eső, így egy kicsit megáztam, mire hazaértem :P

Holnap pedig ugye megyek Londonba. Még tegnap válaszolt a család egyik korábbi aupairje (aki szintén magyar), és csak jókat tudott mondani a családról, és hogy ő ajánlani tudja őket. Kíváncsian várom a találkozást velük. Egyébiránt 6.45-kor indul a Megabus a Colston Hall elől, úgyhogy legkésőbb 5-kor fel kell kelnem, főleg hogyha neadjisten esne az eső. Mivel ha esik az eső, kénytelen lennék gyalog menni, mivel buszok olyan korán nem járnak, szarrá meg nem szívesen áztatnám magam :P De az előrejelzés szerint nem várható eső. Ámen! A látogatás után pedig valamikor a délután folyamán összefutok Gabival is (aki Párizsban is volt).

Szóval holnap ugrik a majom a vízbe!

3 megjegyzés:

  1. Már visitor from Grimsby vagyok, fejlődik a kezdőbetűt eltalálta....:P

    VálaszTörlés
  2. Hát ne költözz ennyit :D :P

    VálaszTörlés
  3. Én is láttam szombaton a Bad Teachert, nekem is tetszett:):)

    VálaszTörlés