2011. június 15., szerda

Telnek-múlnak a napok

Hétközben nem nagyon történik semmi, főleg, hogy a két kisebbik fiú Németországban maradt, így kedden is egész nap gyakorlatilag szabad vagyok. Az idő elég változatos már egy ideje, most is: hétfő: esős, kedd: marha jó idő, ma: borult idő, egy-egy komolyabb záporral.

Mióta utoljára írtam, sikerült lefixálni a most vasárnapot. Azaz megyek Londonba családlátogatásra, illetve találkozok Gabival (és ha jön, Sárával is). Így legalább egy kis betekintést nyerhetek a család életébe, megismerhetem őket, mégis, hogy szemtől-szemben milyenek. Telefonon keresztül szimpatikusnak tűnt az anyuka, jól elbeszélgettünk, én már akkor megkérdeztem, hogy elmehetek-e hozzájuk, azt mondta, persze. Mostanra már nagyjából lefixáltuk a pontos időt vasárnapra is, tehát, hogy mikorra érek oda kb hozzájuk, úgyhogy tegnap este le is foglaltam a buszjegyeket Londonba és vissza vasárnapra. Már csak azt remélem, hogy az idő jó lesz, mert mindenképpen bicajjal kell menjek reggel :P

Ma délután suli után ismét mentem a lányokkal a Greenway Centre-be, ahol ismételten az egyházközösségük tartott úgymond közösségi délutánt, amelynek keretein belül segítettek/segítettünk (a felnőttek :P) a gyerekeknek a házi megcsinálásában, illetve foglalkoztunk, játszottunk velük. Illetve természetesen a főzésbe is egy kicsit besegítettem, felvagdostam néhány zöldséget, gyümölcsöt, aztán bementünk néhányan a konyhába, ahol a konyhás néni elmagyarázta a dolgokat, én meg néztem, mintha nem tudtam volna már ezelőtt is :P Ja, amúgy 5-en vágtuk a zöldségeket, 3 gyerek és két felnőtt, és természetesen csak én vágtam meg az ujjamat :D Hát igen, a véremet adtam a kajáért :P

Olyan 5 előtt néhány perccel kezdődött el az „etetés” :D, és a konyhás néni osztotta a kaját, én meg odamentem, és megkérdeztem, hogy segítsek-e, mondta, miért is ne?! Úgyhogy azután kb csak én osztottam a kaját, hipp-hopp konyhás néni „lettem” :P :D A menü egyébként kuszkusz volt curryvel. Ínyemre való volt, az biztos. Az a jó, hogy mire szedtem mindenkinek egy adagot, már jöttek is repetázni :P A vége felé már úgy mondták, hogy üljek már le enni :D :P Természetesen jól teleettem magam. Annyira, hogy a gyümölcsökből már nem is bírtam enni. Amúgy nagyon jó volt ez a délután, így, hogy úgymond „konyhás nénivé váltam”, tisztára olyan volt, mintha már régóta a közösség tagja vagyok, és én is kiveszem a részem a munkából. J Voltak ilyen műanyag kajásdobozok is, és mivel bőven maradt az ételből, így 3 adagot el is pakoltam a többieknek. Végülis fél 7 után sikerült hazaérni, és már az apuka és a nagyfiú már ettek, mert gyorsan összeütött valamit az apuka maguknak, de azért megkóstolták a hozományt.

Vacsora után úgy gondoltam, hogy mivel a mosogatógép félig üres, így elmosogatom a benne lévő cuccokat. Nem tudom, mi ütött belém :P Úgyhogy szépen lassan elmosogattam, és még utána ott vártak rám a ruhák is, hogy összehajtogassam őket. Ja amúgy azokkal nagyon szerencsés voltam ma, mert kb kivittem a két szárítót az udvarra, amikor jobbnak tűnt az idő, és egyszercsak kinézek, már nagyon sötét volt az ég, mondom, futok, nehogy leszakadjon az ég, és mire behordtam a két szárítót, 10 másodperc sem telt bele, és elkezdett esni az eső, és egy percen belül olyan felhőszakadás lett, hogy csak na! Amúgy mosogatás közben a szép Bath Coffee Festival-os bögrémet ráejtettem a már a vízben lévő tányérokra, és egy pillanatra megállt bennem az ütő, de szerencsére „csak” az egyik tányér tört el :D

Úgyhogy telnek a napok, jelzem, ma volt 8. hete, hogy megtudtam a nyelvvizsga eredményét, és még mindig nincs bizonyítvány -.- Kíváncsi leszek, hogy mikorra bírják majd elküldeni. És 5 hét múlva ilyenkor már régen be leszek pakolva, mivel július 21-én repülök haza, és egészen pontosan 198 nap után léphetek ismét a MAGYAR FÖLDRE! Már éppen itt lesz az ideje!!!
A végére a jól megérdemelt zene :P Lady Gagát, úgy az egész teremtményt nem szeretem, a klipjeit utálom, hányok tőlük, viszont a zenéi között van egy-két jó darab. Mint például ez is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése