2012. június 25., hétfő

Az elmúlt 1,5 hét


Most nézem, hogy már jó ideje nem írtam bejegyzést a blogba, szánom-bánom bűneimet, de most megpróbálok egy kis összegzést adni az elmúlt 1,5-2 hét történéseiről röviden. Már amennyire sikerül visszaemlékezni :P.

A T-Mobile-os történet még mindig folyamatban van, amit azért érdekes, mert elméletileg holnap veszi le a pénzt a számlámról, és még mindig nem kalkulálták újra a számlát, éppen ezért most ki is töröltem az Átutalási megbízást, így holnap nem fog mínuszba menni a számlám. De azért biztos ami biztos, kiveszem ma az összes pénzt, ami rajta lesz, ugyanis csak ma tudja átutalni a múlt heti fizut és a pluszórákért járó pénzt a hostanyukám. Nem is hagytam túl sok pénzt a kártyámon amúgy sem :P.

Biztos emlékeztek az Ákos-koncertre, amiről írtam is anno. Gondoltam megosztom veletek, hogy azóta egyre többet találkoztam Judittal, akivel voltam a koncerten, és múlt hét óta járunk. Úgyhogy nem lesz véletlen, hogyha meg lesz említve a bejegyzéseimben J. Többek között ezért sem tudtam írni mostanában, mert volt jobb dolgom is, mint a bloggal foglalkozni. J

Múlt csütörtökön, vagyis nem múlt csütörtökön, hanem az azelőttin, vagyis 14-én este is találkoztunk, bowlingozni voltunk, majd szóba jött, hogy mindketten szeretjük a kézilabdát, és milyen jó is lenne, hogyha el tudnánk menni az egyik magyar meccsre az olimpián. És mit ad Isten?! Másnap reggel jövök haza a busszal, miután ledobtam a fiúkat a suliban, és látom Facebook-on, hogy a Londoni Magyar Olimpiai Szurkolói Klub oldalára valaki kiírta, hogy aznap 50000 további jegyet bocsánatak ki, többet között vízilabdára és kézilabdára is! Szóval egyből mentem az oldalra, és sikerült két jegyet vennem a július 31-e délelőtti Tunézia-Izland, majd MAGYARORSZÁG-KOREA férfi kézilabda mérkőzésekre!!! Úgyhogy megyünk Judittal! Húúú, már alig várjuk!!! Még most sem hiszem el! Egyelőre olyan 25%-ban elhiszem, aztán majd mikor a kezemben lesz a jegy, akkor lesz olyan 50%, és majd július 31-én, mikor már a csarnokban leszünk, na, akkor fogom 100%-osan elhinni!!! J Nagyon örülök!

Szombaton bébiszitteltem, vasárnap nem emlékszem, mit csináltam, szerintem semmi extrát... Múlt héten majdnem minden nap (hétfőtől-csütörtökig) későn jött haza a hostanyukám, szóval lett pluszpénz rendesen. Hétfőn azért taliztunk Judittal, szerdán bébiszitteltem, de átjött filmezni, csütörtökön hamar (értsd 20.46-kor :D) lefeküdtem, mert hulla voltam, így pénteken olyan fitten és kipihentem ébredtem, mint idén még egyszer sem! J Furcsa is volt, hogy csütörtökön este 20.40-kor már mindenki a szobájában volt! J

Pénteken este elmentem Stratfordba, Barbival taliztam, ugyanis ajándékot akartunk venni Nórinak, akinek ma van a szülinapja, viszont a buliját szombaton tartottuk. Jelzem, sikerrel jártunk, Barbi egy ilyen hordozható kávéspoharat („Keep calm and eat cupcakes” felirattal) vett neki, míg én (Judittal) egy 2012-13-as suliévre szóló határidőnaplót, tollat, meg egy kicsi plüssállatot. Ja, és még egy sajátkészítésű üdvözlőlapot is kapott tőlem J.

Szombatra egyik barátomtól, Lacitól kaptam meghívást az újonnan megnyíló (azóta már megnyílt) étterembe, ahol dolgozik, a Wembley Stadion mellett átadott TGI Friday’s-be (TGI Friday=Thanks God It’s Friday= Hála Istennek, péntek van). Ez egy ilyen próba, tréningnap volt nekik, ugyanis az ezt megelőző hetekben ment a betanítás, és ezen a szombaton családtagok, barátok jöhettek, akiket meghívtak, természetesen. És ami a legjobb az egészben, hogy 50% kedvezményt kaptunk mindenre, amit rendeltünk J. Judittal mentem, mások nem tudtak, vagy nem akartak jönni :P. Nagyon  meg voltunk/vagyunk elégedve a hellyel, nagyon hangulatos, az ételek, italok, desszertek is nagyon jók voltak, és a kiszolgálás is, úgyhogy mindenképpen megérte elmenni! Quesadilla-t és Fajita-t ettünk főételként, mellé félszáraz vörösbor, majd desszertként egy popcornos, tejszínhabos, brownie-s fagyis kehely. Finom volt!
És innen egyből mentünk a Piccadillyre. Ugyanis 6-tól volt lefoglalva egy box a Piccadilly Institute-ban, ahol ünnepeltük Nóri szülinapját. Azért mentünk ilyen hamar, ugyanis 5-9 óra között 50% kedvezmény volt minden italra és ételre, úgyhogy folyt rendesen a sok koktél :P :D. Ja, és amit elfelejtettem még megemlíteni, hogy a box-szal együtt 50 fontot fizettem, ugyanis még kaját is kértem az asztal mellé, kaptunk egy kis sültkrumplit, fűszerezett kenyeret, halrudakat, cupcake-eket. Jó kis este volt, a végére lettünk elég sokan, olyan 15-en, ha jól emlékszem!
 A szülinapos :)
 Melinda, a stílusos :D
Sharer cocktail ;)
Tegnap este volt az olasz-angol EB-negyeddöntő, így (mivel én mióta focit nézek, olasz- és Juventus-szurkoló vagyok) egyértelmű volt, hogy nekem egy pubban, vagy bárban van a helyem, hogy kiszurkoljam az olasz továbbjutást az angol botlábúakkal szemben :P. Mivel olasz mezem még nem volt, így nagy nehezen felkeltünk, majd én indultam Camden-be, hogy beszerezzek egyet, jelzem, sikerrel jártam! Aztán „gyorsan” haza, zuhany, kaja, és indulhattam is vissza. A Finchley Rd-on lévő O2 Centerbe mentünk Nórival, Barbival és Judittal. A Wetherspoons-ba ültünk be, a sok angol közé :D :P. A nézők olyan 1%-a szurkolt kb az olaszoknak :D :P, de semmi atrocitás nem ért engem (nem írhatom, hogy minket, mert a lányok inkább behódoltak az angoloknak-.-, minthogy a győztes csapatnak szurkoljanak :P) pedig elég látványosan örültem a tizenegyespárbaj közben az olaszok győzelmének :D. Hazafelé, miközben vártunk a buszra, egy csávó odajött, és mondta, hogy „Lucky, Italy, Lucky, Italy”, mondjuk egy kicsit részeg volt, úgyhogy megértem, hogy nem tudta felmérni, hogy az angol csapat egy kalap f.s volt a meccsen. A barátjának azért respekt, mert ő gratulált. Majd szállunk fel a buszra, és a sofőr hozzánk szól, először nem is értettük, aztán megértettem, hogy azt kérdezte, hogy mennyi lett a meccs, mondom, az olaszok győztek büntetők után, erre úgy elkezdett örülni, az öklét a levegőben csapkodta, tapsolt, hogy nagyon jó volt nézni! :D
Meccsnézés közben...
 A büntetőpárbaj alatt...
A győzelem után :D ;)
Gyerekek, a mai nap érdekesen indult. Tegnap este teljesen időben, fél 1 körül lefeküdtem, ezzel még semmi baj nem lenne, viszont valamilyen ismeretlen oknál fogva reggel 8.08-kor keltem ki az ágyból!!!! -.- Húúúú, kemény menet volt a reggel. Ilyen még egyszer sem fordult elő velem, hogy ennyire elaludjak :S Nem tudom, miért lehetett. Úgyhogy hiper-szuper gyorsan felöltöztettem a fiúkat, majd egy gyors reggeli, és indulhattunk is suliba. Természetesen akkor jött sms az anyukától, hogy ma sportnap van a suliban, amikor már a buszmegállóban voltunk, és persze, hogy az egyik fiúnak nem volt a suliban a tornacucca, úgyhogy még azért is hazaszaladhattam -.-. Ez volt olyan 8.40 előtt 1-2 perccel... De! De így is csak kb 5 percet késtek, úgyhogy egész jó részidőt mentünk :P :D. De még mindig nem értem, hogy aludhattam el ennyire :S.

Este egyébként megyünk moziba Judittal, a The Five-Year Engagement-et nézzük meg North Greenwich-ben, az O2 Centerben (tudjátok, Sky Movies hétfő J). Szép hetet!

3 megjegyzés:

  1. Most mondhatnám, hogy az egészet megterveztem előre. :D :)

    VálaszTörlés
  2. Akárhogy is volt :P, köszi :) :D

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit, nagyon örülök nektek! :)

    VálaszTörlés