2012. június 13., szerda

A T-Mobile-os történet folytatódik...


Kb egy órája végeztem a Barnetben lévő T-Mobile üzletben. Úgyhogy még friss és ropogós a sztori. És természetesen érdekes, de egyúttal óvatosságra intő is.

Kezdjük az elején. Ahogy már leírtam a tegnapi bejegyzésben, két SIM-kártyám van, abból az egyiket (amelyik a HTC-ben van) használom, a másikat azóta be se kapcsoltam. Így havonta – hogyha nem lépem túl a kereteket – kb 25-26 fontot fizetek telefonra. 30-40 is elő szokott fordulni, erre fel sem kapnám a fejem. De tegnap, mikor megnéztem, és 181 fontot (!!!) mutatott a számlámon, azt se tudtam, fiú vagyok-e vagy lány... Aztán megnéztem a részletesebb kimutatást neten, és láttam, hogy a régi (általam már november vége óta nem használt) kártyámra egy új előfizetés lett megrendelve, ezzel együtt pedig egy IPhone 4S készülék is. Ezek június 7-én történtek, és azon a napon, illetve az azutáni napokban már csináltak is a számlára kb 35 font pluszköltséget... Ja, és erről az IPhone-os upgrade-ről kaptam egy sms-t az új számomra (mivel a kettő egy név számlán szerepel a neten). Úgyhogy nem volt mese, ma mindenképpen be kellett mennem egy T-Mobile-os üzletbe.

Az üzletben elmondtam a bajomat. Kb 1 óra hosszát lehettem ott, ami alatt nagyon érdekes dolgok derültek ki. Valaki az én nevemben kért a régi SIM-kártyám helyett egy cserekártyát (mondván, elvesztette, vagy nem tudom), amire rendelt egy előfizetést (kb havi 50 font), és egy IPhone 4S készüléket. Ezeket ugye én is láttam az online számlámon a T-Mobile oldalán. Itt jön az érdekesebb része a dolognak. Én ugye azt feltételeztem, hogy miután már 6 hónapja nem használtam a kártyát egyáltalán, lehet, hogy bevonták, vagy nem tudom mi erre a jó szó, és valakinek kiadták újként, viszont ott maradt a netes számlámon, és ezért jelent meg ott ez az irdatlan összeg. De nem! Mint kiderült valaki (nyilvánvalóan egy csaló) az én nevemben megcsinálta ezeket a dolgokat, sőt, még a címet is megváltoztatták a rendelésnél (nyilván, hogy jó helyre vigyék a telót), aztán persze meg én fizetném a számlát. Meg a faszt! Szóval most úgy állunk, hogy 7-10 napon belül felhívnak a T-Mobile-tól, feltesznek jó sok kérdést, és utána megszüntetik a régi számomat, és eközben újrakalkulálják a fizetendő összeget, mert mégsem fogok 181 fontot telefonszámlára fizetni, főleg, mivel abból max 30-35 az enyém...

És ami érdekes még, hogy természetesen megkérdezte az eladó, hogy mostanában veszett-e el valami hivatalos iratom. Nem, viszont ez felvet egy kérdést, hogy akkor honnan tudták meg az adataimat?! Úgy érzem, most mindenhol megváltoztatom a jelszavamat olyasmire, amit még én sem tudok megjegyezni...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon - nagyon érdekes a dolog.
    Hihetetlen számomra, hogy valaki csak úgy besétál és a te nevedre vesz egy készüléket, hogy nem kértek tőle személyit, útlevelet stb...
    Tanulság számomra, hogy gyakran kéne a jelszavakat cserélgetni, amit bevallom és nem viszek túlzásba...

    VálaszTörlés